Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Volgens mij heb je exact dezelfde vetopslag als mij. Rond de onderbuik gaat het er het laatst af.
Zoals de meeste mannen. Dit heeft te maken met andere receptoren die in deze gebieden zitten. Deze slaan makkelijk vet op, maar geven het niet makkelijk vrij. Maar goed makkelijk of niet makkelijk. Als ik eenmaal beslis dat het eraf moet, dan gaat het eraf
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Zoals de meeste mannen. Dit heeft te maken met andere receptoren die in deze gebieden zitten. Deze slaan makkelijk vet op, maar geven het niet makkelijk vrij. Maar goed makkelijk of niet makkelijk. Als ik eenmaal beslis dat het eraf moet, dan gaat het eraf
Omdat ik vorige week trainde in een andere sportschool, vergelijk ik de gewichten van vandaag met de training van twee weken geleden (in dezelfde sportschool).
staande militairy press:
6x50 (+1 rep, vergeleken met vorige week)
6x50 (+1 rep, vergeleken met vorige week)
4x55 (+5 kilo, vergeleken met vorige week)
(strikt, geen leg drive. Deze deed ik vorige week op 5x50, maar de week daarvoor deed ik shoulder press. toch vooruitgang erin)
Meesterlijke training. Ik had de hele training door een goede focus en alle oefeningen voelde vertrouwd en goed aan. Bij alle oefening vooral goed gelet op een correcte strikte uitvoering en in tweede instantie pas aan gewicht ophogen.
Ik zie dat ik toch weer aardig vooruit ben gegaan op verschillende oefeningen en ben dus zeer tevreden. Ben wel aardig gaar door de training, dus de rest van de dag eten + chillen
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Puur op wat ik zie op de foto's:
- Dikke armen, zowel bicep, tricep als onderarmen
- Goede schouders, desondanks je daarin wel beperkt bent geweest natuurlijk
- Van voorkant niet erg goed te zien maar van de zijkant zie je toch een dikke chest er opzitten
- Je rug vind ik (vergeleken met de rest) wat tegenvallen. Misschien is het niet goed te zijn maar je meest wat wijdte en ook wat dikte.
Heb je overigens ook een foto van je benen?
Voor de rest lekker bezig, gewichten gaan hard, revalidatie dus ook neem ik aan. Top!
Sorry dat ik het in je log vraag(goed bezig trouwens)maar je pm reageer je niet op.
In ben weer begonnen met jouw lb/ub schema maar kan deadlift (geen enkele)doen ivm mijn rug.
Hoe zou jij het aanpassen aangezien romanian deadlift alleen vervangen door back extensions niet hetzelfde is.
Stiffed leg deadlift heb ik wel vervanger(s)voor,maar focus op hamstring is makkelijker te vervangen.
@Nick: Bedankt voor het commentaar. Zal zo een foto van benen uploaden.
@rainman: Ik heb geen PB ontvangen. Me box was wel een dagje vol terwijl ik het zelf niet door had. Misschien is daar iets mis gegaan.
Met betrekking tot je vraag:
Ligt eraan wat er mis is met je rug en waarom je geen deadlifts kunt doen. Door hier meer inzicht in te geven kan er specifiek gekeken worden naar wat wel en niet kan.
Algemeen antwoord:
Voor hamstrings kun je doen:
- Glute ham bridge: kan met barbell en beide benen op de grond, maar ook single leg en het andere been gestrekt (zonder barbell).
- good mornings (al denk ik dat die ook niet kunnen als je niet kan deadliften met rug).
- Leg curls
Onderrug belast je statisch met vrijwel elke oefening waarbij je de core aanspant. van squats, tot militairy presses tot bankdrukken of leg curls. Ik denk niet dat back extensions een vervanging zijn voor deadlift, maar mits deadlift geen optie is wel een alternatief.
Ah ok dat verklaart zo'n beetje mijn vraag want ik pak hem op 26kg atm, maar op een bankje is die wat zwaarder naar mijn mening. Anders dacht ik dat je je misschien inhield ivm je schouder bijv.
Bedankt. Het trainen gaat idd weer de goede kant op. Train jij ook weer consequent? Ook weer bezig op gebied van voeding of dat nog niet?
Nice. Ja hoor, ff aan t cutten nu een weekje of tien en dan volle gas. Gewoon basic 1/2 kilo kip/vlees, 1/2 kilo groenten, rijst en een bak kwark. Wel gemerkt dat IF het mentaal wat makkelijker maakt dan kun je in je window gewoon voldoende eten.
Comments are very important part of any content shared on social media. It allows users to engage with your content and share their views and also helps...
If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...
Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Unlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
Comment