RickBeen road to 100 kg

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Rickbeen View Post
    3 juli eind van de middag begin ik dan met laden, dan laad ik dus 48 uur. Dan neem ik 8 gram x 86 kg= 688 gram carbs in 48 uur, dus van 3 juli 16:00 tot 5 juli 16:00 uur. en qua eiwitten en vetten gewoon gelijk blijven zoals ik nu zit? Dus eiwitten 220 gram en vetten 80 gram? Of dit keer twee omdat het twee dagen zijn?
    Qua carbs kan ik enkel zeggen dat bij UD2.0 je tussen de 12-16g per kg VVM zit in 30u. Dat is voor mij ongeveer 1250g carbs in 30u. Eiwitten gewoon normaal zoals je altijd doet verdeeld over de 2 dagen en vetten zou ik tussen de 50-75g houden. Het liefst zo laag mogelijk ivm mogelijk vet opslag, dus 50g zou prima moeten zijn.

Ik zou dus gewoon je eiwitten op 220g en vetten op 50g houden en dat x 2 en misschien toch wat meer carbs, maar dat hangt er ook van af hoe diep je gaat depleten.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Iron Mind View Post
      Qua carbs kan ik enkel zeggen dat bij UD2.0 je tussen de 12-16g per kg VVM zit in 30u. Dat is voor mij ongeveer 1250g carbs in 30u. Eiwitten gewoon normaal zoals je altijd doet verdeeld over de 2 dagen en vetten zou ik tussen de 50-75g houden. Het liefst zo laag mogelijk ivm mogelijk vet opslag, dus 50g zou prima moeten zijn.

Ik zou dus gewoon je eiwitten op 220g en vetten op 50g houden en dat x 2 en misschien toch wat meer carbs, maar dat hangt er ook van af hoe diep je gaat depleten.
      Thanks kerel. Dan neem ik 3 en 4 juli 220 gram eiwitten en 50 gram vet per dag. En verdeelt over die twee dagen 15x79 kg = 1185 gram carbs. En hoe eet je op de dag van de shoot zelf? Op 5 juli dus?

Ik ga redelijk diep tijdens depleten. 220 gram eitwit, 80 gram vet en 70 gram carbs komt op 1830 kcals.

Ik denk dat ik tijdens de sodiumload veel water ga drinken +- 4 liter, en dan 1 juli 2 liter en 3 juli 1 liter om dan te beginnen met de carbload. Tijdens de carbload niet teveel water drinken +- 2 liter om zo het vocht in me lichaam te gebruiken voor het omzetten in glycogeen zodat ik bijna al het vocht wegtrek, en de spieren zich vullen met glycogeen...
      Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
      People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
      BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Thanks kerel. Dan neem ik 3 en 4 juli 220 gram eiwitten en 50 gram vet per dag. En verdeelt over die twee dagen 15x79 kg = 1185 gram carbs. En hoe eet je op de dag van de shoot zelf? Op 5 juli dus?

Ik ga redelijk diep tijdens depleten. 220 gram eitwit, 80 gram vet en 70 gram carbs komt op 1830 kcals.

Ik denk dat ik tijdens de sodiumload veel water ga drinken +- 4 liter, en dan 1 juli 2 liter en 3 juli 1 liter om dan te beginnen met de carbload. Tijdens de carbload niet teveel water drinken +- 2 liter om zo het vocht in me lichaam te gebruiken voor het omzetten in glycogeen zodat ik bijna al het vocht wegtrek, en de spieren zich vullen met glycogeen...
        Dag van de shoot:
        Ik zou niet te weinig maar ook niet teveel carbs eten. Gewoon het nodige en zeker niet teveel eten i.v.m. opgezette pens. Ook zou ik niet teveel water drinken op die dag zelf, enkel om je dorst kwijt te raken, maar meer ook niet. Proberen zout, vezels en teveel water drinken te vermijden op de dag van de shoot dus.

Ik zou gewoon meer dan genoeg water drinken tijdens je carb-load juist. Carb-loaden met te weinig water is echt geen succes, kerel. Ik zou gerust ook dan 4-5L water drinken. Juist tijdens je carb-load.
        "Straight outta gym"

Comment

Ik zou niet te weinig maar ook niet teveel carbs eten. Gewoon het nodige en zeker niet teveel eten i.v.m. opgezette pens. Ook zou ik niet teveel water drinken op die dag zelf, enkel om je dorst kwijt te raken, maar meer ook niet.

Ik zou gewoon meer dan genoeg water drinken tijdens je carb-load juist. Carb-loaden met te weinig water is echt geen succes, kerel. Ik zou gerust ook dan 4-5L water drinken. Juist tijdens je carb-load.
          Thanks kerel voor je reactie, word echt gewaardeerd!

Maar ik snap nu niet wat beter is, kevster en jij zeggen juist veel water drinken, maar ik citeer hier een stukje van Dyno:
          Mijn ervaring is dat je juist tijdens de carb load NIET veel water moet drinken. Elke gram koolhydraten bindt zich aan drie gram water en vormt zich tot glycogeen welke wordt opgeslagen in spieren en lever. Door niet zo veel te drinken moet je lichaam een deel van het vocht halen uit het lichaam. Hierdoor raak je vocht welke je vasthoudt onder je huid vaak kwijt en zie je er strakker / harder uit.

Hoeveel vocht je moet nuttigen is afhankelijk waarmee je laadt. Doe je dit met rijstwafels (krijg je vrijwel geen vocht mee binnen) zul je wat meer moeten nuttigen, dan wanneer je met rijst, pasta of aardappels laadt (bevatten aanzienlijke hoeveelheden vocht). Je moet jezelf niet uitdrogen, maar een beetje droge mond en dorst is wel ok.
          Spreekt elkaar een beetje tegen vandaar dat ik een beetje in verwarring ben. Maar ik denk dat ik ga voor wat meer water drinken, zodat me massa in ieder geval goed vol staat, en dan maar ietsje meer onderhuids vocht..

Comment

Thanks kerel voor je reactie, word echt gewaardeerd!

Maar ik snap nu niet wat beter is, kevster en jij zeggen juist veel water drinken, maar ik citeer hier een stukje van Dyno:

Spreekt elkaar een beetje tegen vandaar dat ik een beetje in verwarring ben. Maar ik denk dat ik ga voor wat meer water drinken, zodat me massa in ieder geval goed vol staat, en dan maar ietsje meer onderhuids vocht..
            Dit soort dingen blijven enorm lastig, weet je. Want wanneer heb je precies genoeg?

Er zijn wedstrijd coachen die zweren bij sodium loading en water depleting, maar er zijn ook lui die zeggen dat je het allemaal niet moet doen, omdat het je enkel tegenwerkt. Zij zeggen houdt alles precies hetzelfde als tijdens je wedstrijd prep, dusja. Wat is wijsheid..?

Je zou van de vochtopslag in je lijf 70% opslaan intramusculair en 30% in omliggend weefsel. Die ratio schijn je niet te kunnen veranderen, dusja. Als dat echt zo is dat maakt dat sodium, water loading/depleting etc. allemaal geen bal uit..

Wat ik wel weet is dat als je jezelf uitdroogt ook weer vocht aantrekt als stress reactie.

Ik moet het verder ook enkel met de theorie doen en hetgeen dat ik allemaal zojuist aan jou heb voorgelegd is een combinatie van een aantal theorieën en mijn eigen ideetjes zoals ik hetzelf zou doen.

Kortom, ik weet het juiste antwoord ook niet. Je zult gewoon iets moeten uitproberen en anders probeer je de gulden middenweg te vinden, pakken..

Succes Rickerd, dat je maar een mooie shoot mag neerzetten en hoge ogen mag scoren op de Bodymania!
            "Straight outta gym"

Comment

• Oké, kheb voor mezelf de knoop doorgehakt. Geen sodiumload voor me shoot, maar die ga ik een andere x proberen. Vind het zonde om mijn shape te verkloten voor een shoot en de bodymania.. Ik ga tevens wel gewoon depleten en laden voor de shoot.. Iig super thanks voor de info alleen, ga het na de shoot sws proberen. Heb dan ook nog een bruiloft namelijk:-)

Comment

• Gewicht afgelopen week gelijk gebleven. Ga iets verlagen 200 kcals ongeveer en hopen dat ik deze week nog een of twee keer kan sporten. Vanmorgen kwam de bovenkant van de onderste abs iets door.. Hopen dat de laatste twee weken nog iets kunnen zakken in bf, dan begint het ergens op te lijken:-) na de training dan gelijk een zonnebankje pakken om nog wat bruiner te worden..

Comment

• Wil voor de fotoshoot zo'n zyzz broekje aan, zodat de quads iig mooi uitkomen. Bij DYEH zijn ze momenteel op, weet iemand waar je ze nog meer kan kopen? En dan niet die orginele van 80 euro maar ook gewoon namaak:P

Comment

• Shorts | GymShark | Innovation In Fitness Wear

Comment

• Thanks nick, allemaal uitverkocht alleen nog wit, dat valt niet op omdat ik zelf zo wit ben haha. wacht ff antwoord af van DYEH en anders koop ik die. Thanks!

Comment

• Ik heb zo'n broekje van Adidas, gewoon bij een kringloopwinkel gekocht. Volgens mij waren vroeger waren alle sportbroekjes van dat formaat haha. Succes met de laatste loodjes, massa heb je "genoeg" in ieder geval.
                        Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by bvds View Post
                          Ik heb zo'n broekje van Adidas, gewoon bij een kringloopwinkel gekocht. Volgens mij waren vroeger waren alle sportbroekjes van dat formaat haha. Succes met de laatste loodjes, massa heb je "genoeg" in ieder geval.
                          Thanks, inderdaad was dat vroeger mee in dan nu haha Bedankt kerel, morgenvroeg weer trainen denk ik, mooi wakker worden en daarna weer leren, toetsweek

Comment

• Ik wordt steeds tevredener als ik in de spiegel kijk, vooral nuchter smorgens. Vanmiddag toets maken en daarna maar even trainen denk ik, 1e keer van deze week helaas. Wordt wrs een fullbody training, met benen op het laatst omdat ik door de hogere hartslag dan vaak misselijk wordt. Eens kijken of dat werkt

Comment

• Ik heb zo'n korte zwembroek gekocht bij de H&M. Klein strak ding, leek precies op zo'n gymshark broekje.

Heeft me 10eu gekost

Als je er dan toch bent, koop gelijk wat cheap ass tanktops voor 5eu per stuk ofzeu.
                              "Straight outta gym"

Comment

Ik heb zo'n korte zwembroek gekocht bij de H&M. Klein strak ding, leek precies op zo'n gymshark broekje.

Heeft me 10eu gekost

Als je er dan toch bent, koop gelijk wat cheap ass tanktops voor 5eu per stuk ofzeu.
                                Aight thanks IM, hoorde inderdaad vaker dat H&M ze ook heeft. Volgende week maar ff kijken denk ik:-) Thanks for the tip bro

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X