Rickbeen levensverhaal + fotolog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gain is pain View Post
    30kg barbell curls.. heavy!!
    Thanks!

Respect man, je bent echt een doorzetter. Nu toch zeker al een dik half jaar serieus bezig! En hoe serieus, daar kan ik nog wat van leren!
    Bedankt kerel! Precies wat ik ff nodig had, geeft me weer motivatie om door te gaan! Super bedankt!
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• Precies wat je nodig had?? je bent goed bezig man dat motiveert toch enorm, kijk eens in de spiegel dat motiveert toch ook lijk me.

Maar dan nog even speciaal voor jou :Respect man, je bent echt een doorzetter. Nu toch zeker al een dik half jaar serieus bezig! En hoe serieus, daar kan ik nog wat van leren! (plagiaat)

Comment

• Originally posted by quibus View Post
        Precies wat je nodig had?? je bent goed bezig man dat motiveert toch enorm, kijk eens in de spiegel dat motiveert toch ook lijk me.

Maar dan nog even speciaal voor jou :Respect man, je bent echt een doorzetter. Nu toch zeker al een dik half jaar serieus bezig! En hoe serieus, daar kan ik nog wat van leren! (plagiaat)
        Haha ja, ouders waren weer aan het zeuren, als je dan zoiets te horen krijgt weet je weer waar je het voor doet he! Die motivatie is er inderdaad! Over 2 maand woon ik op mezelf, kan ik precies bepalen wat ik allemaal binnen wil krijgen en wat niet!

Bedankt jongens!

Comment

• onbegrip van ouders hoor je veel, maar het is heel raar, het is een gezonde hobby dus wat zeuren ze nou altijd.
          sommige denken dat shakes al gevaarlijk zijn, maar op je zelf wonen, leuk man ga je kopen of huren?

Comment

onbegrip van ouders hoor je veel, maar het is heel raar, het is een gezonde hobby dus wat zeuren ze nou altijd.
            sommige denken dat shakes al gevaarlijk zijn, maar op je zelf wonen, leuk man ga je kopen of huren?
            Ja klopt, ze zeggen dat ze wel weten dat het niet ongezond is maar ze zijn het niet eens met het fysiek dat ik wil worden want ik ben geobsedeerd enz enz..

Jaa egt wel! Huren, naast de school, kan zo ff in me pauze wat eten ophalen!

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
              Haha ja, ouders waren weer aan het zeuren, als je dan zoiets te horen krijgt weet je weer waar je het voor doet he! Die motivatie is er inderdaad! Over 2 maand woon ik op mezelf, kan ik precies bepalen wat ik allemaal binnen wil krijgen en wat niet!

Bedankt jongens!
              Hoe oud ben je dan :O
              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• erg is dat gezeik ind.
                het wordt wel steeds minder gelukkig.

wat zeggen ze tegen jou altijd dan?

tegen mij:
                die niet zo moeilijk met eten!
                je bent er te veel mee bezig!
                het is een obsessie!
                eet gewoon een keer stokbrood met hagelslag ofzo!
                eten moet ook genieten zijn hoor!!
                je traint te veel!
                zit je al weer op je PC naar spieren te kijken!\
                enz

maar ondertussen willen ze wel mee liften op mijn kennis
                Last edited by maar7en8; 24-06-2012, 15:03.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Originally posted by maar7en8 View Post
                  erg is dat gezeik ind.

tegen mij:
                  het is een obsessie!
                  je traint te veel!
                  enz

Hahahah same here, vooral dat ik me er teveel mee bezig houd. maar me ma wil ook gaan afvallen en die vraagt dan ook constant dingen aan me
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• jep volledig herkenbaar, hier ook hetzelfde, maar dan wijs ik hen steeds of het feit wat ze het liefst willen, hun zoon die gaat voor een doel in zijn leven of een zoon die zich lam drinkt en aan de drugs zit...

Maar goed, diep vanbinnen accepteren ze het wel. Ze vinden het gewoon leuk om er opmerkingen over te maken
                    I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                      Hoe oud ben je dan :O
                      17 jaartjes oud

erg is dat gezeik ind.

tegen mij:
                      het is een obsessie!
                      je traint te veel!
                      enz

haha heel herkenbaar. Ze verbieden mijn whey, lukt ze toch niet

jep volledig herkenbaar, hier ook hetzelfde, maar dan wijs ik hen steeds of het feit wat ze het liefst willen, hun zoon die gaat voor een doel in zijn leven of een zoon die zich lam drinkt en aan de drugs zit...

Maar goed, diep vanbinnen accepteren ze het wel. Ze vinden het gewoon leuk om er opmerkingen over te maken
                      Klopt ja, zei ik ook, toen zeiden ze: Ja, maar er zit ook nog wat tussen, de normale mensen... jammer dat Bij mij accepteren ze het niet, maar dat leren ze maar..

Comment

• 17 en op jezelf wonen, nice of is het noodgedwongen?

Comment

17 en op jezelf wonen, nice of is het noodgedwongen?
                          17 is inderdaad best jong maar dat gebeurt tegenwoordig veel hoor.
                          90% bij mij uit de klas woont al op kamers gemiddelde leeftijd is 19

waar en wat ga je studeren?
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Ik woonde op mezelf toen ik 16 was ivm school ( cios top sport klas)
                            Voor de rest ,ach het zijn je ouders en die hebben volgens hun ogen het beste met je voor.
                            Waarschijnlijk als mijn zoontje straks ouder is zal ik ook tegen dingen aanlopen waar hij interesse in heeft ,maar ik weinig tot geen kennis van heb.

Ik ben benieuwd hoe ik dat tegen die tijd ga aanpakken
                            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                              17 jaartjes oud

haha heel herkenbaar. Ze verbieden mijn whey, lukt ze toch niet

Klopt ja, zei ik ook, toen zeiden ze: Ja, maar er zit ook nog wat tussen, de normale mensen... jammer dat Bij mij accepteren ze het niet, maar dat leren ze maar..

ach wat is normaal, ik weet niet wat exact jouw doelen zijn, maar als je wedstrijdbodybuilder bent....... dan krijg je echt commentaar..... stricte diëten en trainingen...... en zeer zeer strict cutten, overal je eigen drinken en voeding mee naartoe.....
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
                                Ik woonde op mezelf toen ik 16 was ivm school ( cios top sport klas)
                                Voor de rest ,ach het zijn je ouders en die hebben volgens hun ogen het beste met je voor.
                                Waarschijnlijk als mijn zoontje straks ouder is zal ik ook tegen dingen aanlopen waar hij interesse in heeft ,maar ik weinig tot geen kennis van heb.

Ik ben benieuwd hoe ik dat tegen die tijd ga aanpakken
                                Haha ik merk dat ik sinds ik kids heb meer op me ouders lijk dan ik dacht
                                Naja rik iig blij voor je en fock it wat de rest vind, ik vind je cool!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X