Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Benen zijn echt huge man. Ik ben altijd van de veronderstelling dat mijn buikvet als laatste weg gaat. Maar om echt diepe lijnen in je quads te krijgen ben je ook wel ff bezig denk ik.
Benen zijn echt huge man. Ik ben altijd van de veronderstelling dat mijn buikvet als laatste weg gaat. Maar om echt diepe lijnen in je quads te krijgen ben je ook wel ff bezig denk ik.
Zien er nice uit rickerd
Thanks maatje, jaa om echt diepe lijnen te krijgen moet je toch echt nog wel een stukje droger staan.. Maar ze komen langzaam, alleen door belichting hier en mijn witte huid komen ze nog niet heel mooi uit. In de gym bijvoorbeeld bij goeie belichting zie ik echt al noemenswaardige lijnen, dat vind ik hier nog niet echt.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Stevige stampers, kerel. Heel netjes. Lijnen op je benen zijn vaak zeer lastig om die goed te laten zien. Zeker als de lijnen nog niet erg diep zijn heb je vooral goede belichting nodig.
Al bezig met zonnebankjes pakken? Ikzelf ben er al mee begonnen . Zeker voor je shoot moet je wel mooi kleurtje hebben, maat. Ik zou even nog 3-4x proberen mee te pakken of ga je tannen?
Stevige stampers, kerel. Heel netjes. Lijnen op je benen zijn vaak zeer lastig om die goed te laten zien. Zeker als de lijnen nog niet erg diep zijn heb je vooral goede belichting nodig.
Al bezig met zonnebankjes pakken? Ikzelf ben er al mee begonnen . Zeker voor je shoot moet je wel mooi kleurtje hebben, maat. Ik zou even nog 3-4x proberen mee te pakken of ga je tannen?
Thanks maatje! Klopt, voor de bodymania pics maar goeie belichting gebruiken, komt het mooier uit. Ja morgen nog eentje pakken, en volgende week nog sws 2. Ik ga niet tannen, puur om het gesmeer en ik doe ook een shoot met me vriendin, dus dat zou ik zonde vinden. Hoop nog iets te verkleuren, en de rest zien we wel. Ook met een witte huidskleur is het vet als je een buffel bent. Wit ben ik wel alleen dat buffel ontbreekt nog
Net benen gedaan, had eergister ub gedaan dus benen moest nog:
Squat
Met belt:
Wu 2x15x60 kg
8x100 kg
Kniebanden om
5x140 kg
5x160 kg
2x170 kg
Had meer reps en wat zwaarder gekund maar had geen spotter en vind het toch riskant om dan nog veel verder te gaan.
Legpress:
4x15x150 kg
Onderin 2-3 seconden vasthouden en langzaam omhoog.
Stiff leg deadlift
2x10x60kg
2x10x80kg
Max stretchen
Standing calve raise
4x15x70kg
Seated calve raise
4x15x25kg
Werd tijdens training wel weer wat misselijk, nu niet tijdens squat door minder volume en meer gewicht.
Maar tijdens legpress en stiff leg deadlift wel. Maar rustig doorgegaan, maar blijft vervelend.
Hierna nog 10 minuten zonnebank.
staan wel filmpjes in me log, ga parellel omdat ik high bar squat met me knieen over mijn voeten.
OT:
Voedingsschema voor de volgende dagen, vandaag eerste dag van de 3,5 dagen depleten.
Ontbijt:
Whey + omega 3 + groene appel
3x200 gram kip met groentemix en avocado
3x33 gram cashewnoten
Shitload groente, komkommer, tomaten en slamix.
Bakje kwark.
Totaal van 220 gram eiwitten, 90 gram vet en 70 gram koolhydraten.
1940 kcals.
Op een trainingsdag 30-40 koolhydraten uit een fruitdrank (sinaasappelsap) toevoegen en daarna een whey shake.
Dondagmiddag laden tot en met vrijdag.
Ga uit van +- 15 gram koolhydraten per kg. rond de 1300 gram. Zaterdag complexe koolhydraten en paar uur voor de shoot nog wat glucose. We shall see.
Ohja voeg ook bij elke maaltijd wat zout, en dan de carbload proberen geen zout maar je krijgt automatisch wat zout binnen dus dan heb ik dat gecompenseerd doordat ik deze 4 dagen ook al wat zout mee - eet, dat ik niet ineens vol vocht trek doordat ik dagenlang geen zout eet en bij de carbload wel. Hoop dat ik dan niet bloated wordt.
Thanks buddy, eerste maaltijd van de 3 is op. 200 gram groente met komkommer, tomaat avocado (nooit gehad), sla en 200 gram kip. Nu de 33 gram nootjes nog. Valt me niks tegen hoe het vult. We zien wel.
Thanks buddy, eerste maaltijd van de 3 is op. 200 gram groente met komkommer, tomaat avocado (nooit gehad), sla en 200 gram kip. Nu de 33 gram nootjes nog. Valt me niks tegen hoe het vult. We zien wel.
Een weekje depleten en laden is zeker goed te doen. Het is meer de optelsom van meerdere weken an sich die je gaat fucken. Dat ga je vanzelf merken als je ooit een langere cut periode gaat doen zoals voor een wedstrijd.
Ikzelf trouwens ook. De psychische en lichamelijk vermoeidheid wordt echt een bitch dan.
Een weekje depleten en laden is zeker goed te doen. Het is meer de optelsom van meerdere weken an sich die je gaat fucken. Dat ga je vanzelf merken als je ooit een langere cut periode gaat doen zoals voor een wedstrijd.
Ikzelf trouwens ook. De psychische en lichamelijk vermoeidheid wordt echt een bitch dan.
Geniet van de shoot samen met je vriendin
Jaa dat geloof ik wel dat dit je gaat vervelen. Al dat konijnenvoer ben er normaal niet zo van hahaha.
Thanks kerel, gaat helemaal goed komen! Daarna nog een weekje, waaronder een bruiloft waar ik ceremoniemeester van ben, en dan voor 7 weken naar het buitenland op stage. Er is helaas geen sportschool in de buurt, dus neem een set dumbells mee. Mensen verder nog handige tips om zo weinig mogelijk massa te verliezen?
Ik wordt of misselijk van de hoeveelheid groente die ik nu ineens eet of de avocado, vind die dingen echt smerig maar wel gezond om door de salade heen te doen. Morgen de avocado eruit laten en vervang deze vetten wel met olijfolie. Eens kijken of ik me dan beter voel.
Probeer goed te blijven eten in die zeven weken. Als je niet fatsoenlijk kan liften is 1.25xbw aan eiwit genoeg geloof ik. Misschien liggen er wat boomstammen of stenen waar je wat mee kan trainen met enige improvisatie. Pullups kan je bv doen aan een tak
Probeer goed te blijven eten in die zeven weken. Als je niet fatsoenlijk kan liften is 1.25xbw aan eiwit genoeg geloof ik. Misschien liggen er wat boomstammen of stenen waar je wat mee kan trainen met enige improvisatie. Pullups kan je bv doen aan een tak
Ja ga ik inderdaad proberen. Neem wel een set dumbell mee maar weet ook niet of ik er tijd voor heb. We zullen wel zien.
Naar aanleiding van de UD guide 2.0 die geschreven is door dyno op dit forum ga ik nog iets verlagen, in vetten. En dat kwam nu mooi uit aangezien ik goed slecht werd van die avocado, dus die gaat er nu uit, en ipv 100 gram cashewnoten naar 50 gram. Hierdoor kom ik uit op 220 gram eiwit, 45 gram koolhydraten (trainingsdag nog 35 uit vruchtensap voor de training) en 45 gram vet. Dit is een totaal van 1400 kcals. Pittig maar is te doen.
Donderdagmiddag en vrijdag dus laden, savonds junken en dan zaterdag knallen.
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment