Dyno's resurrection

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaat toch de goede kant op Dyno..
    Wat is je VP op dit moment denk je.
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Comment

• Rond de 14-15%
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Volgens mij heb je exact dezelfde vetopslag als mij. Rond de onderbuik gaat het er het laatst af.

Comment

• Ziet er goed uit

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
            Volgens mij heb je exact dezelfde vetopslag als mij. Rond de onderbuik gaat het er het laatst af.
            Zoals de meeste mannen. Dit heeft te maken met andere receptoren die in deze gebieden zitten. Deze slaan makkelijk vet op, maar geven het niet makkelijk vrij. Maar goed makkelijk of niet makkelijk. Als ik eenmaal beslis dat het eraf moet, dan gaat het eraf
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
              Zoals de meeste mannen. Dit heeft te maken met andere receptoren die in deze gebieden zitten. Deze slaan makkelijk vet op, maar geven het niet makkelijk vrij. Maar goed makkelijk of niet makkelijk. Als ik eenmaal beslis dat het eraf moet, dan gaat het eraf
              Dat is antuurlijk de beste instelling.

Comment

• Omdat ik vorige week trainde in een andere sportschool, vergelijk ik de gewichten van vandaag met de training van twee weken geleden (in dezelfde sportschool).

Bench press:
                5x50
                5x60
                3x70
                5x85 (+2.5 kilo)
                5x85 (+2.5 kilo)
                5x85 (+2.5 kilo)

chin ups:
                bw(92) + 9 Kilo x 5
                bw(92) + 9 Kilo x 5
                bw(92) + 7 Kilo x 5
                (Gewichten niet omhoog, maar wel strikte uitvoering. Ging erg lekker).

Low incline dumbell press:
                6x26 (opwarmen)
                6x32 (+2 kilo per dumbell)
                6x32 (+2 kilo per dumbell)
                6x32 (+1 rep)
                6x32 (extra set)
                (Voelde erg goed).

Dumbell row:
                6x26 (opwarmen)
                7x30 (+1 rep)
                7x30 (+1 rep)
                (Mag naar de 32 kilo volgende keer).

Barbell row:
                6x65
                5x65
                (voorheen deed ik machine)

Full squat (high bar):
                3x70
                3x100
                3x125 (+5 kilo)
                3x125 (+5 kilo)
                3x125 (+5 kilo)
                (strikte vorm, onderin paused).

DL:
                5x70
                5x110
                3x130
                3x140
                (Deed andere weken RDL, maar wilde nu na het squatten normale DL doen).

Kuiten calve raise hefboom:
                6x120 (+10 kilo)
                6x120 (+10 kilo)
                6x120 (+10 kilo)
                (volgende keer 115).

staande militairy press:
                6x50 (+1 rep, vergeleken met vorige week)
                6x50 (+1 rep, vergeleken met vorige week)
                4x55 (+5 kilo, vergeleken met vorige week)
                (strikt, geen leg drive. Deze deed ik vorige week op 5x50, maar de week daarvoor deed ik shoulder press. toch vooruitgang erin)

close grip bench press:
                6x75 (+5 kilo)
                5x75 (+5 kilo)
                (Voelde gewoon super)

Biceps curls:
                7x16
                7x16

Machine curl 1 hand:
                6x19(R+L)
                ----------------------------------

Meesterlijke training. Ik had de hele training door een goede focus en alle oefeningen voelde vertrouwd en goed aan. Bij alle oefening vooral goed gelet op een correcte strikte uitvoering en in tweede instantie pas aan gewicht ophogen.

Ik zie dat ik toch weer aardig vooruit ben gegaan op verschillende oefeningen en ben dus zeer tevreden. Ben wel aardig gaar door de training, dus de rest van de dag eten + chillen

Comment

• Mag ik even commentaar geven op je foto's?

Puur op wat ik zie op de foto's:
                  - Dikke armen, zowel bicep, tricep als onderarmen
                  - Goede schouders, desondanks je daarin wel beperkt bent geweest natuurlijk
                  - Van voorkant niet erg goed te zien maar van de zijkant zie je toch een dikke chest er opzitten
                  - Je rug vind ik (vergeleken met de rest) wat tegenvallen. Misschien is het niet goed te zijn maar je meest wat wijdte en ook wat dikte.

Heb je overigens ook een foto van je benen?

Voor de rest lekker bezig, gewichten gaan hard, revalidatie dus ook neem ik aan. Top!

Comment

• Sorry dat ik het in je log vraag(goed bezig trouwens)maar je pm reageer je niet op.
                    In ben weer begonnen met jouw lb/ub schema maar kan deadlift (geen enkele)doen ivm mijn rug.

Hoe zou jij het aanpassen aangezien romanian deadlift alleen vervangen door back extensions niet hetzelfde is.
                    Stiffed leg deadlift heb ik wel vervanger(s)voor,maar focus op hamstring is makkelijker te vervangen.
                    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• @Nick: Bedankt voor het commentaar. Zal zo een foto van benen uploaden.

@rainman: Ik heb geen PB ontvangen. Me box was wel een dagje vol terwijl ik het zelf niet door had. Misschien is daar iets mis gegaan.

Met betrekking tot je vraag:

Ligt eraan wat er mis is met je rug en waarom je geen deadlifts kunt doen. Door hier meer inzicht in te geven kan er specifiek gekeken worden naar wat wel en niet kan.

Algemeen antwoord:
                      Voor hamstrings kun je doen:
                      - Glute ham bridge: kan met barbell en beide benen op de grond, maar ook single leg en het andere been gestrekt (zonder barbell).
                      - good mornings (al denk ik dat die ook niet kunnen als je niet kan deadliften met rug).
                      - Leg curls

Onderrug belast je statisch met vrijwel elke oefening waarbij je de core aanspant. van squats, tot militairy presses tot bankdrukken of leg curls. Ik denk niet dat back extensions een vervanging zijn voor deadlift, maar mits deadlift geen optie is wel een alternatief.
                      Last edited by dynobet; 16-02-2014, 19:20.

Comment

• Bij deze een Beenfoto voor Nick:

Comment

• Yoo rene, die db row doe jij die op een bankje of gewoon staand met 1 arm ergens op oid?

Comment

• Knie op zitvlak van bankje. Rugleuning stand low incline. Ik breng dan me elleboog naar achteren richting mijn middel.

Comment

• Ah ok dat verklaart zo'n beetje mijn vraag want ik pak hem op 26kg atm, maar op een bankje is die wat zwaarder naar mijn mening. Anders dacht ik dat je je misschien inhield ivm je schouder bijv.

ook eens zo proberen trouwens.
                              Last edited by Dexie; 17-02-2014, 00:47.

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                                Bedankt. Het trainen gaat idd weer de goede kant op. Train jij ook weer consequent? Ook weer bezig op gebied van voeding of dat nog niet?
                                Nice. Ja hoor, ff aan t cutten nu een weekje of tien en dan volle gas. Gewoon basic 1/2 kilo kip/vlees, 1/2 kilo groenten, rijst en een bak kwark. Wel gemerkt dat IF het mentaal wat makkelijker maakt dan kun je in je window gewoon voldoende eten.
                                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X