Groot en sterk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gisteren resultaten van een bloedonderzoek gekregen.

Hieruit bleek dat ik Vitamine D deficiënt ben. Toch kom ik veel buiten.. In ieder geval neem ik nu vitamine D capsules in. Moet ook medicatie voor bepaalde allergieën innemen. Ben allergisch voor veel soorten bomen, grassen en huisstofmijt. Dat verklaart waarom ik constant met een verstopte neus rondloop.

De vermoeidheid kan worden verklaard vanuit het vitamine D tekort, maar wat de dokter ook zei is dat het moeizaam verteren van voedsel in mijn lichaam heel veel energie vraagt. Dat merk ik dan ook. Zoals ik een tijd geleden poste neem ik nu enzymen in, zijn heel duur maar werken goed.. De dokter zei dat de kans bestond dat ik nu ook zou aankomen en meer (gezonde) honger zou krijgen.

Sinds eergisteren eet ik 500 kcals minder, dus 3000 kcals, die 500 extra kcals zijn echt te veel. Ik moet me overeten om alles binnen te krijgen. Ik lig dan met een rot gevoel in mijn bed, dat hou ik niet langer meer uit. Als ik mijn lifts niet kan verbreken op 3000 kcals ga ik ze terug omhoog schroeven.

Deze ochtend gewogen: 66. 3 kg

Gewicht ( 's ochtends na ontlasting)
    18 juli 63 kg (begon ik met 3500 kcals eten)
    28 juli 65.8 kg
    6 augustus 67.1 kg
    15 augustus 66.3 Kg

Gewicht verschilt bijna meteen een kilo als ik die 500 extra kcals niet eet.

Straks training B
    Last edited by Twer; 15-08-2013, 17:59.
    What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

• Training van vandaag:

Squat 5 x 5 47.5 kg
      OHP 5 x 5 27.5 kg (laatste rep was zwaar)
      DL 1 x 5 55 kg
      Pull ups 3 x 4 BW
      BB curls 3 x 6 25 Kg (echt volledige rom, boven en beneden aantikken)

Comment

• leuke log man.

Comment

• Zware lifts zou ik (hier) posten, dan wordt het namelijk pas echt interessant om te zien hoe je form zich staande houdt . Wat waren/zijn je beginstats ook alweer trouwens ? Wordt binnenkort tijd om PR's te gaan zetten op de squat hè!

Comment

• Bedankt quibus

Beginstats:

BP 3 x 50 kg
            Squat 60 x 5 kg (bad form)
            BOR vermoed ongeveer hetzelfde als BP
            DL: Geen idee eigenlijk..
            OHP: Ook geen idee

Comment

• Squat moet 5 x 60 kg zijn uiteraard, vandaag training A

Comment

• Training

Squat 5 x 5 50 kg
                BP 5 x 5 35 kg. Ik pak de stang nu breder vast, pink op de ringetjes, op aanrader van aktito. Bedankt!
                CGBP 5 x 5 30 kg
                BOR 5 x 5 40 kg

Over mijn squat en bp techniek ben ik tevreden. De deadlift daarentegen is nog veel werk aan. BOR ging vandaag iets beter. Het begint te lukken om mijn rug te horizontaal met de grond te houden. Mijn CGBP techniek moet ook nog verbeteren.

Comment

• Stap voor stap op naar de 100 kg squat
                  ps waarom geen bv 3x5 ipv 5x5 op cgbp, je pressed al 3xw en je wil niet dat het je herstel gaat belemmeren.
                  Last edited by akito; 17-08-2013, 21:52.

Comment

• Cgbp moet 3 x 5 zijn uiteraard. Had het fout neergezet hier.

Zit nog steeds op 3000 kcals. Zag vandaag wat onverteerde voedselresten in mijn ontlasting.. Verdorie, ik dacht dat alles inorde was... Dus ik neem misschien nog altijd niet alles op ... Weet niet of dit grote gevolgen heeft, of ik er wel vanuit kan gaan dat mijn lichaam ook effectief de macro's en micro's van de 3000 kcals toekrijgt... Pff.. Moet wel zeggen dat ik bijna de helft of meer van de 3000 kcals pas binnenspeel in de late avond, maar daar kan het niet aan liggen volgens mij

Comment

• Squat 5 x 5 50 kg .. verdorie moest 52.5 kg zijn
                      OHP 5 x 5 30 kg
                      deadlift 1 x 5 60 kg Techniek gaat beter
                      2 pull ups, had geen kracht meer op de 1 of andere manier
                      3 x 6 22.5 bb curls, heel traag

Comment

• Deze middag buikloop gehad. Kan veroorzaakt zijn door een virus of bacterie, want mijn moeder had maandag en eergisteren ook buikloop. Ik heb ook mijn twijfels of ik whey isolaat wel verdraag. Vandaag getraind, training A

squat 5 x 5 55 kg
                        bp 5 x 5 37.5 kg
                        Cgbp 3 x 5 32.5 kg (binnenkort eens filmen, stel me vragen bij de techniek)
                        row: 5 x 5 42.5 kg

Comment

• Training van eergisteren.

Ik had heel de dag in de tuin gewerkt. Heel veel graafwerk. Na het werken direct even gaan slapen, ik was doodop. Ik had tijdens het werken de linkerkant van mijn onderrug bezeerd door iets uit de grond te trekken met een verkeerde houding. Heb er nu geen last meer van.

'S avonds laat begonnen aan de training.

Squat 5 x 5 57.5 kg

Toen ik begon met de opwarming, dus de lege stang voelde deze al zwaarder dan anders aan. Eenmaal op de 57.5 kg kwam ging ik het filmen om men techniek te controleren. Ik zag dat de baar niet gelijk op mijn schouders rustte. Rechts was de barbell hoger dan links. Wat ik ook probeerde, de stang volledig recht krijgen lukte niet. Raar.

OHP 32.5 kg 5 x 5

Zwaar, maar uiteindelijk gelukt. Ook was de baar niet volledig recht als ik eronder ging bij de laatste set. Ik merk dat explosiviteit heel belangrijk is bij deze oefening. Bij 1 set voelde ik men glutes, buikspieren en benen echt aangespannen.

Deadlift 1 x 5 65 kg

Techniek nog altijd niet 100%. Als ik naar filmpjes kijk hoe de techniek wordt uitgelegd merk ik dat ik mijn kont niet op de zelfde hoogte krijg als anderen, dan geraak ik niet met men armen bij de baar. Vervelend, misschien komt dat door foute techniek.

Assistance niet meer gedaan.

Comment

• he Twer leukerd.... zit ik net een hele brief te typen in reactie op jouw PB aan mij, zit je mailbox vol
                            ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Verdorie, even leegmaken dan

Voor diegenen die meelezen, mijn moeder wil ook gaan krachttrainen en ik moet al het opzoekwerk doen :P

Comment

• Voeding is nog altijd 3000 kcals. Zondag was ik niet goed, deel van de dag in bed moeten rusten, 1800 kcals maar kunnen eten dan. Voor de rest altijd 3000 kcals, zonder groente en fruit meegerekend (buiten banaan) en fruitsap.

Training van vandaag

Squat 5 x 5 60 kg
                                Bp 5 x 5 40 kg
                                ROW
                                40 kg voelde bij de opwarming véél zwaarder dan anders
                                5 x 5 45 kg niet gehaald, eigenlijk geen enkele rep zonder te cheaten, heel bizar.. 42.5 kg ging wel nog vlot vorige keer

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X