RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dat zijn lelijke plekken inderdaad. je hebt er soort creme voor. Had mijn maat ook gebruikt. Of het werkt weet ik niet, maar dan vallen ze in ieder geval minder op lijkt me. Maar het blijft zuur...
    Stats: 74kg at 11%
    Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by gripmaster View Post
      Dat zijn lelijke plekken inderdaad. je hebt er soort creme voor. Had mijn maat ook gebruikt. Of het werkt weet ik niet, maar dan vallen ze in ieder geval minder op lijkt me. Maar het blijft zuur...
      jaa idd, heb wel eens van dat soort creme gehad, maar was machtig duur en hielp niks helaas.. Maarja, gains
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• En als je gewoon van die zwangere vrouwen buikbalsem koopt? Die kost geen knoop...

Comment

• Je kan bio oil of amandelolie kopen maar het zal er niet door verdwijnen helaas.
          Olie kan het voorkomen soms,maar niet genezen.
          Eigenlijk moet je je iedere keer na het douchen insmeren ,al wilt dat niet zeggen dat het dan absoluut niet meer voor kan komen

Het is toch net als littekens, die wel kunnen vervagen,maar niet verdwijnen.

Maar je wilde toch een tattoo?Mooie plek voor een toch?
          Last edited by rain; 07-02-2014, 18:35.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Hahhaa ja dadelijk zit zijn hele lichaam onder de inkt rainman. Wel goed alternatief haha

gains= tattoo
            Stats: 74kg at 11%
            Vision: 85kg at 8%

Comment

• Bio oil gebruik ik nu ook en het scheelt in mijn ogen wel wat! het is ook niet super duur, ingeval ik doe met een potje van 60 ml behoorlijk lange tijd.
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                Bio oil gebruik ik nu ook en het scheelt in mijn ogen wel wat! het is ook niet super duur, ingeval ik doe met een potje van 60 ml behoorlijk lange tijd.
                Precies.
                Ik gebruik het voor schrale ..... ellebogen
                Werkt super,maar sinds een tijdje heb ik eigen merk van Etos .Scheelt aardig in prijs en is praktisch hetzelfde.
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

• haha jaa tattoo onder me oksel zeker:P Nee die komt op me andere borst En kan ik ook wel 10 tattoo's op me kont zetten haha, misschien jou koeientattoo wel regenman

Comment

• Keek net in de spiegel en dacht: ja ik zie bulten! Het begint ergens op te lijken, nice! Hoor van mensen nu dat ze het niet mooi vinden, uit verhouding enz, gaat de goeie kant op dus, those keep me motivated!!!

Comment

• Welke bulten bedoel je? Je delts?

Ach, mensen beginnen je vaak af te zeiken als je zo fucking hard t.o.v. andere lui (die er geen amper wat voor doen). Onwetendheid speelt vaak ook wel een rol overigens.

Ik knik altijd, maar vrolijk ja en denk het mijne er van. Gewoon lachen.

Ik vermoed dat jij hetzelfde al gewoon doet

"Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
                        Welke bulten bedoel je? Je delts?

Ach, mensen beginnen je vaak af te zeiken als je zo fucking hard t.o.v. andere lui (die er geen amper wat voor doen). Onwetendheid speelt vaak ook wel een rol overigens.

Ik knik altijd, maar vrolijk ja en denk het mijne er van. Gewoon lachen.

Ik vermoed dat jij hetzelfde al gewoon doet

Jaa bulten als traps en delts en borst. Klopt, knikken en doorlopen. Of gewoon niet reageren.. Morgen weer lekker knallen, weer naar dronten, vreten en savonds rug, zin in!

Comment

• vanmorgen 89,1 kg.. was naar paar dagen wat minder eten helaas en 1x gesport die week ivm vrije week, was niet in dronten..

Zostraks hard borst gepakt:
                          WU 2 sets
                          8x32 kg
                          8x34 kg
                          8x36 kg
                          5x38 kg zwaarst wat ik ooit gedaan heb.. PR!

Flat dumbell press:
                          8x28 kg
                          8x30 kg
                          7x32 kg
                          10x28 kg

cables crosses.

dumbell militairy press:
                          10x18 kg
                          10x20 kg
                          7x22 kg

dumbell en cables side raises en triceps, lekkere training!

ga nu een maand geen fotos maken en dan een foto voor een leuke vergelijking..

Ook wat doelen met me trainingsmaatje afgesproken:
                          Eind van het jaar 95+, hoop ik te halen met een zomer van 7 weken in het buitenland zonder te kunnen trainen.
                          squat 1x200 kg met belt en kniebanden.
                          BP gaan we nu meer op dumbells concentreren.

Redelijk haalbare doelen denk ik.. Al wordt die 200 een harde, we zullen zien

Comment

• Ohja kipfilet bij de c1000in dr aanbieding, 4,50 kg! Gister nog 4 kg grhaald :-D

Comment

• Originally posted by Rickbeen View Post
                              Ohja kipfilet bij de c1000in dr aanbieding, 4,50 kg! Gister nog 4 kg grhaald :-D
                              Niet duur, na spieren en pezen en vet verwijderen blijft er toch nog wel 2,5 a 3 kg over.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                                Niet duur, na spieren en pezen en vet verwijderen blijft er toch nog wel 2,5 a 3 kg over.
                                Idd en zat bijna geen vet en pees aan, nog niks hoeven wegsnijden iig:-) die ik bijna nooit btw :-P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X