Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Rusko View Post
    Kijk dit filmpje even voordat je je real-life gegevens prijsgeeft http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...961-quits.html .
    Sterke 1e post.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

    Comment


    • Originally posted by Nocerino View Post
      Sterke 1e post.
      Dankje, ik bedoelde het eigenlijk vriendelijk. Lijkt me gewoon niet zo slim je gegevens op een website met vreemden te zetten helemaal niet na het zien van dat filmpje.

      Comment


      • Originally posted by Rusko View Post
        Kijk dit filmpje even voordat je je real-life gegevens prijsgeeft http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...961-quits.html .
        Dank voor je bericht. Ik verwacht niet zulke acties te krijgen, maar wie weet .

        Originally posted by pescatore View Post
        Ik ga dat ook zo doen... 12 weken kracht/massa bouwen en dan cutten tot ik tevreden ben. 12 weken bouwen en weer cutten. Gaandeweg zal het cutten ook minder worden aangezien je wss efficiënter wordt in het bulken.

        Niet meest efficiënt? I couldn't care less.
        Precies, kerel. (Ikzelf zit nu pas in een 7 weken (exclusief 2 weken vakantie in de "bulk), Ik zie het niet als minder efficiënt. Ik train tegenwoordig om zo lang mogelijk een "in-shape" fysiek te hebben. Ik wil niet zoals sommige mezelf moeten verstoppen in de winter (geen mensen van dit forum hoor ), omdat ik bodybuilding ambities heb. En mezelf weer pas wil laten zien in de zomer, omdat ik dan pas weer "droog" zal staan. Ik streef momenteel liever naar een year round in shape fysiek en dat hoeft niet minder efficiënt te zijn, lijkt mij, aangezien lange periodes van bulk, cut naar mijn idee enkel ineffectief worden voor je vooruitgang en om nog maar te zwijgen over het mentale aspect dat erbij komt kijken om bijv. 16 weken te moeten cutten, omdat ik bijv. 1 jaar lang heb zitten bulken.

        Want ook al eet je nog zo schoon je komt gewoon in vetmassa aan (mits je geen hulpmiddelen gebruikt) en tel al die kcal/grammen op die je erbij krijgt in totaal in vet en dat wordt dan toch een behoorlijk lange cut daarna (om nog maar te zwijgen over de mogelijkheid om massa te gaan verliezen als je zolang onder onderhoud zit). Ikzelf prefereer dan liever deze cycle methode.. Dat is in ieder geval hoe ik er nu tegen aan kijk.

        Originally posted by Rusko View Post
        Dankje, ik bedoelde het eigenlijk vriendelijk. Lijkt me gewoon niet zo slim je gegevens op een website met vreemden te zetten helemaal niet na het zien van dat filmpje.
        No hard feelings, kerel. Ik ga ervan uit dat je de waarheid spreekt en me niet aan het fucken bent
        Last edited by Iron Mind; 22-07-2013, 19:06.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Week 7, PHAT

          Dag 2 LB power day, gewichten vergeleken met week 6

          Deadlift met belt, straps
          1 x 3 160kg (gelijk)
          1 x 2 162,5kg (+2,5kg, -1 rep) (-1 rep met 162,5kg t.o.v. week 6)
          1 x 1 160kg + 2 140kg + 3 140kg na 30 sec rust
          kapot, heavy as fuck, paar keer bijna van me stokje gegaan

          Front squat, relatief smalle stand, tegen vooruit
          1 x 10 60kg
          1 x 6 70kg
          2 x 10 60kg
          wat gespeeld met de uitvoering, resultaat -> brandende quads!

          Back squat low bar
          3 x 6 60kg
          paar sets gedaan, maar ik was op dus geswitcht naar high bar voor de uitvoering
          1 x 3-6 90kg
          2 x 3 100kg
          Goed gevoel in me quads bij de high bar uitvoering dit keer, nog wel even uitvogelen waar de stang het lekkerste ligt op me bovenrug..

          Leg press
          geskipt

          Standing calf raise machine
          3 x 6 full stack (-2 reps)
          1 x 3 stull stack + 4 12 gewichten
          wel betere uitvoerin, maximale rek onderin, static holds etc. etc.

          Commentaar:
          Het zweet droop van me af. Top training, super gevoel in me quads door de andere uitvoering bij de (front) squat, misschien switch ik wel weer in z’n geheel naar de high bar squat, want ik voelde me quads nu zelfs top met de high bar uitvoering. Ik zit nog wel even te klooien met die stang, waar die goed ligt op me traps/bovenrug.... Verder voelde ik me erector spinae ook ideaal bij de deadlift. Hopelijk gaat dit me die dikte opleveren in me rug! Trainingstijd: iets meer dan 60 minuten ondanks de lange rustperiodes.

          Te heet om te trainen? No, fucking way. No excuses.
          "Straight outta gym"

          Comment


          • Gisteravond uurtje cardio gedaan, 130-140 bpm. Ging prima.

            Vanmiddag rustiger aan gedaan gewoon me dagelijkse 12km ronde gedaan op de fiets, niet erg inspannend. Morgen weer wat hoger tempo denk.

            Me lichaam doet erg zeer; delts, pecs, lats deden al zeer van gister. Ik kan me arm niet zonder pijn optillen. Ik voel me net een wrak. En me quads en erector spinae voel ik nu al enorm van vanmiddag. Weer hard genoeg me best gedaan in ieder geval..
            "Straight outta gym"

            Comment


            • Gisteravond nog 40-45 minuten cardio gedaan, lage intensiteit, maar toch wel een leuke uitdaging met die dikke spierpijn in me quads en onderrug

              Week 7, PHAT


              Dag 4 Back, Delts, traps hypertrofie dag, 1-2 minuten rust

              Barbell row speedsets 65-70% of normal 3-5 rep max (30-45 sec rust ipv 90)
              6 x 3 70kg (+2,5kg) (snelheid was wel prima)
              wel blijven letten op de uitvoering, nog wel optimale hoek vinden

              Pull up, zo wijd mogelijk (45-60 sec rust), bovenin 1 tel vasthouden, positief zsm, negatief 4 sec neer)
              6 x X reps met bw totdat ik 25 reps in totaal had (geen vergelijking)
              erg zwaar, erg pijnlijk

              V-bar cable row (60 sec rust)
              1 x 8 60kg
              1 x 8 50kg
              1 x 8 40kg
              1 x X 30kg
              Op gevoel gedaan, me lats deden zo enorm zeer van de spierpijn van afgelopen maandag

              Incline shrugs (60 sec rust) (gat 6 van het bankje)
              2 x 8 22kg (+2kg, -4 reps)
              1 x 6 22kg + 6 20kg ea (+2kg eerste 6 reps)

              Face pulls (60 sec rust)
              2 x 15 60kg (-2,5kg)
              1 x 15 62,5kg (-2,5kg)

              Close grip pulldown onderhands, straps gebruikt door de pomp in me onderarmen (60 sec rust)
              geskipt, me rug deed al zo zeer, nog meer rug doen vond ik overkill

              Overhead press (60 sec rust)
              geswitcht voor db shoulder press, wijd uitstoten
              1 x 8 20kg ea
              1 x 6 20kg ea
              1 x 5 20kg ea
              Na wat langer rust weer
              1 x 8 20kg
              voelde goed in me front, side delts

              Vanaf hier vergelijk ik de gewichten niet echt meer qua reps, aangezien dit meer uitproberen is en het perfectioneren van mijn techniek. Met als doel het vinden van de "perfecte" rep voor me delts voor mijn lichaamsverhoudingen etc.)

              Incline reverse db fly (60 sec rust)
              5 x 12 8kg ea
              op gevoel

              Seated db raise, iets voorover gebogen, polsen onder elleboog
              eerste paar setjes gedaan om delts vol te pompen met bloed zo’n 30-40 reps met licht gewicht (60 sec rust)
              3 x 8 8kg ea

              Lying db lateral raise
              3 x 5-8 5kg ea
              opletten dat de side delt werkt en niet de front delt


              Commentaar:
              Erg zware training, ik ben kapot. Misschien ga ik zo wel even slapen. Ik had al erg pijnlijke spierpijn in me rug, borst en schouders, maar nu zal het wel helemaal erg worden. De training toch maar doorgezet en overal maar wat lichter gepakt om geen dikke overkill te krijgen. Mentaal was het erg zwaar om te focussen met die pijnlijke spieren. Ik vond het lastig om goed het onderscheid te kunnen maken tussen pijn door de oefening of pijn door de spierpijn zelf. Dat vergde erg veel focus, maar goed het zit er weer op.

              Morgen benen en hopelijk goed herstellen, want als me lichaam zo blijft aanvoelen qua spieren lijkt het me niet verstandig om volgende week UD2.0 in te duiken, aangezien ik me lichaam dan helemaal naar de knoppen werk ben ik bang. 4x fullbody doorwerken alsof je leven er vanaf hangt met zo’n groot kcal tekort is niet niks heb ik gemerkt, ondanks de lage gewichten..

              Gewicht was vanochtend 78,8kg zonder creatine, bf% lijkt nu uiteindelijk gelukkig toch niet (zichtbaar) toegenomen te zijn als ik me abs bekijk en dat is gunstig.
              Even kijken wat me gewicht de komende dagen gaat doen.

              Hier een overzicht van me gewicht:
              26-27 mei: 76kg (einde UD2.0)
              3 juni: 77,4kg (1 week na me bulk “bulk”)
              10 juni: 76,7kg
              12 juni: 77,5kg
              17 juni: 78,8kg
              24 juni: 78,2kg
              1 juli: 77,8kg
              vakantie tot en met 21 juli
              22 juli: 78,8kg
              23 juli: 77,9kg
              24 juli: 78,4kg
              25 juli: 78,8kg

              Goed, er zal heus vocht bijzitten bij me gains, maar hey. 80% van spieren is water, dus dat hoort er gewoon bij als je massa aankomt. De VVM is toegenomen en ik heb het idee dat me bf% niet echt toegenomen is. Er zit in ieder geval een stijgende lijn in, maar geen absurde stijging waardoor ik ineens enorm vet word.
              Ik heb wel last van mindfucks in een bulk door de schommeling in vocht, zoutinname, waardoor me abs vervagen.. Lichtinval scheelt enorm veel bij mij altijd.

              Zit weer even in dubio wat te doen qua cut, omdat me lichaam zo’n opdonder heeft gehad de eerste trainingen. Aan de andere kant ben ik er ook wel benieuwd naar of dat ik in 2-3 weken tijd ook effectieve cyles kan draaien voor UD2.0 en dan kijken waar ik uitkom qua gewicht en droogte. Ik hoop in ieder geval nu wel meer lijnen te krijgen op me benen en vooral die onderste abs door weer wat te cutten.

              Misschien blijf ik de komende 2 weken nog wel door bulken en dan 1 week voor het festival even 1 weekje UD2.0 draaien. Het hangt even van een afspraak af of dat ik UD2.0 daarna doortrek of pas weer opstart begin, mid, eind september. Ik moet namelijk niet te vroeg pieken..


              Vanavond ook maar weer 30-45 minuten fietsen, lage intensiteit..
              "Straight outta gym"

              Comment


              • Cardio ingekort zojuist. Ik ben op 1/4 van me route omgedraaid, omdat me benen gewoon niet lekker aanvoelde. Ze zijn nog lang niet hersteld, in ieder geval niet voor morgen. Morgen benen, abs misschien doet een goede nachtrust wonderen.

                Misschien morgen cardio en anders skip ik die even. Verder staan morgen benen en buik op het programma..
                "Straight outta gym"

                Comment


                • Vandaag 12 uur geslapen, wtf. Het moet echt tig jaren terug zijn dat ik in een nacht 11 uur geslapen heb en over dag nog 1 uur geslapen heb. Vandaag dus weinig tot niets gedaan. Laatste tijd ben ik bezig met allerlei teksten door te werken om mijn kennis te vergroten.

                  Me ogen vallen nu wel weer langzaam dicht, dus ik spring zo weer op me wolk. Benen trainen was behoorlijk intens, meer rust genomen bij de grote oefeningen. Overal wel wat gewicht af gedaan, omdat ik me zo verrot voelde. Gewicht was vanochtend 78,6kg.

                  Het lijkt me in ieder geval niet handig om aankomende week UD2.0 te starten om er wat shredded uit te zien voor het festival, maar wie weet wat het weekend voor me doet qua herstel.

                  Cardio geskipt.

                  Morgen borst, armen en abs doe ik morgen wel en anders zondag.

                  Ik log de training morgen wel, heb nou geen zin om dat te typen.. Me lichaam lijkt wel in protest tegen iets, maar ik weet niet waarvan of waarom. Afgelopen 2-3 jaar zijn gewoon erg zwaar geweest mentaal, fysiek. Ik denk dat ik daar deze vakantie nu de prijs voor moet betalen, heb ik het idee.

                  Trainingen gaan gewoon door, maar dan maar met lager gewicht daar waar het moet.
                  Last edited by Iron Mind; 26-07-2013, 20:13.
                  "Straight outta gym"

                  Comment


                  • De training van gisteren

                    WEEK 7, PHAT


                    Dag 5 benen hypertrofie dag, 1-2 minuten rust


                    Wat extra opwarmsets gedaan, want ik had nog best pijnlijke spierpijn in me adductoren
                    Squat high bar bar speedsets 65-70% (45 sec rust)
                    6 x 3 80kg (geen vergelijking, voor de vakantie deed ik low bar)
                    High bar squat uitvoering begin ik eindelijk door te krijgen als ik hem niet overdreven hoog leg, maar toch “high bar” voel ik me quads 100% beter werken t.o.v. low bar. Ik verplaats dan wel minder gewicht, maar dat trekt vanzelf ook wel weer bij. Kijken wat er met mijn techniek hierbij gebeurt als ik boven de 100-115kg ga squatten op deze manier.

                    Front squat, (2 minuten rust)
                    3 x 8 70kg (geen vergelijking)
                    Uitvoering wordt steeds beter en voel me quads behoorlijk goed op deze manier.

                    Leg press, relatief smal, voeten midden op de plaat (60 sec rust)
                    2 x 12 217,5kg (+2,5kg)
                    1 x 12-15 217,5kg (+2,5kg)
                    Misschien binnenkort gewicht verlagen, maar dan niet meer locken om TUT te verhogen

                    Leg extension, (60 sec rust)
                    2 x 10 + 5 15 gewichten (vergelijking is niet interessant hier..)
                    1 x 10 15 gewichten + 10 reps 8 gewichten + 10 partials (vergelijking is niet interessant hier)

                    Lying leg curl (60 seconden rust)
                    1 x 15 8 gewichten (+1 gewicht, stricte uitvoering, erg traag)
                    1 x 6 8 gewichten + 9 reps 5 gewichten (1 x 15 7 gewichten vorige keer)
                    deze eerst uitgevoerd i.p.v. RDL, hierdoor ook gewicht in moeten leveren bij de RDL denk ik.

                    Romanian deadlift (60 sec rust)
                    1 x 6 115kg (-2 reps)
                    2 x 6 110kg (-5kg, -2 reps)
                    Onderrug had het zwaar door de spierpijn, dus maar niets geforceerd. Erop letten dat ik de stang niet te ver laat zakken, anders gaat me onderrug bollen!

                    Seated leg curl (60 seconden rust)
                    1 x 15 18 gewichten (gelijk)
                    1 x 8 18 gewichten + 12 15 gewichten (vorige keer 1 x 15 18 gewichten)

                    Calf raise machine (30-45 seconden rust)
                    1 x8 full stack (geen vergelijking)
                    2 x 8 14 gewichten (geen vergelijking)
                    2 sec stretch onderin, 2 sec static hold boven, benen goed gestrekt houden

                    Seated calf raise(30-45 seconden rust)
                    1 x 8 55kg + 7 45kg (vorige keer 12 x 60kg)
                    1 x 12 45kg (vorige keer 8 x 60kg)
                    1 x 15 40kg (vorige keer 8 x 60kg)
                    zelfde uitvoering als de standing calf raise bij de machine, hierdoor gewicht moeten inleveren.

                    Commentaar:
                    Top getraind, ik zag er tegenop om benen te gaan trainen. Zweet droop van me af. Ik heb besloten om toch maar high bar te gaan squatten voor zover het er uit ziet als me techniek tenminste in orde blijft als ik richting de 110-120kg ga. Me quads verdienen namelijk meer aandacht vind ik en waarschijnlijk ga ik wat sets bij de RDL toevoegen om dit te corrigeren voor me hamstrings.

                    Voor verder commentaar zie de stukjes tekst per oefening.
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Week 7, PHAT

                      Dag 6 pecs, biceps, triceps en onderarmen hypertrofie dag, 1-2 minuten rust

                      Barbell bench press speedsets (30-45 sec rust)
                      6 x 3 65kg (snelheid was in orde)

                      Incline bench press (2 minuten rust)
                      1 x 6 67,5kg (+5kg, -4 reps)
                      1 x 5 + 1 67,5kg (gelijk)
                      1 x 6 65kg (-2,5kg)
                      1 x 5 + 1 65kg (-2,5kg)
                      1 x 5 65kg (-1 rep)
                      1 x 6-8 60kg (-5kg)
                      voelde behoorlijk zwaar aan allemaal ondanks de 2 minuten rust tussen de set, hier toch wat achteruit gegaan qua kracht t.o.v. voor de vakantie

                      Incline db fly (60 sec rust) hoogte bench: 6 gat
                      1 x 12 12kg + 3 12kg ea (gelijk)
                      2 x 6 12kg + 6 10kg (-2-4 reps met 12kg)
                      goede stretch hier door maximale diepte te bereiken met de db’s ,hierdoor voelde ik het bloed gewoon me pecs instromen.

                      One hand High Incline cable fly (60 sec rust)
                      3 x 10-12 15kg + ? 10kg
                      op gevoel, ik ga waarschijnlijk een van deze borst oefeningen vervangen door de db pullover

                      EZ db preacher curl zittend (60 sec rust)
                      1 x 8 12kg ea
                      1 x 4 12kg + 4 10kg ea
                      1 x 7 10kg ea
                      1 x 5 + 7 8kg ea
                      zo strict mogelijke uitvoering

                      Incline db curl (60 sec rust)
                      1 x 9 8kg + 6 6kg ea
                      2 x 9 7kg ea + 6 6kg ea
                      zo strict mogelijke uitvoering

                      Hammer curl (60 sec rust)
                      1 x 8 6kg + 12 4kg
                      1 x 20 5kg
                      dit was bijna zielig qua gewicht om me bezig te zien, maar meer zat er niet meer in. Me biceps waren gewoon op. Great success.

                      Close grip bench press (60-120 sec rust)
                      2 x 8 60kg (gelijk)
                      1 x 7 60kg (-1 rep)

                      EZ-bar Tricep extension (60 sec rust)
                      2 x 8 20kg aan schijven (-2 reps)
                      1 x 8 20kg aan schijven + 7 15kg aan schijven (+7 reps met 15kg aan schijven)

                      Rope pushdown (geen vergelijking)
                      3 x 15 20kg

                      Superset gedaan om en om reverse wrist + wrist curl
                      Reverse grip wrist curl met barbell
                      1 x 12 20kg (+2 reps)
                      1 x 8 20kg (gelijk)
                      1 x 7 20kg (+1 rep)
                      1 x 5 20kg (-1 rep)

                      Wrist curl met barbell
                      1 x 6 45kg (-5kg, +1 rep)
                      1 x 7 40kg (-3 reps)
                      2 x 5 50kg (-1 rep)


                      Nog iets van 5 oefeningen gedaan voor onderrug en buik tezamen. Reprange tussen de 15-50, 30 sec rust tussen de sets maximaal en wat rest paused reps, sets.

                      Commentaar:
                      Prima getraind, ik merk wel dat ik bij dit schema op de “definitie” oefeningen niet (bepaald) vooruitga. Toch vind ik het sowieso lastig om echt “hard” vooruit te gaan op de isolatieoefeningen, want die drang om meer gewicht te verplaatsen of meer reps te halen eindigt dan vaak toch enkel in een cheat set en laat dat nou net niet de bedoeling zijn. Het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik meer werk met static holds, trage negatieve etc. om beter de spier te voelen t.o.v. van toen ik dit schema begon.

                      De echte krachtmetingen om progressie qua kracht te bekijken zijn gewoon de power dagen, dat moge duidelijk zijn.

                      Besloten om waarschijnlijk aankomende week nog PHAT te blijven volgen en dan even 2 weken UD2.0 doen om wat vet kwijt te raken. Mensen in me omgeving vinden me nog steeds ripped, maar ik zie dat uiteraard anders.. Ik zal volgende week weer eens een foto uploaden.

                      Qua kracht ben ik wel wat achteruit gegaan voor me gevoel. Qua squat weet ik het niet, omdat ik nu high bar uitprobeer. Qua bench press ben ik gelijk gebleven, qua over head press ben ik wat kracht verloren en bij de deadlift is de kracht achteruitgang ook niet echt noemenswaardig.

                      Dus ik mag niet klagen en ik ben dus niet ontevreden na ruim 2 weken niet fatsoenlijk te kunnen trainen qua krachtafname!

                      Kijken waar me gewicht op uitkomt het einde van volgende week. Ik vermoed zo rond de 79-80kg uit te komen.
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Originally posted by Iron Mind View Post
                        Prima getraind, ik merk wel dat ik bij dit schema op de “definitie” oefeningen niet (bepaald) vooruitga. Toch vind ik het sowieso lastig om echt “hard” vooruit te gaan op de isolatieoefeningen, want die drang om meer gewicht te verplaatsen of meer reps te halen eindigt dan vaak toch enkel in een cheat set en laat dat nou net niet de bedoeling zijn.
                        Dat is niet iets om je zorgen over te maken, gezellige dikkerd. En een beetje smokkelen mag toch wel zo tegen het eind van een set.

                        Het kan er natuurlijk ook aan liggen dat ik meer werk met static holds, trage negatieve etc. om beter de spier te voelen t.o.v. van toen ik dit schema begon.
                        Daar heb je al een van de redenen. Je was zeker weer hardop aan het nadenken.

                        De echte krachtmetingen om progressie qua kracht te bekijken zijn gewoon de power dagen, dat moge duidelijk zijn.
                        Lijkt mij ook, ja.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

                        Comment


                        • Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Dat is niet iets om je zorgen over te maken, gezellige dikkerd. En een beetje smokkelen mag toch wel zo tegen het eind van een set.

                          Haha, inderdaad. Kleine smurf !

                          Daar heb je al een van de redenen. Je was zeker weer hardop aan het nadenken.

                          Ja, toch.

                          Lijkt mij ook, ja.
                          Daarom.

                          Ik doe inderdaad aan hard op nadenken in mijn log, zodat ik weet waarom ik qua gewicht, reps niet vooruitga. Iets met gebrek aan progressie op bepaalde oefeningen te kunnen verantwoorden .
                          "Straight outta gym"

                          Comment


                          • Om een hart onder je riem te steken moet je maar eens kijken in de logs in het Kracht/PL/Strongman gedeelte. Daar zie je ook wel isolatie oefeningen voorbij komen omdat die als ondersteunende oefening worden gedaan. Vaak worden die gewoon even genoemd met niet eens de gewichten erbij. En dat is dus bij de forumleden voor wie alles om kracht draait.

                            Wanneer ik bijvoorbeeld 3 of zelfs 4 weken lang hetzelfde gewicht omhoog druk met de cgbp dan boeit het mij niet zo, als de bp maar omhoog gaat.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

                            Comment


                            • Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Om een hart onder je riem te steken moet je maar eens kijken in de logs in het Kracht/PL/Strongman gedeelte. Daar zie je ook wel isolatie oefeningen voorbij komen omdat die als ondersteunende oefening worden gedaan. Vaak worden die gewoon even genoemd met niet eens de gewichten erbij. En dat is dus bij de forumleden voor wie alles om kracht draait.

                              Wanneer ik bijvoorbeeld 3 of zelfs 4 weken lang hetzelfde gewicht omhoog druk met de cgbp dan boeit het mij niet zo, als de bp maar omhoog gaat.
                              Dat is ook zo. Ik kijk ook wel in de PL, strongman sectie hoor. Ik heb alleen wel een dubbel doel voor die oefeningen namelijk om de kleinere spiergroepen te stimuleren qua groei + om mijn grote compounds te ondersteunen.

                              Haha, inderdaad. Als de grote oefeningen maar vooral vooruitgaan dan ben ik (ook wel) tevreden anders zou ik iets niet goed doen.. Ik zit namelijk nog wel op het niveau dat ik nog wel wat meer kg's moet kunnen verplaatsen op de grote compounds zonder "al teveel gedoe", lijkt mij.
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Voor de trouwe volgers en gewoon omdat het een fucking bizar goed filmpje is.

                                https://www.youtube.com/watch?v=g-jwWYX7Jlo

                                Nieuwe idolen voor motivatie:
                                - Les Brown
                                - Will Smith
                                - Eric Thomas

                                Held:
                                - mezelf doohhh (u mad? )
                                Last edited by Iron Mind; 27-07-2013, 18:20.
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X