Wasofski’s Curriculum Vitae

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Training 4D

Deadlift, uitgevoerd met dezelfde gedachte als vorige week.
    12x60
    10x80
    8x100
    5x120
    3x130

Front Squat
    8x50
    7x60
    6x60

Pull-ups
    15x
    15x
    14x

Dropset Lat-Pulldown
    8x70
    10x55
    10x40
    12x30

Seated Calf Raises
    10x70
    10x70
    10x70
    10x70

Seated Hammer Curl
    12x16
    12x16
    12x16
    12x16
    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• Training 5A

Bench Press
      12x60
      10x70
      8x80
      5x80
      5x80

Incline DB Press
      12x26
      7x28
      6x28

Smith Schoulder Press
      12x20
      9x25
      8x25
      5x30
      Laatste keer in smith, teveel nadruk op voorste schouderskop in dit schema, zal een paar aanpassingen maken.

Superset Cable Overhead Extension - Cable Pushdown
      12x40 - 12x40
      12x40 - 10x40
      12x40 - 6x40

Lying Leg Raises
      12x10
      12x10
      8x10
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

• goede bench
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Training 5B

Originally posted by wzoet View Post
          goede bench
          Thnx,

Full Squat
          10x60
          7x80
          6x80
          6x80
          6x80
          Niet voluit gegaan, beetje geoefend op hip-drive

Standing Leg Curl
          12x40
          10x40
          8x40

DB Row
          12x36
          8x38
          8x38
          8x38

Superset: Machine Curl - DB Hammer Curl
          12x18 - 12x14
          12x18 - 1214
          12x18 - 12x14
          Volgende week verhogen, maar waarschijnlijk eerst enkel op de machine curl, de kans op cheaten is hier kleiner.

Decline Crunches
          15x
          15x
          15x
          Eerste set een soort van steek in mijn buikspieren, niet echt pijnlijk, daarom 15 keer ipv 20.

Comment

• Nette stats, hoe lang train je al? Enne zijn die pull ups met palm naar je toe?
            En doe je ook een low bar squat of gewoon op je traps?
            Lid van de 200 club

Comment

• Ik ga al 2 jaar en half naar de sportschool. Het gedeelte daarvan dat ik serieus train is ongeveer evenlang als ik hier lid ben, zo'n 2 jaar.

Pull ups heb ik een tijdje met handpalmen naar me toe gedaan en close grip. De laatste 4 trainingen was brede grip, handpalmen van me weg.

Bij squaten vind ik het fijner aanvoelen als ik de baar op mijn traps leg. Ik heb een paar keer low bar squat gedaan, maar dan voel ik een grote spanning op mijn schouders en moet ik ook iets meer naar voor leunen met je bovenlichaam. Doe ze ook altijd full.

Comment

• Had in 2012 nog niet echt zoveel tijd om dit te posten, hier even mijn vooruitgang op de weegschaal.

Gewicht zegt niet alles, ben niet zo groot en progressie is er.

Was een tijdje aan het twijfelen om deze winter ofwel nog een beetje clean te bulken ofwel iets hoger te gaan. Reden hiervoor is dat ik aan de Roa zit. Iedere kg die erbij komt moet ik 120mg "vergif" extra innemen en wordt de datum dat ik ermee ophoud ook met 4 dagen uitgesteld. Toch beslist om nog wat te bulken, heb gleke zijn shake paar keer geprobeerd en is echt goed weg te drinken.

Originally posted by gleke View Post
                Receptje voor in shakebeker:
                700 ml chocomelk + 80 gram maizena + 80 ml olijfolie

John Meadows posten ook nog eergisteren een deftig artikel op T-nation:
                T NATION | Control Leptin and Control Your Leanness!

Comment

• Geen slechte progressie. En die shake, damn, dat zijn nog eens kcals:P
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

• mooi uitgezet in een grafiek. kan ik ook wel eens gaan proberen voor 2012
                    en 7kg massa in 1 jaar is niet verkeerd. zeker niet op die lengte
                    en met deze shakes erbij zul je extra groeien

Comment

• leuk artikel heb je geplaatst zeker wel iets om over na te denken
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Originally posted by SteefDK View Post
                        Geen slechte progressie. En die shake, damn, dat zijn nog eens kcals:P
                        Thnx, De verhoudingen die ik nu doe zijn wel iets lager, maar nog altijd easy kcals :P

500ml Chocomelk, 50g Maizena, 40ml olijfolie of andere olie

915kcals: 17,5g Eiwitten / 100g Koolhydraten / 50g Vetten

Originally posted by Marcel1 View Post
                        mooi uitgezet in een grafiek. kan ik ook wel eens gaan proberen voor 2012
                        en 7kg massa in 1 jaar is niet verkeerd. zeker niet op die lengte
                        en met deze shakes erbij zul je extra groeien
                        Iedere maandag ochtend noteer ik mijn gewicht in een applicatie op mijn ipod, had deze data door gemaild en dan op excel is die grafiek zo gemaakt. En met die shakes hoop ik toch nog wel wat vooruitgang te maken

Originally posted by kabaffel View Post
                        leuk artikel heb je geplaatst zeker wel iets om over na te denken
                        Ja het belang van insuline is altijd vrij goed gekend geweest, in dit artikel wordt het belang van leptin ook duidelijk gemaakt, vooral dan tijdens de cut of voor de overgang tussen bulk en cut.

Comment

• Training 5C

Incline Bench Press
                          12x50
                          11x60
                          9x60
                          8x60
                          5x60

Flat DB Flys
                          10x20
                          10x20
                          8x20

Close Grip Bench Press
                          12x50
                          8x60
                          6x60
                          5x60

Superset: Front Raises - DB Laterals
                          6x16 - 10x16
                          6x16 - 8x16
                          6x16 - 6x16
                          gewicht verhoogd maar ging nog goed

Hanging Leg Raises
                          12x5
                          12x5
                          10x5
                          Hierop nog wat werken op techniek, maar is goed te doen met DB tussen de voeten

Comment

• Training 5D

Deadlift
                            12x60
                            10x80
                            8x100
                            5x120
                            2x140

Front Squat
                            8x50
                            7x60
                            6x60

Pull-ups
                            15x
                            15x
                            15x

Dropset Lat-Pulldown
                            8x75
                            7x55
                            8x40
                            12x30

Seated Calf Raises
                            12x70
                            12x70
                            12x70
                            12x70

Seated Hammer Curl
                            12x16
                            12x16
                            7x18
                            7x18

Eerste 5 weken zitten erop. Dit weekend paar kleine aanpassingen maken aan het schema.

Comment

• Paar aanpassingen in het schema:
                              - Blauwe is verplaatst naar andere dag
                              - Groene is nieuwe oefening

Op maandag Smith Schoulder Press eruit.
                              Donderdag voelde aan als Anterior Deltoid overkill, hier nadruk wat verplaatst naar Posterior

Armen vond ik altijd achterlopen maar begint nu te beteren. Zolang ik geen striae krijg ben ik tevreden.

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                                Had in 2012 nog niet echt zoveel tijd om dit te posten, hier even mijn vooruitgang op de weegschaal.

Gewicht zegt niet alles, ben niet zo groot en progressie is er.

Was een tijdje aan het twijfelen om deze winter ofwel nog een beetje clean te bulken ofwel iets hoger te gaan. Reden hiervoor is dat ik aan de Roa zit. Iedere kg die erbij komt moet ik 120mg "vergif" extra innemen en wordt de datum dat ik ermee ophoud ook met 4 dagen uitgesteld. Toch beslist om nog wat te bulken, heb gleke zijn shake paar keer geprobeerd en is echt goed weg te drinken.

John Meadows posten ook nog eergisteren een deftig artikel op T-nation:
                                T NATION | Control Leptin and Control Your Leanness!
                                Originally posted by Wasofski View Post
                                Paar aanpassingen in het schema:
                                - Blauwe is verplaatst naar andere dag
                                - Groene is nieuwe oefening

Op maandag Smith Schoulder Press eruit.
                                Donderdag voelde aan als Anterior Deltoid overkill, hier nadruk wat verplaatst naar Posterior

Armen vond ik altijd achterlopen maar begint nu te beteren. Zolang ik geen striae krijg ben ik tevreden.
                                Heerlijk gewoon he die shake, lekker gemakkelijk (en goedkoop) veel kcal wegdrinken
                                Zeker ook gemakkelijk om op verplaatsing mee te nemen.
                                Tegenwoordig gebruik ik nu koolzaadolie, daarvoor heb ik hele tijd olijfolie genomen, maar bij 100ml zat de smaak van olijfolie er wel goed in (niet dat ik het echt erg vond), maar men moeder had liever dat ik koolzaadolie nam omdat het betere samenstelling heeft (meer omega 3) en heeft een grotere verpakking, anders is zo flesje van een liter zo op.

Fysiek ziet er echt mooi uit!
                                Fototje na training of koud?
                                On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X