Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vandaag schouders en hamstrings gedaan.
    Wederom een x aantal oefeningen die ik (bijna) nooit doe.

Alles 4 sets en 10 reps

Arnold press - was ff wennen.
    Cable upright row - full stack en lekker vasthouden
    Cable front raise - explosief naar boven en vasthouden.
    Incline db side raises - voelde erg goed
    Face pulls - volledge rek en strek.

Standing leg curls
    BB good mornings - echt in geen jaren meer gedaan.

Voeding blijft hetzelfde en omdat we het vp naar beneden willen hebben voordat we gaan bouwen met alles erop en eraan
    Daarom voegen we 20/30 min lit toe na elke training.

Voelde weer goed aan en de stimulans tijdens de training is top.
    Last edited by Mvos; 23-11-2013, 17:31.
    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Lekker man.
      Veel bb trainers doen hams en quads apart he..ben benieuwd hoe dag je bevalt.

Comment

Doe jij de arnold press vooral voor voorkant schouders of om nog meer druk op zijkant delts te leggen?
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by quibus View Post
          Lekker man.
          Veel bb trainers doen hams en quads apart he..ben benieuwd hoe dag je bevalt.
          Deed het in mijn flexcup prep ook al en dat beviel prima,maar het is wel weer even schakelen.
          Nog niks staat vast mbt trainings dagen / routine e.d. Dus nog geen idee wat de uiteindelijke split word.

Quads die we maandag deden heb ik geweten,want ik heb 2 nachten niet kunnen slapen en kan pas sinds vandaag weer een beetje lopen

Originally posted by rainman View Post
          Doe jij de arnold press vooral voor voorkant schouders of om nog meer druk op zijkant delts te leggen?
          Deed deze weer voor het eerst in een lange periode.
          Ellebogen bleven smal,dus wat meer front delt activatie.

Voelde wel weer goed,maar zoals ik hierboven zei weet ik niet of deze in mijn schema gaat komen.

Comment

Tof allemaal maarten ik raak er helrmaal gemotiveerd van.
            Net ald na de meet dus met jou log dat gevoel vast houden.

Ps de meet, q en de a2 grapje van 300 euro trajectcontrole altijd fijn

Comment

Thanks Q.

Voor mijn gevoel valt nu nog eigenlijk erg weinig te melden aangezien er nog niks vast staat en we pas in Jan. eventueel een wedstrijd gaan vastzetten.

Ik denk dat de eerste bouw periode erg interessant gaat worden ,wat dus in Jan. ergens begint nadat we mijn vp nog lager hebben.

Mijn motivatie was al hoog ,omdat ik wist dat dit eraan kwam ,maar na de zeer geslaagde meet is het alleen maar meer geworden.
              En 10 pagina's voor een log dat nog geen week oud is geeft ook weer een boost door de positieve reacties van iedereen.

Ik weet wel waar ik die 300 euro voor gebruikt had

Comment

Ajoh en als je een dipje hebt dan zijn wij er om je een virtuele schop onder je glutes te geven.

Ikzelf ga daar namelijk mee kampen op den duur tijdens een cut. Mentale vermoeidheid zeg maar.

Zoek even een wedstrijd uit die beetje dichtbij huis is dan kan ik komen kijken
                "Straight outta gym"

Comment

Dus het beviel wel, die trainingen met Jerry.

Op welke dagen train jij in Den Haag?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Thanks Sven,zal het nodig hebben

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Dus het beviel wel, die trainingen met Jerry.

Op welke dagen train jij in Den Haag?
                      Het is altijd wennen in een andere gym voordat het een beetje vertrouwd aanvoelt.
                      Was er vandaag na sluitingstijd ,dus we waren met zijn 2en,..relaxt dus.

Deze week 2x geweest,maar ik denk dat we samen op zaterdags trainen en andere dagen kan ik natuurlijk komen als ik wil.

De volgende x is aankomende zaterdag weer.

Nu is het voor mij handiger om in Rotterdam te trainen (2 min van mijn huis) ipv "helemaal" daar naar toe te komen als het nog niet belangrijk is.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                        Tof allemaal maarten ik raak er helrmaal gemotiveerd van.
                        Net ald na de meet dus met jou log dat gevoel vast houden.

Ps de meet, q en de a2 grapje van 300 euro trajectcontrole altijd fijn
                        Zo dus dat kut utrecht.
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Gisteren avond een heerlijke shoarma pizza bij NY pizza gehaald.
                          Vandaag weer volgens schema voor een volle week.

Vanmorgen heerlijk biceps & triceps gedaan in super set vorm - 3/4 sets - 10 reps.
                          Daarna 20 min LIT gedaan.

Cgbp - seated db curls
                          Rope push downs - preacher db curls (omgekeerde voor volledige rek.)
                          Incline skull crushers - ez bar curls
                          Dip machine - machine preacher curls

Resultaat: voller dan vol en bij de meeste sets was het vanaf rep 8 echt zwaar.
                          Erg lekkere training die door de super sets ook zo gebeurd was.

Comment

• Ziet er goed uit!! Lekker knallen.

Comment

• Bedoel je met ' preacher dumbell curls omgekeerd 'met je handpalmen naar beneden?
                              Dan nemen toch vooral je onderarmen het over?
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Nope,dat je arm recht naar beneden hangt,dus leun je tegen de schuine kant en je arm hangt over de kant waar je normal zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X