building a better fysiek LOG.
Collapse
X
-
Klinkt misschien stom, en dan doel ik niet zozeer op Frankey. Maar ecto > mager. Mager > moeilijk spieren opbouwen. Dat is denk ik de denkwijze die sommigen hebben, ook als je kijkt naar de lokale gymbezoeker/iemand op straat. Als ik soms maten hoor, die denken ook dat je vet moet zijn, dan gaan trainen, massa aanzeten en dan al dat vet eraf moet halen. En dan doelen ze niet op bulken/cutten maar echt op dik zijn van te voren.
OT: Had je binnenkort nou nog zo`n fotoshoot kerel? Of nog effe niet voorlopig?
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHey gip doe je al High carb day voor je trainingsdag en op de trainingsdag zelf Low carb? Hoe bevalt dit je?
vandaag na een low dag getraind, ik was wat zwakjes maar wel veel gezweet, daarnaast zag ik nu veel meer aders als vorige week
reprange 6-10
-pull downs
-DB rows
-T bar rows supperseted BOR
-pull machine
-calf raises
-leg curls
15 min cardio.
nu carbs, carbs, carbs en nog eens carbs!!!!!!! yeahhhhh!!Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by quibus View Postverklaar je nader?
Je ziet toch ook alle wedstrijd gasten van nu steeds omhoog gaan in vet en dan weer laag voor de wedstrijd?Een dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostMij is altijd verteld door bijv eigenaar van sportschool.. die ook bb hoog gedraaid heeft vroeger... Dat je gemakkelijker spiermassa bij komt als je rond de 10 a 12 staat ipv van 6 a 8.
Je ziet toch ook alle wedstrijd gasten van nu steeds omhoog gaan in vet en dan weer laag voor de wedstrijd?'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'
Comment
-
vandaag low carbs en een training, wilde eigenlijk quads en schouders doen alleen morgen 10km CPC (verplicht voor school) dus heb ik maar een schouder armen dagje gemaakt. enige carbmeal vandaag is 120gr brinta dus mag nu alleen nog maar ei-eiwitten en eieren en cashewnoten met nog wat kwark
training ging wel lekker alleen zag er een stuk 'vochtiger' uit als gister na een low dag, vandaag was na 1 high dag.
minder aders, bwah...
reprange 6-10 maar sommige ook 12-15
standing schoulder presses
side raise suppersetted met front raise (schijf) tot boven je hoofd.
bent over raises
db curls giant set aflopeng gewicht + oplopend gewicht
barbell curls dropp set
tricep pushdowns dropset (supersetted met overhead tricep extensions)
30 min cardio.
nu 2 eieren en 6 ei-eiwitten FML,Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment