Doe je assist oefeningen dan?
Groot en sterk!
Collapse
X
-
Slechtste training ooit
Squat
Baar voelde verdacht zwaar aan op men schouders.
2 x 82 .5 kg
Bij de tweede set kreeg ik hem zelfs niet meer omhoog. 5 x 5 77.5 tijd geleden, zie filmpje, ging eigenlijk nog (vrij) makkelijk.. Baar leek niks op men schouders. Na die 2 gefaalde sets maar gestopt. Er schoot trouwens na de eerste set opeens ook iets in het midden van men schouderbladen..
OHP
5 x 5 30 kg
DLmoest 1 x 5 90 kg worden. Kreeg hem geen 1 keer van de grond..
Pull ups waren ook een ramp, toen maar gestopt met de training
Mogelijke oorzaken van de kuttraining:
- Maandag is school begonnen. Bij vrienden blijven slapen op kamers. Veel minder dan anders geslapen.
- Hogere activiteitsfactor de laatste dagen, veel gestapt, 'veel' en zwaar gefietst
- 1 dag 400 kcals te weinig maar lijkt mij sterk dat dat zo'n grote invloed kan hebben
Morgen eindelijk tijd voor voedingsschema te maken. Ben er nog niet uit hoeveel ik zal eten. Ik denk dat ik aan een deload weekje toe ben. Op de benchpress zit wel nog rek..What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Balen dat de training niet zo goed ging..
Niet met deze gedachte blijven dwalen en de volgende training gewoon met dezelfde gewichten knallen, je weet dat je het kan man! Ik heb echt precies dezelfde gewichten als jij pakt en het gaat bij ons allebei met kleine stapjes omhoog.
1 Training minder betekend niks, zorg ervoor dat de volgende training deze dubbel en dwars verslaat!
Comment
-
Ik heb nu eigenlijk van 30 kg tot 80 kg de squat aan 1 stuk door zonder problemen. Hetzelfde geldt voor de deadlift.
Begrijp niet goed dat het vandaag zooo slecht ging. Normaal gezien als je 5 x 5 80 kg kan squatten moet 82.5 kg ook meerdere malen lukken.. maarja. Hetzelfde geldt voor de deadlift.
Hopelijk gewoon een slecht dagje.
Bedankt voor je opkrikkende woorden héWhat matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Ik had hetzelfde man met de squat, was zelf ook bij de 5 x 5 x 80 aangekomen maar voelde toen wat pijn in mijn linkerknie. Misschien heb je t al gelezen in mijn log maar dit heeft aldo raine voor mij opgelost door mij te vertellen dat ik mijn voeten niet helemaal goed had staan in de juiste richting.
Denk er wel om tijdens het squatten dat je echt gefocust bent, heb zelf ook wel is gedacht bij een training van SHIT dit ding is heavy in mijn nek..... Toen was ik er niet helemaal bij met mijn concentratie.
Volgende training goed gefocust die bar in je nek leggen, jij denkt: ik kill deze set en je zakt en knalt dat stukje staal weer omhoog. Simple as that!
succes!
Comment
-
Een mindere training lijkt me niet direct een reden om van alles aan te gaan passen. Dit kan tal van redenen hebben namelijk. Bekijk het nog even een weekje of anderhalf. Je kan altijd nog deloaden en/of voeding aanpassen (250 kcal meer).
grMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by Twer View PostIk heb nu eigenlijk van 30 kg tot 80 kg de squat aan 1 stuk door zonder problemen. Hetzelfde geldt voor de deadlift.
Begrijp niet goed dat het vandaag zooo slecht ging. Normaal gezien als je 5 x 5 80 kg kan squatten moet 82.5 kg ook meerdere malen lukken.. maarja. Hetzelfde geldt voor de deadlift.
Hopelijk gewoon een slecht dagje.
Bedankt voor je opkrikkende woorden hé
Zelf heb ik een keer buikgriep gehad en mijn stats kelderden in volle vaart naar beneden; bijvoorbeeld mijn squat ging met liefst 30kg omlaag.
Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken, het komt allemaal in orde.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
@Nick Ja dat is de juiste ingesteldheid! Bedankt.
@ Dyno, bedankt voor je antwoord!
@ infero Ok duidelijk!
Ik kijk het dus nog even aan op 3000 kcals en volgende training doe ik de gewichten overnieuw! Het is dus nog te vroeg om conclusies te trekken.What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Originally posted by aktito View PostWat de rest zegt, gewoon protocol aanhouden (niet deloaden dus) en niet je kop omlaag gooien als je niet in 1x naar de 150 squat doorknalt .
Oké, ik vermoed wel dat ik (iets) meer moet gaan eten, maar ik wil het zo nog wel even aankijkenWhat matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Training A
Vandaag tot 7 uur 's ochtends gaan stappen. Lang geleden ook dat ik nog zoveel alcohol heb gedronken. Heb men macro's dik gehaald, ik gok 400 - 500 kcals te veel ofzo. Toch nog vrij goed getraind. Had goede focus bij de squat.
Squat 5 x 5 82.5 kg (zwaar, maar gehaald!)
BP 5 x 5 52.5 kg (ook zwaar, allerlaatste rep was echt persen)
ROW 5 x 5 40 kg. (focus op techniek, strikt!)
CGBP 5 x 40 kg (moest 30 kg zijn,..) 2 x 5 30 kg
Bij de squat probeer ik men benen goed naar buiten te duwen. Wat mij opvalt is dat mijn linkervoet dan wel eens mee wil verschuiven
Overigens merk ik dat ik gripproblemen heb bij pull oefeningen, zelfs nu bij 40 kg BOR moet ik echt hard knijpen. Bij deadlift op 85 kg vorige x was de baar 1 x uit men handen geglipt bij het neerkomen.
Ik wil aan men grip werken, hoe doe ik dat het beste? Oefeningen zoals wrist curls toevoegen? Of is dit helemaal niet nodig?
Techniek van cgbp beheers ik nog lang niet. Ik moet de baar echt smal vastpakken als ik wil dat men ellebogen langs men lichaam gaan, maar dat vinden men schouders niet zo prettig. Dips vinden mijn schouders ook niet zo prettig heb ik de indruk.
Op nar de 60 kg bench, 90 kg squat en 100kg deadlift!Last edited by Twer; 20-09-2013, 22:45.What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Bij de één ontwikkeld het grip zich wat makkelijker mee dan de andere, check eens of je grip techniek wel goed is 7 Tips to Increase Your Grip Strength For Deadlifts StrongLifts (Alles behalve tip#4 kan je toepassen, ook de static holds evt).
Je doelen lijken me een prima bereikbare uitgangspositie
Comment
-
Ok bedankt aktito
Heb sinds gisteren pijn tussen mijn 2 schoudebrladen, op men ruggengraat denk ik. Als ik naar beneden kijk en men nek strek voel ik het echt hard. Vandaag had ik er echt heel de dag een zeurende pijn. Had ik ook toen ik met SL begon maar verdween toen plots. Vorige vorige training was er iets in mijn rug geschoten.
Nu is het echt een hard zeurende pijn, op dit moment, voor de pc, fuckLast edited by Twer; 21-09-2013, 22:04.What matters in life is the courage, you bring to it.
Comment
-
Originally posted by Twer View PostBij de squat probeer ik men benen goed naar buiten te duwen. Wat mij opvalt is dat mijn linkervoet dan wel eens mee wil verschuiven
Overigens merk ik dat ik gripproblemen heb bij pull oefeningen, zelfs nu bij 40 kg BOR moet ik echt hard knijpen. Bij deadlift op 85 kg vorige x was de baar 1 x uit men handen geglipt bij het neerkomen.
Ik wil aan men grip werken, hoe doe ik dat het beste? Oefeningen zoals wrist curls toevoegen? Of is dit helemaal niet nodig?
Techniek van cgbp beheers ik nog lang niet. Ik moet de baar echt smal vastpakken als ik wil dat men ellebogen langs men lichaam gaan, maar dat vinden men schouders niet zo prettig.
Dit is dus fout:
Dit is gezonder voor je gewrichten:
Als je de stang boven je tepels laat zakken dan loop je inderdaad de kans dat je het in je schouders gaat voelen. Dus je moet de stang beneden je tepels laten zakken.
Lee Hayward heeft er wel verstand van en heeft er duideljik over nagedacht:
Close Grip Bench Press
This exercise is a big basic compound movement that heavily works the triceps as well as the chest and shoulders.
Lie down on the flat bench press. Place your feet flat on the floor on each side of the bench. Grab the bar with a grip no wider then the width of your torso, generally for most guys this will be with the index fingers on the smooth part of an standard Olympic barbell. Straighten your arms to lift the barbell off the rack. Position the bar so it is at arms length over your chest.
Lower the barbell until it touches your lower chest / upper abs, then press the bar back up until it is locked out at the starting position. As you lower the bar keep your elbows tucked in close to the sides of your body. Do not let your upper arms go straight out to the sides as this will place excess strain on the shoulder joints.
bron: Best Tricep Workout - The Top 5 Tricep ExercisesDips vinden mijn schouders ook niet zo prettig heb ik de indruk.
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/5...ool-power.htmlI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-