Kojak's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Mooie squat, nette training.

Ps log is nu 600 posts lang
    thnx

600 posts al....maar voel me nog steeds even zwak als toen ik de log startte
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Originally posted by kojak View Post
      Op sommige oefeningen is er geen progressie...heeft denk ik met name te maken omdat ik nu ongeveer 750 kcal minder eet op trainingsdagen.
      En de reden dat je zoveel minder eet is??
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• nice squat, nou ben je mij weer voorbij!
        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
          En de reden dat je zoveel minder eet is??
          Ik heb de lijnzaad in de ochtend, de 100 gram havermout na het trainen en de dextrose tijdens de training eruit gehaald. 100 gram havermout omdat jij zei dat ik teveel carbs at na het trainen

Originally posted by wzoet View Post
          nice squat, nou ben je mij weer voorbij!
          Thnx man, blijft een nek aan nek race

Net nog 1,5 uur gevoetbald. Nu al spierpijn in me benen...belooft wat morgen op werk

Comment

• sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

Comment

• beachboy!
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Flinke arm!

PS: galatasaray shirt?
                Train hard or go hormone

Comment

• @toph. Ja ik ben een fanatieke fan, how do you know?

Comment

• Gaat goed zo te zien!

Comment

@toph. Ja ik ben een fanatieke fan, how do you know?
                      Nu ken ik de Turkse clubs niet zo, maar dacht het logo te herkennen Zelf Ajax fan.
                      Train hard or go hormone

Comment

• Ik heb besloten om toch niet te gaan toppen voor de deadlift woensdag. Dit omdat het mij nu nutteloos lijkt en ik bijna op vakantie ga. Dus wil ik deze anderhalve week het schema van dynobet pakken.

Week 1, Training 1 + 3
                        (tussen deze twee trainingen zit minimaal 72 en maximaal 96 uur)

Bankdrukken: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Low incline dumbell drukken: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        cable fly: 4 sets van 12-15 herhalingen
                        Calf raise zittend: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Dumbell/overhead press: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Side raises: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Tricep pushdown: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Tricep kickback: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Calf raise staand: 3 sets van 12-15 herhalingen.

Week 1, training 2 + 4
                        (tussen deze twee trainingen zit minimaal 72 en maximaal 96 uur)

Leg press: 4 sets van 12-15 herhalingen
                        Leg curl: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Lat pulldown: 4 sets van 12-15 herhalingen
                        Chest supported row:
                        3 sets van 12-15 herhalingen
                        Reverse peck deck: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Leg press: 2 sets van 12-15 herhalingen
                        Leg extension: 2 sets van 12-15 herhalingen
                        Leg curl: 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Biceps curl (machine) 3 sets van 12-15 herhalingen
                        Biceps concentration curl: 3 sets van 12-15 herhalingen

Rusttijden tussen de sets: 45-60 seconden.

Uitvoering: reps worden gecontroleerd
                        uitgevoerd. Zowel opgaand als tijdens de negatieven.

Uitvoering 2: Je gaat alle sets door met herhalingen maken tot je bij een bepaalde herhaling denkt dat je de volgende
                        rep niet meer zelfstandig met correcte uitvoering af kan maken. Als je op dit punt bent beland, stop je je set.
                        Zal wel wennen zijn om zo hoog in reps te zitten en met weinig rust tussen de sets, heb er wel zin in

Comment

• Is echt killer die training!! Zweten, burn, pomp, alles! En spierpijn zul je ook wel gaan voelen! Succes, ben benieuwd naar jouw ervaring. Wat ga je met voeding doen? Ook volgens het schema van dyno?
                          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                            Is echt killer die training!! Zweten, burn, pomp, alles! En spierpijn zul je ook wel gaan voelen! Succes, ben benieuwd naar jouw ervaring. Wat ga je met voeding doen? Ook volgens het schema van dyno?
                            ja ik heb er echt zin in man...is totaal anders wat ik gewend ben met trainen (altijd laag in herhalingen en veel rust tussen sets). Heel toevallig had ik mijn voeding al een beetje aangepast vorige week en keek ik wat dyno adviseert qua voeding in week 1 en ik hoef geen verdere aanpassingen te maken. Voeding klopt dus met week 1. Dit wordt ff een 10 daagse beach prep

Comment

ja ik heb er echt zin in man...is totaal anders wat ik gewend ben met trainen (altijd laag in herhalingen en veel rust tussen sets). Heel toevallig had ik mijn voeding al een beetje aangepast vorige week en keek ik wat dyno adviseert qua voeding in week 1 en ik hoef geen verdere aanpassingen te maken. Voeding klopt dus met week 1. Dit wordt ff een 10 daagse beach prep
                              De vraag is of het wel realistisch is om binnen 10 al resultaat te zien. Met nieuwe schema's ben je soms even bezit met proefdraaien omdat je een andere hoeveelheid reps hanteert en oefeningen moet doen die je in je oude schema niet deed. En je moet waarschijnlijk ook aan je voedingsschema sleutelen. Dus voordat je goed op gang bent ben je dan al 2 weken of meer verder. Dyno trainde al op een soortgelijk schema, als het niet hetzelfde was, en had zijn voeding al goed afgestemd.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                                De vraag is of het wel realistisch is om binnen 10 al resultaat te zien. Met nieuwe schema's ben je soms even bezit met proefdraaien omdat je een andere hoeveelheid reps hanteert en oefeningen moet doen die je in je oude schema niet deed. En je moet waarschijnlijk ook aan je voedingsschema sleutelen. Dus voordat je goed op gang bent ben je dan al 2 weken of meer verder. Dyno trainde al op een soortgelijk schema, als het niet hetzelfde was, en had zijn voeding al goed afgestemd.
                                Ik heb nu dus nog anderhalf week voordat ik op vakantie ga he. Een compleet nieuw schema doen heeft nu natuurlijk geen zin en doorgaan op me huidige lukt toch niet aangezien de gewichten echt mijn max waren. Dyno en sjoerd hadden in week 1 van die cyclus al duidelijk resultaat dus ik dacht waarom probeer ik dat gewoon niet.

ps. training van net was echt 45 min lang verzuren. bench press redde ik eerste set 10x65...dus moest nog meer zakken in gewicht. Cable flys vond ik echt een fijne oefening...voor de rest stonden borst, tricep en schouders helemaal vol
                                Last edited by kojak; 23-07-2012, 15:38.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X