Netjes! En hoe gingen jou sets bij de BP?
Wasofski’s Curriculum Vitae
Collapse
X
-
Originally posted by inferno_0666 View PostNetjes! En hoe gingen jou sets bij de BP?Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Ik neem aan dat je bij het uitheffen wel gebruik maakt van een spotter. Wanneer je dit soort gewichten hanteert is dat wel aan te raden. Het helpt je ook om je vorm te behouden.
Wat was je vorige 1RM ook alweer?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk neem aan dat je bij het uitheffen wel gebruik maakt van een spotter. Wanneer je dit soort gewichten hanteert is dat wel aan te raden. Het helpt je ook om je vorm te behouden.
Wat was je vorige 1RM ook alweer?Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Gisteren lichte training
Week 7 Training B
Front Squat
5x50
5x70
5x90
3x120
3x120
3x120
Of toch niet zo licht, hier begon het wel wat te spannen om die 3de rep te halen, ik dnek dat ik nu nog een weekje of twee op dit gewicht ga blijven
Bench Press (light)
5x60
5x60
7x80
7x80
7x80
7x80
Pull-ups
8x
8x
8x
DB Rows (chest supported)
8x30
8x30
8x30
Overhead Press
8x55
8x55 (laatste 2 PP)
8x55 (laatste 3 PP)
DB Side Raises (full rom)
8x12
10x10
10x10Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Training van gisteren nog
Week 7 Training C
Squat
5x60
5x80
5x100
5x120
2x140
Bench Press (moderate)
5x60
5x60
5x95
5x95
5x95
5x95
5x95
Overhead Press
8x40
8x40
8x40
DB Side Raises (full rom)
8x10
8x10
8x10
Bij de superset nieuwe oefeningen genomen waar ik iets meer tempo in kan houden
Cable Curl & Cable Pulldown
8x25 & 8x25
8x25 & 8x25
8x25 & 8x25
8x25 & 8x25
8x25 & 8x25Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Oke vandaag echt geen positieve training
Week 8 Training A
Squat
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140
Ging vlotjes
Bench Press (heavy)
8x60
6x80
4x100
1x122,5
1x122,5
1x122,5
De eerste 2 sets gingen echt super vlot, er zit echt duidelijk nog meer in. Dan bij de 3de set schiet er echt een pijnscheut in mijn borst. Aan de aanhechting van de borstspier en de schouder. Dan nog geprobeerd of er wat inzat aangezien ik daar al eerder wat last heb gehad maar altijd wel mijn training kon afmaken maar hier was geen beginnen aan. Baar laten zakken maar eens die op mijn borst lag kreeg ik die niet meer weg. Duidelijk overbelasting dus.
Een halfuurtje gerust en dan nog wat armen gedaan aangezien ik geen last heb zolang ik mijn bovenarm niet hoef te bewegen.
Superset
Incline DB Hammer Curl
& Incline DB Triceps Extensions
8x20 & 8x14
8x20 & 8x14
8x20 & 8x14
Naar huis rijden en schakelen was ook geen pretje, nu even een paar dagen rusten en dan zien hoe snel het wegtrekt.
Wel mijn 1RM op de BP verbeterd maar ik had liever gefaald en geen blessure gehad.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Dat is balen man, het ging net zo goed. Die aanhechtingen daar heb ik ook wel last van gehad in het verleden, aan beide kanten. Ging het bij jou ook geleidelijk aan of schoot het er echt in een keer in? En hoe was jou warmup?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDat is balen man, het ging net zo goed. Die aanhechtingen daar heb ik ook wel last van gehad in het verleden, aan beide kanten. Ging het bij jou ook geleidelijk aan of schoot het er echt in een keer in? En hoe was jou warmup?
Originally posted by Wasofski View PostIk heb wat irritaties tussen mijn borstpier en mijn anterior deltoid en ook wat aan mijn adductor/hamstring (binnenkant been) maar dit terzijde wel een goede training neergezet.
Mijn warm-up was misschien niet voldoende
10x lege baar
5x60
8x60
6x80
4x100
1x122,5
...
Dat was mijn opbouw gisteren.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Tussen die 100kg en 122,5kg had nog een set van 2 reps of zo gekund.
Dat waar jij mee te maken hebt ken ik maar al te goed. Van mijn schouders heb ik nooit last gehad door de BP, maar wel die aanhechting. Zo tegen het eind van een cyclus.
Het is wel van belang dat je zo snel mogelijk een afspraak maakt met een fysio die hiermee ervaring heeft inderdaad.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment