Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Deze jongedame is dus momenteel bezig met het lezen van UD2 nadat ze even in 2 weken tijd gehakt heeft gemaakt van burn the fat, feed the muscle. En je progressie is waaaaaanzinnig, echt diep respect. Het mooie is ook nog dat haar gewicht amper zakt. Je bent de precieze belichaming van hoe het dus wel moet. En daar zou half de wereld een voorbeeld aan kunnen nemen. Dikke vette pluim! I'm deeply impressed.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Lekker bezig Suus, maar kan ook niet anders met zo'n goede coach
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
ik ben gewoon een doodnormaal meisje, wat het roken heeft ingeleverd voor een andere verslaving. En conventioneel past niet bij me, dat is zo gewoontjes
als ik iets doe, doe ik het graag goed. ik ben een spons voor informatie, dus laat al die boeken maar komen, en (L) wikipedia
maar eind al; ik ben gewoon beetje aan het dieeten en sporten.
ik ben gewoon een doodnormaal meisje, wat het roken heeft ingeleverd voor een andere verslaving. En conventioneel past niet bij me, dat is zo gewoontjes
als ik iets doe, doe ik het graag goed. ik ben een spons voor informatie, dus laat al die boeken maar komen, en (L) wikipedia
maar eind al; ik ben gewoon beetje aan het dieeten en sporten.
Een van de weinigen helaas, misschien dat dat in de toekomst veranderd .
Moet bij mensen redelijk diep van binnen komen, helaas zou ik bijna zeggen. Je kan veel mensen motiveren met resultaten maar een groot gedeelte heeft een stok achter de deur nodig en haakt vaak snel af.
Je ziet vaak snel genoeg of het erin zit of niet. Sommige mensen scheppen geen genoegen in een mooie dood sterven in de gym, vreemd hè?
Zelfde met dieeten, korte termijn genoegdoening weegt voor veel mensen zwaarder dan lange termijn resultaten. Beetje gevolg van de wegwerpmaatschappij denk ik.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment