Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
oja joh??? doen alle gewone doodnormale meisjes dit tegenwoordig?
Meid... je bent een Kanjer!
Goed bezig!
thanks!!!!!
vandaag weer lekker getrained! al de hele dag ontzettende honger helaas, dat heb ik echt vaak op de high dagen. ach.. ik ben vanavond lekker mijn huiswerk (UD2) aan het doen, dat leidt wel wat af
even off topic een receptje tussendoor om je vingers bij af te likken en de medemens uit je buurt te houden:
pot magere franse kwark, 1 geraspte komkommer, 1 theelepel olijfolie, peper en zout en 3 a 4 teentjes ( of meer wat ik dus doe door mijn voorliefde voor knoflook) en voila, je hebt fantastische tzatziki!
ik heb net mijn bakje klaar gemaakt om mee te nemen naar het werk ( collega's, clienten en savonds familiefeest bij voorbaat excuus.)
Ik heb nog niet heel je logje gelezen maar je gaat heel goed!
Misschien heb je het al geschreven en dan bij voorbaat mijn excuses maar wat wil je bereiken?
Ik heb nog niet heel je logje gelezen maar je gaat heel goed!
Misschien heb je het al geschreven en dan bij voorbaat mijn excuses maar wat wil je bereiken?
hey, thanks
door het carbcyclen ben ik mijn VP omlaag aan het knallen met zo veel mogelijk behoud van mijn spiermassa. Wat een reeel VP is vind ik lastig te zeggen, de spiegel moet me dat vertellen of ik nu op 16 of 12 procent kom te zitten. over een paar weken zit ik op 16
verder wil ik intensief blijven trainen om spiermassa te bouwen en gewoon lekker lean en sterk worden.. ik zie wel waar ik eindig.. de motitvatie is eindeloos in ieder geval
Wat een reeel VP is vind ik lastig te zeggen, de spiegel moet me dat vertellen of ik nu op 16 of 12 procent kom te zitten. over een paar weken zit ik op 16
Off season is een vetpercentage van 16% uitstekend, je moet voor je eigen gezondheid niet veel lager gaan. Ga je echt naar wedstrijden toe dan kan je percentage tijdelijk lager.
OKe, hellll
deze week een week op maintenance om mn metabolic crash te voorkomen/herstellen....! Ik heb een week vrij, dus kan er wel lekker bij trainen! Maar ik vind het dood eng om zoveel te eten een week lang! Maar...1 stap terug, schijnt weer 3 vooruit te geven.
ik vermoed dat volgende week mn carbcycle weer met 3 lowdagen begint
Leuk dat je er was suus! Is trouwens wel opvallend dat iedereen die gekomen is een log bijhoud. Had het trouwens hierover wat ze bij mijn gym gebruiken voor rolouts.
OKe, hellll
deze week een week op maintenance om mn metabolic crash te voorkomen/herstellen....! Ik heb een week vrij, dus kan er wel lekker bij trainen! Maar ik vind het dood eng om zoveel te eten een week lang! Maar...1 stap terug, schijnt weer 3 vooruit te geven.
ik vermoed dat volgende week mn carbcycle weer met 3 lowdagen begint
Wat heb ik je nou gezegd, het is niet eng... je word echt niet ineens moddervet hoor, gewoon doen... ben benieuwd hoe je lichaam hierop gaat reageren... die denkt straks what the fuck are you doing to me.
Je hebt al flinke progressie geboekt, keep on going, suusses met het "normaal" eten, geniet ervan!
Shredded summer look incoming.
Off-topic: Suus is gewoon 2cm groter dan mij, dwarfed much
Suus ziet er echt geweldig uit. zowiezo heb ik nu al respect voor je (had ik al hoor)
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Leuk dat je er was suus! Is trouwens wel opvallend dat iedereen die gekomen is een log bijhoud. Had het trouwens hierover wat ze bij mijn gym gebruiken voor rolouts.
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment