Iron Mind: Welcome to the New Age

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Goed bezig man. Dedicated as fuaaarkk.
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

    you know they can't handle us like debbies does dallas

    Comment


    • Originally posted by quibus View Post
      Fock the world man, het is nooit goed te dik te dun te gespierd, fuck it alles doe je voor je eigen en niet voor anderen.
      ik blijf je log erg waarderen trouwens, je zou er abbo geld voor moeten vragen
      Precies, dat is ook zo. Ik ben tegenwoordig sowieso al veel meer van:" Ik doe waar ik me goed bij voel en wat anderen daar van vinden kan me niets schelen".

      "When writing the story of your life, don't let someone else hold the pen"

      Haha, thanks Q. Ik zou wel wat donaties kunnen gebruiken op zich voor mijn toekomst plannen

      Originally posted by Gus View Post
      Nog niet roids georienteerd. Mensen denken wel dat ik bijna alleen maar benen train terwijl ik iedere spiergroep even veel train. Denk wel dat er achter mijn rug om al heel wat geluld is door de doorsnee bicepspompers/zomerboys maar dat maakt me vrij weinig uit
      Ja, dat geloof ik meteen. Toen ik UD2.0 deed dacht iedereen dat ik enkel benen trainde. Zelfs nu denken ze dat nog, nu ik 2x per week benen pak. Mensen praten snel achter je rug om, klopt.

      Originally posted by NickP View Post
      Helemaal mee eens echt alles wat je zegt!

      OT:
      Je gaat nog steeds lekker brah, altijd als ik je log zie staan bij actieve discussies snel alles doorlezen voor het geval ik iets gemist heb haha, je komt ook intelligent over en je weet waar je het over hebt.
      Misschien dat ik het nooit gelezen heb maar wat voor opleiding heb je 'genoten'?
      Thanks man, waardeer het dat mensen mijn log kunnen waarderen. Intelligentie is relatief zeg ik altijd maar, want het gaat er vooral ook op wat je er mee doet.

      Originally posted by kojak View Post
      Goed bezig man. Dedicated as fuaaarkk.
      Thanks
      "Straight outta gym"

      Comment


      • WEEK 5, PHAT

        Dag 5 benen, abs hypertrofie dag, 1-2 minuten rust


        Squat low bar speedsets 65-70% (45 sec rust)
        6 x 3 90kg (gelijk, snelheid was beter dan vorige week)

        Front squat, (1 minuut rust)
        1 x 8 70kg (+10kg, -4 reps)
        1 x 8 72,5kg (+7,5kg, -4 reps)
        1 x 8 72,5kg (+2,5kg eerste 8 reps, -4 reps met 65kg)

        Leg press, relatief smal, voeten midden op de plaat (60 sec rust)
        2 x 12 210kg (+5kg)
        1 x 12 210kg (+5kg, -3 reps)
        dropset vanaf 250kg 3-5 reps telkens 20kg er zelf afgehaald en op gegeven moment maar gestopt, omdat ik me onderrug ging voelen, het was toch ook niet super effectief omdat ik de schijven er zelf af moest halen.

        Paused rest, Leg extension (burrrnnnnnnnnn), (60 sec rust)
        2 x 10 + 5 rest paused 17 gewichten (gelijk, “erg stricte” uitvoering qua reos)
        dropset vanaf 17 gewichten 5 stricte reps telkens 2 gewichten er af tot falen daarna nog 10 partials met full stack.

        Romanian deadlift (60 sec rust)
        3 x 8 110kg (+5kg)

        Lying leg curl (60 seconden rust)
        2 x 15 7 gewichten (-1 gewicht, maar trager, stricter uitgevoerd)

        Seated leg curl
        Seated calf raise
        Romanian chair leg raises
        Decline leg raises
        Schuine, rechte situps
        Side bends
        Allemaal geskipt vanwege tijd tekort, de gym ging dicht.

        Calf raise, tenen naar binnen (30 seconden rust)
        3 x 8-10 full stack (trager, stricter uitgevoerd)

        Commentaar:
        Deze training alles weer geconcentreerd uitgevoerd, positief 2 secs, 1-2 static holds, 3-4 secs neer. Ondanks mijn vermoeidheid van vandaag. Echter toch prima getraind, wat dingetjes uitgeprobeerd met dropsets en weinig rust. Echter was ik vergeten dat de gym sluit om 21.00 uur, dus ik heb abs en kuitwerk moeten skippen. Geen ramp, ik pak die sets er morgen wel even gauw bij. Ik was vandaag wat later in de gym wegens omstandigheden.

        Mind muscle connectie bij de isolatie oefeningen van benen zijn altijd top geweest. Bij de squats voel ik me hamstrings, glutes ook altijd enorm en bij de front squat voel ik me quads ook steeds beter. Benen gaan dus ideaal qua mind-muscle connectie. Ideaal, de reps traag uitvoeren, static holds en de negatieven traag (3-4 seconde) uitvoeren draagt daar zeker aan bij.

        Morgen pecs, armen en de geskipte sets van vandaag even inhalen. Nu lekker herstellen.
        "Straight outta gym"

        Comment


        • Originally posted by Gus View Post
          Nog niet roids georienteerd. Mensen denken wel dat ik bijna alleen maar benen train terwijl ik iedere spiergroep even veel train. Denk wel dat er achter mijn rug om al heel wat geluld is door de doorsnee bicepspompers/zomerboys maar dat maakt me vrij weinig uit
          Dat krijg ik ook wel vaak te horen maar dan in de sportschool, omdat ik vaak in het squat rack sta. Maar het is meer uit belangstelling want ik heb niet zulke dijbenen zoals jij. Zo van, "Jij traint best vaak je benen, he?" Of wanneer ik binnen kom, "Jij gaat zeker squatten?"
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

          Comment


          • Originally posted by inferno_0666 View Post
            Dat krijg ik ook wel vaak te horen maar dan in de sportschool, omdat ik vaak in het squat rack sta. Maar het is meer uit belangstelling want ik heb niet zulke dijbenen zoals jij. Zo van, "Jij traint best vaak je benen, he?" Of wanneer ik binnen kom, "Jij gaat zeker squatten?"
            Bij mij is het ook in de sportschool. Gelukkig lopen mn benen nu ook weer niet zo ver voor dat ze denken dat bij mij iedere dag lb dag is
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

            Comment


            • Originally posted by quibus View Post
              hehe alsof jij zulke opmerkingen krijgt

              Fock the world man, het is nooit goed te dik te dun te gespierd, fuck it alles doe je voor je eigen en niet voor anderen.
              ik blijf je log erg waarderen trouwens, je zou er abbo geld voor moeten vragen
              Haha touche. Toevallig van de week primeurtje gehad van een chick met een permanent vraagteken boven dr hoofd . Like I said, wat maakt het uit? Sommige mensen zijn altijd op zoek naar redenen om je resultaten te denigreren en hoe beter het gaat hoe meer weerstand je uit die hoek krijgt.

              Met voetbal hoor ik mijn hele leven al wat ik allemaal niet kan en dat andere mensen beter zijn dan ik. Laat maar zien dan, de meningen van mensen langs de kant boeit niet, je peers (in dit geval je BN vriendjes of andere mensen die een beetje weten waar ze mee bezig zijn in je omgeving) is een betere graadmeter. En die meningen zijn zoals je ziet prima. Fak die onwetende shit, laat het gewoon los.

              Was getekend,

              Dr Pescatore Phil
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

              Comment


              • Originally posted by pescatore View Post
                Haha touche. Toevallig van de week primeurtje gehad van een chick met een permanent vraagteken boven dr hoofd . Like I said, wat maakt het uit? Sommige mensen zijn altijd op zoek naar redenen om je resultaten te denigreren en hoe beter het gaat hoe meer weerstand je uit die hoek krijgt.

                Met voetbal hoor ik mijn hele leven al wat ik allemaal niet kan en dat andere mensen beter zijn dan ik. Laat maar zien dan, de meningen van mensen langs de kant boeit niet, je peers (in dit geval je BN vriendjes of andere mensen die een beetje weten waar ze mee bezig zijn in je omgeving) is een betere graadmeter. En die meningen zijn zoals je ziet prima. Fak die onwetende shit, laat het gewoon los.

                Was getekend,

                Dr Pescatore Phil
                Als het aan mij gericht was, thanks voor het head up tekstje.

                Zometeen meal 2, lekker borst, armen pompen.
                "Straight outta gym"

                Comment


                • wie zijn toch die andere mensen en wat zijn meningen waar iedereen het over heeft?

                  positieve opmerking is leuk en een negatief moet je ook tegen kunnen,maar fok alles en iedereen in de uiteindeljke beslissingen die je neemt of de weg die je inslaat.

                  Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                  Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

                  Comment


                  • Originally posted by Mvos View Post
                    wie zijn toch die andere mensen en wat zijn meningen waar iedereen het over heeft?

                    positieve opmerking is leuk en een negatief moet je ook tegen kunnen,maar fok alles en iedereen in de uiteindeljke beslissingen die je neemt of de weg die je inslaat.

                    Haha, nou dit was in de uni de afgelopen gebeurtenis. In de gym zie ik niet gauw mensen naar me toe komen die zoiets vragen, als ik eerlijk ben.

                    Inderdaad, I can't be stopped
                    "Straight outta gym"

                    Comment


                    • Week 5, PHAT

                      Dag 6 pecs, biceps, triceps en onderarmen hypertrofie dag, 1-2 minuten rust

                      Bankje was bezet, dus geen speedsets met barbell bench gedaan
                      Flat db bench press (30-45 sec rust)
                      2 x 3 26kg (+2kg) (snelheid was prima)
                      4 x 3 28kg (+4kg) (snelheid was prima)

                      Incline bench press (120 sec rust, +30 sec rust t.o.v. vorige week)|
                      1 x 10 62,5kg (+2 reps)
                      1 x 6 67,5kg (+5kg, -2 reps)
                      1 x 6 67,5kg (+7,5kg)
                      1 x 5 + 1 67,5kg (vorige keer 1 x 6 + 2 57,5kg)
                      1 x 6 65kg (vorige keer 1 x 6 + 2 55kg + 4 50kg)
                      1 x 6 + 4 rest paused 65kg (vorige keer 1 x 10-12 55kg)

                      Incline db fly (60 sec rust) hoogte bench: 7 gat
                      1 x 12 12kg ea + 3 10kg ea (vorige keer 1 x 8 12kg ea + 7 10kg)
                      1 x 12 12kg ea + 3 10kg ea (vorige keer 1 x 15 10kg ea)
                      1 x 12 12kg ea + 3 10kg ea (vorige keer 1 x 8 12kg ea + 7 10kg ea)

                      High Incline cable cross over/fly (60 sec rust)
                      1 x 15 20kg (+10kg)
                      1 x 8 20kg + 12 15kg (+5kg eerste 8 reps)
                      1 x 20 17,5kg (+1,25kg)

                      EZ db preacher curl (60 sec rust)
                      1 x 8 12kg ea (-2kg eerste 4 reps)
                      1 x 8 12kg ea (gelijk)
                      1 x 5-6 12kg + 4-5 10kg ea (+2kg, eerste 6 reps)
                      1 x 8 10kg ea + 4 8kg ea (extra set)

                      Incline db curl (60 sec rust)
                      1 x 8 10kg ea (vorige keer 1 x 5 12kg ea + 3 10kg ea)
                      1 x 8 10kg ea (-2 reps)
                      1 x 8 10kg ea (gelijk)

                      Hammer curl (60 sec rust)
                      1 x 20 8kg ea (vorige keer 1 x 5 10kg ea + 10 8kg ea)
                      1 x 20 8kg ea (gelijk)

                      Close grip bench press (60 sec rust)
                      1 x 4 65kg (+5kg, -4 reps)
                      2 x 3 65kg (+5kg, -5 reps)
                      EZ bar Tricep extension (60 sec rust) (geen vergelijking)
                      1 x 10 20kg aan schijven
                      2 x 8 20kg aan schijven

                      Tricep pushdown (60 sec rust) (andere apparaat gepakt)
                      3 x 15 12 gewichten

                      Reverse grip wrist curl met kleine rechte stang (30 sec rust)
                      1 x 12 5kg aan schijven (+4 reps)
                      1 x 6 5kg aan schijven + 6 0kg (vorige keer 1 x 4 5kg + 4 reps 0 kg aan schijven)
                      1 x 6-8 0kg aan schijven (vorige keer 1 x 4 5kg + 4 reps 0 kg aan schijven)
                      1 x 6-8 0kg aan schijven (vorige keer 1 x 3 5kg + 5 reps 0 kg aan schijven)

                      Wrist curl met kleine rechte stang (30 sec rust)
                      1 x 12 25kg aan schijven (gelijk)
                      1 x 10 25kg aan schijven (vorige keer 1 x 4 25kg + 4 20kg aan schijven)
                      1 x 4 25kg + 4 20kg aan schijven (vorige keer 1 x 4 25kg + 4 20kg aan schijven)
                      1 x F

                      Commentaar:
                      Top training, het was druk, dus ik moest hier en daar wat passen meten en oefeningen vervangen. Focus was goed! Wel balen dat de bench press telkens bezet is als ik de speedsets wil doen, daarom heb ik ze maar met de dumbbells gedaan. Borst, armen zaten goed vol.
                      Ik voel me borst nu veel beter bij de incline db fly’s en de incline db fly ook. Echt pijnlijke oefeningen zijn dat als je goed focust op de rek en contractie. Ik ga namelijk zo diep mogelijk met de db’s, net alsof me pecs afscheuren, erg pijnlijk , maar tegelijkertijd ontzettend lekker. Want ze lopen zo goed vol met bloed. Side chest zag er best bruut uit met opgepompte borst en armen.
                      Nu zorgen dat het er zo uitziet als de spieren koud zijn, hehe

                      Verder heb ik nog wat kuiten en buik gedaan, maar die log ik straks wel bij me training van gisteren.
                      "Straight outta gym"

                      Comment


                      • Originally posted by Iron Mind View Post
                        WEEK 5, PHAT

                        Dag 5 benen, abs hypertrofie dag, 1-2 minuten rust


                        Squat low bar speedsets 65-70% (45 sec rust)
                        6 x 3 90kg (gelijk, snelheid was beter dan vorige week)

                        Front squat, (1 minuut rust)
                        1 x 8 70kg (+10kg, -4 reps)
                        1 x 8 72,5kg (+7,5kg, -4 reps)
                        1 x 8 72,5kg (+2,5kg eerste 8 reps, -4 reps met 65kg)

                        Leg press, relatief smal, voeten midden op de plaat (60 sec rust)
                        2 x 12 210kg (+5kg)
                        1 x 12 210kg (+5kg, -3 reps)
                        dropset vanaf 250kg 3-5 reps telkens 20kg er zelf afgehaald en op gegeven moment maar gestopt, omdat ik me onderrug ging voelen, het was toch ook niet super effectief omdat ik de schijven er zelf af moest halen.

                        Paused rest, Leg extension (burrrnnnnnnnnn), (60 sec rust)
                        2 x 10 + 5 rest paused 17 gewichten (gelijk, “erg stricte” uitvoering qua reos)
                        dropset vanaf 17 gewichten 5 stricte reps telkens 2 gewichten er af tot falen daarna nog 10 partials met full stack.

                        Romanian deadlift (60 sec rust)
                        3 x 8 110kg (+5kg)

                        Lying leg curl (60 seconden rust)
                        2 x 15 7 gewichten (-1 gewicht, maar trager, stricter uitgevoerd)

                        Seated leg curl
                        niet gedaan

                        Seated calf raise
                        2 x 12-15 55kg (+15kg, -5-8 reps, traag uitgevoerd, erg pijnlijke contractie vanaf rep 1
                        1 x 10 55kg (+15kg, -10 reps, traag uitgevoerd)

                        Romanian chair leg raises
                        1 x 40 bw (+10 reps)
                        2 x 15 + 5-10 na 5 sec rust etc tot 40 reps (+10 reps)

                        Schuine, rechte situps
                        1 x 25 schuin + 10 recht

                        Side bends
                        1 x 10 reps per kant en dan afwisselen 40-50 reps totaal 28kg ea (vorige keer 4 x 10 34kg)


                        Calf raise, tenen naar binnen (30 seconden rust)
                        3 x 8-10 full stack (trager, stricter uitgevoerd)

                        Commentaar:
                        Deze training alles weer geconcentreerd uitgevoerd, positief 2 secs, 1-2 static holds, 3-4 secs neer. Ondanks mijn vermoeidheid van vandaag. Echter toch prima getraind, wat dingetjes uitgeprobeerd met dropsets en weinig rust. Echter was ik vergeten dat de gym sluit om 21.00 uur, dus ik heb abs en kuitwerk moeten skippen. Geen ramp, ik pak die sets er morgen wel even gauw bij. Ik was vandaag wat later in de gym wegens omstandigheden.

                        Mind muscle connectie bij de isolatie oefeningen van benen zijn altijd top geweest. Bij de squats voel ik me hamstrings, glutes ook altijd enorm en bij de front squat voel ik me quads ook steeds beter. Benen gaan dus ideaal qua mind-muscle connectie. Ideaal, de reps traag uitvoeren, static holds en de negatieven traag (3-4 seconde) uitvoeren draagt daar zeker aan bij.

                        Morgen pecs, armen en de geskipte sets van vandaag even inhalen. Nu lekker herstellen.
                        Even wat sets bijgevoegd die ik vandaag gedaan heb.
                        "Straight outta gym"

                        Comment


                        • Super log nog steeds en lekkere trainingen hoor! En zie het als een compliment als ze denken dat je roids gebruikt!
                          I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

                          Comment


                          • Originally posted by Iron Mind View Post
                            Als het aan mij gericht was, thanks voor het head up tekstje.
                            Zie het gewoon als compliment man, volgende keer als ze het vragen gewoon lachen en zeggen ja 24/7 on, op een sarcastische toon.

                            Vind je log trouwens echt eindbaas, goeie motivatie ook voor mij om niet zo te pieteren en net als jij gewoon weer keihard te trainen en doen. Thumbs up ;d;d

                            Comment


                            • Originally posted by leandero10 View Post
                              Super log nog steeds en lekkere trainingen hoor! En zie het als een compliment als ze denken dat je roids gebruikt!
                              Dank, ja op zich wel, maar zij denken dat als je roids gebruikt je gains vanzelf komen. Net alsof je dan niet diehard moet trainen, eten etc. Zij denken zo, terwijl als je een beetje verstand hebt weet je gewoon dat enkel roids gebruik niets opschiet als jij niet fatsoenlijk eet, traint en rust.

                              Originally posted by Dexie View Post
                              Zie het gewoon als compliment man, volgende keer als ze het vragen gewoon lachen en zeggen ja 24/7 on, op een sarcastische toon.

                              Vind je log trouwens echt eindbaas, goeie motivatie ook voor mij om niet zo te pieteren en net als jij gewoon weer keihard te trainen en doen. Thumbs up ;d;d
                              Thanks, kerel. Mooi zo. Ikzelf kijk graag ook motivatie vid's.

                              Hier eentje als je weer voor jezelf een excuus voor iets verzint waarom je iets niet zou kunnen doen

                              Bodybuilding Motivation - Fuck Your Excuses ( Muscle Factory) - YouTube
                              "Straight outta gym"

                              Comment


                              • Ik ben vastberaden om mijn bf% proberen in de gaten te houden door pic's te maken. Sommige foto's zijn wat vaag, doordat de focus niet altijd helemaal lekker is, omdat ik dan iets te dicht op de spiegel kom met me phone, maar het gaat meer om de mate van droogheid. Echt lekker poseren lukt daar niet echt met zo'n ding in je handen.

                                Hier het einde van UD2.0




                                Gisteravond (30-6-2013)








                                Ikzelf vind dat het lijkt dat mijn onderste rechter blokje beter uitkomt dan mijn pic's van UD2.0.

                                Ohja ik heb genoten van de zon en ben lekker ongelijk verkleurd/ rood geworden zoals je ziet
                                Last edited by Iron Mind; 01-07-2013, 07:06.
                                "Straight outta gym"

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X