Originally posted by Mvos
View Post
Reaching A-Status
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Mvos View PostVanmorgen om 07:00 uur borst en triceps gedaan.
Had eindelijk weer eens goed geslapen en werd uitgerust wakker.
Training ging erg lekker en dit keer wat meer sets gedaan dan normaal op lagere reps/singles met zwaarder gewicht.
Dit een beetje na aanleiding van een post van Inferno.
Just kidding. Zal wel weer buffelen geweest zijn, zie er wat behoorlijke weights tussen staan in ieder geval. NetjhuuusBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEen post van Inferno? Zo train ik al 2 maanden, verdomme. En nu valt het jou pas op?
Originally posted by Wessle View PostFIJN HE ! Beetje lui laag in reps trainen hahaha .
Just kidding. Zal wel weer buffelen geweest zijn, zie er wat behoorlijke weights tussen staan in ieder geval. Netjhuuus
Was goed om weer eens een training wat meer op techniek er strakke reps te werken.
Plan ze altijd wel in ,maar dit keer met een iets andere insteek.
Bij 130 merkte ik dat de techniek iets minder werd,dustoen weer terug gegaan naar 120.
Techniek voor ego in dit geval (en er was geen spotter)Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Hahaha eeeecht een dikzak zou dat zeggen hahaha Heb zin in vrijdag man! Volgende keer als je zoiets plant , moet je mij maar bellen. Dan kan ik misschien naar de sportschool komen voor jou. Iets met return favor enzoBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Haha,dat is misschien wat vroeg voor je
voor morgen avond moet ik nog even kijken,want misschien ga ik met Lisanne trainen.
ik stuur je nog wel ff een whatsapp.
nu even snel mijn 5de maaltijd vd dag naar binnen werken om vervolgens die kleine te gaan halen op school die zijn eerste school kerst diner heeft (was ik maar weer 4 jaar oud )
Daarna ishet weer cardio tijd met 60 min op de loopband.
headphones on ,world off!
Flink pijn in de lange kop van de triceps.
was ook weer een tijd geleden dat ik 1 arm db extension had gedaan en ook weer wat zwaarder.
voelde goed aan.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Net terug van een uur cardio en wat kuitwerk.
Halverwege kwam Wessle nog even gedag zeggen en toen waren de volgende 20 min zo voorbij.
Was weer lekker zweten met mijn harslag rond de 140.
Daarna wa stretch werk gedaan en ik merk dat ik veel leniger aan het worden ben - voel me weer jong zullen we maar zeggen
5 sets staand kuit heffen met 100 kilo
5 sets zittend toe raise 50 kilo tot full stack
kuiten groeien lekker mee en ik begin steeds meer lijnen rond om mijn buikspieren te zien.
onderste abs zit nog genoeg vet ,maar dat komt wel goed als we "echt" gaan cutten.
richting mijn lies e.d. komen steeds meer aders tevoorschijn.
Gelukkig in Januari eerst maar weer eens goed gaan bouwen met goed het vp in de gaten houden,zodat als de wedstrijdvoorbereiding begint we al op een relatief laag vp zitten.
De hoofdreden da we nu v naar beneden aan het halen zijn ipv al te gaan bouwen is omdat we goed willen zien wat eronder zit en op welke groepen we misschien meer willen focussen.
Nu nog mijn laatste maaltijd erin: 70 gram brinta en 250 gram kwark.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ja zo zie je elkaar 2 maanden niet terwijl je in de zelfde gym traint en zo ineens elke week haha. Ik ben echt benieuwd naar je reveal , met je is geheim haha. Je cardio'od/ot (?) wat af man . Goed bezig! 0700 is wat vroeg maar als je er mee geholpen bent kan ik er zeker zijn, dus dat is geen probleem. Tot morgeeeeBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Hahaha,ik ben gewoon niet van de halter shirts of strakke tees.
Van de zomer nog weleens met een halter shirt getraind,maar ik vind het niet zo relaxt.
Bij Jerry zei een gast ook een paar keer dat ik mijn t-shirt moest inruilen van een halter tee.
Gaat niet gebeuren,..train voor mezelf en niet voor andere,en wat andere aan hebben met welke reden moeten ze zelf weten.
Buiten het feit dat ik nog totaal niet blij ben met hoe het er allemaal uitziet,maar dat terzijdeTeam Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
he mvos... heb jij iets van een streching routine of loop je gewoon op gevoel het lichaam af van onder naar boven ofzo?
ik ben zelf laatste tijd ook wat meer met flexibiliteit bezig en lijk er ook baat bij te hebben al is het wat vroeg om dat zeker te zeggen!
Comment
-
Ik heb stretch altijd na en tijdens mijn training.
Vooral de stretches tussen de sets door hebben veel verbetering gebracht in het voelen en pomp houden tijdens mijn training.
Laatst wessle en iron mind ook nog uitgelegd en gebruikt,wat meteen een heel andere training teweeg brengt.
Na mijn training rek ik vooral de groep di ik getraind heb en daarvoor kun je op internet oef. opzoeken en in je "eigen" routine zetten.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
-
Ik zag het berichtje!
Word gezellig dinsdag
Met Lisanne gaat het sinds deze week weer goed.
De longontsteking is helemaal weg en ze is weer aan het trainen.
Met met z'n 2en schouder en abs gedaan en het ging lekker.
Serieus de sets doen,maar tussendoor lachen en lol hebben - voelde weer goed.
Wessle was ook nog rug aan het trainen en was goed bezig.
Seated smith press - stang weegt zo'n 10 kilo
5 sets - 5 reps - gewicht opbouwend tot 70 kilo
1 sets - 40 kilo tot failure ,dan 2 x rest pause - aleen stang rep out met 2x rest pause.
Cable side raises
4 sets - 10 reps - 15 tot 25 kilo
DB side raises - drop set
2 sets - 10 reps(20 totaal) - 16 en 10 kilo db's - beetje cheaten bij de 16 kilo's maar na de cable side raises zat alles toch algoed vol,dus de focus lag meer op het vast houden en negatief.
Cable upright row
3 sets - 10 reps - 60 tot 75 kilo
Reverse pec deck
2 sets - 10 reps - 60 kilo
Face pulls
2 sets - 10 reps 75 kilo/full stack
BB shrugs
3 sets - 10 reps
Cable crunches / stokzwaaien / machine crunches
Spot de WessleLast edited by Mvos; 20-12-2013, 22:57.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...10 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment