Swekie's log - Reaching my goals

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 4 weken lijkt me wel genoeg, dan wat kg's vvm pakken op een gestructureerde manier zonder al te veel vet aan te zetten.

Ik wil gewoon van mijn vet af, begin er gek van te worden..

Comment

• 4 weken lijkt me mentaal ook wel een goede keuze. Dat is nog best vol te houden, dan zal het bij week 3 serieus zwaar gaan worden om het depleten vol te houden. Het moment na je tension workout. Dan is het droge boterham serieus heaven.
      Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ja 4 weken cut, 8 weken bulk of 6 weken bulk 2 weken cut lijkt me een goede aanpak.

Bulk gaat nu beter verlopen, heb veel meer kennis in huis qua training, voeding en rust dan mijn dreamer bulk van afgelopen zomer/herfst. En mijn vet % laat ik no fucking way boven de 13-14 % komen dit keer.

Comment

• zet je echt zo snel vet aan dan? dat je na 6-8 weken al weer moet cutten? Die van mij stijgt niet/nauwelijks de laatste 11 maanden dat ik in de bulk zit.
          Hoe komt dat dan denk je?
          Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
          Doel eind 2015: 100kg
          http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

• Nee dat is het niet, ik wil nu eerst naar 12 % gaan. Dan nog wat kg's vvm eraan plakken en dan richting de 10-11 % gaan.

Dan weer bulken zonder vetgains hopelijk.

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
              Nee dat is het niet, ik wil nu eerst naar 12 % gaan. Dan nog wat kg's vvm eraan plakken en dan richting de 10-11 % gaan.

Dan weer bulken zonder vetgains hopelijk.
              Hoeveel kg's wil je eraan plakken ik 8 weken? 8 weken voor bulken is niks.

Comment

• 2-3 kg vmm moet wel lukken denk ik, moet me ook niet teveel op cijfers gaan richten. Als de spiegel maar tevreden is zoals nu steeds meer het geval is.

Comment

• Week 8 training C :

Bench press 8 8 8 - 65 kg
                  Dips 8 8 7 - BW
                  Pull ups 10 10 10 - BW
                  Barbell rows 10 10 10 - 57.5 kg
                  Military press 12 12 12 - 32.5 kg
                  DB lateral raises 12 12 - 8 kg
                  CGBP 12 12 - 35 kg
                  Barbell curl 10 10 - 25 kg

Dips en pull ups heb ik hard voor moeten werken, het feit dat goed vet verlies maakt alles weer goed. Morgen training D, zaterdag of zondag cardio en dan mijn eerste UD2 cycle.

Comment

• Ben benieuwd hoe UD2.0 je gaat bevallen, denk best wel slikken in het begin als je het niet gewend bent! Het mooiste moment van de week is bij mij altijd het moment dat je mag eten na je tension workout. Damn, that feels so good!
                    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Naar dat moment leef ik naar toe, ik verlang er nu al naar !

De depletion workouts gaan een absolute hell worden, dat weet ik nu al. We zullen zien hoe het gaat, ik heb in ieder geval genoeg motivatie op het moment. Morgen ga ik inkopen doen voor de week en 's avonds naar een chick dus lekker ontspannen !

Comment

Naar dat moment leef ik naar toe, ik verlang er nu al naar !

De depletion workouts gaan een absolute hell worden, dat weet ik nu al. We zullen zien hoe het gaat, ik heb in ieder geval genoeg motivatie op het moment. Morgen ga ik inkopen doen voor de week en 's avonds naar een chick dus lekker ontspannen !
                        dat noem je ontspannen!
                        dat wordt een lekkere workout vanavond

woon jij trouwens op kamers?
                        omdat je altijd eet zonder je ouders en zelf boodschappen doet?
                        Last edited by maar7en8; 24-02-2012, 08:58.
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Maak je daar maar geen zorgen om Maarten ! Ben al 9 weken in no fap thread op bb.com dus heb het libido van een non-natty ! Feels good man

Ik woon thuis, mijn ouders eten best vaak rijst/pasta/aardappelen met vlees/vis dus meestal kan ik gewoon mijn porties afgewogen mee eten. Op rustdagen neem ik vlees/vis + groentes. Laatst zei mijn vader doodleuk dat ik op woensdag gewoon mee moet eten, en laat dat nou net 9/10 keer de frietdag zijn. No way, ik maak dan mijn eigen maaltijd.

Boodschappen haal ik 1-2 keer per week zelf, mijn ouders betalen dan dingen zoals kwark/melk/brinta/tonijn/ei. Ik moet de kip/noten/whey en voeding zoals zalm zelf betalen, de duurdere dingen zegmaar.

Comment

Maak je daar maar geen zorgen om Maarten ! Ben al 9 weken in no fap thread op bb.com dus heb het libido van een non-natty ! Feels good man

Ik woon thuis, mijn ouders eten best vaak rijst/pasta/aardappelen met vlees/vis dus meestal kan ik gewoon mijn porties afgewogen mee eten. Op rustdagen neem ik vlees/vis + groentes. Laatst zei mijn vader doodleuk dat ik op woensdag gewoon mee moet eten, en laat dat nou net 9/10 keer de frietdag zijn. No way, ik maak dan mijn eigen maaltijd.

Boodschappen haal ik 1-2 keer per week zelf, mijn ouders betalen dan dingen zoals kwark/melk/brinta/tonijn/ei. Ik moet de kip/noten/whey en voeding zoals zalm zelf betalen, de duurdere dingen zegmaar.
                            ha, ok.
                            zo gaat het bij mij thuis ook.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Vandaag voor het eerst serieuze drang om te junken, oplossing :

500 gram magere kwark - 250 kcal -18.5 gram carbs - 44.5 gram eiwit - 1 gram vet
                              20 gram whey - 78 kcal - 1.8 gram carbs - 15.6 gram eiwit - 1 gram vet
                              20 gram 85 % cacoa chocolade - 116 kcal - 5 gram carbs - 1 gram eiwit - 10 gram vet

444 kcal - 25.3 gram carbs - 61.1 gram eiwit - 12 gram vet. Het is een soort straciatella, soms zet ik het even in de vriezer zodat het lekker koud is. De chocolade rasp ik met een kaasrasp wat er zeer fijn door komt, stukjes gemalen/geraspte pinda of cashewnoot erdoor smaakt ook heel goed. Meestal neem ik zo'n soort meal in het weekend. Dan heb ik minder te doen en krijg ik sneller honger of zin in junk.

Comment

Vandaag voor het eerst serieuze drang om te junken, oplossing :

500 gram magere kwark - 250 kcal -18.5 gram carbs - 44.5 gram eiwit - 1 gram vet
                                20 gram whey - 78 kcal - 1.8 gram carbs - 15.6 gram eiwit - 1 gram vet
                                20 gram 85 % cacoa chocolade - 116 kcal - 5 gram carbs - 1 gram eiwit - 10 gram vet

444 kcal - 25.3 gram carbs - 61.1 gram eiwit - 12 gram vet. Het is een soort straciatella, soms zet ik het even in de vriezer zodat het lekker koud is. De chocolade rasp ik met een kaasrasp wat er zeer fijn door komt, stukjes gemalen/geraspte pinda of cashewnoot erdoor smaakt ook heel goed. Meestal neem ik zo'n soort meal in het weekend. Dan heb ik minder te doen en krijg ik sneller honger of zin in junk.
                                ziet er heerlijk uit man, waar haal je je 85% cacoa choco? kga ook halen en proberen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X