Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ziet er weer top uit maatje, en ook super om te lezen dat je zo met je zoontje omgaat, hou wel van zon aanpak persoonlijk.. Nice kerel
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• top fysiek!

had het filmpje van je kereltje gezien op de bmx! zag er tof uit! wou dat er in almelo vroeger zo'n baan was!
      Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by akito View Post
        Je lijkt me serieus echt een goede vader voor je zoontje man, meeste kids worden heel de dag binnen achter de ipad/tv gestopt nowadays (lekker makkelijk). Respect

Ik kom binnenkort wel even langs, neem ik je mee naar de speeltuin

Maar eens, je lijkt me echt een super vader en dat heb ik ook een keer over onze opa aka Rain gezegd.

Blijf het maar zeggen maar echt een super fysiek wat je hier laat zien. Mag ook gezegd worden vind ik, na alle toewijding van de afgelopen jaren. Ik hoop echt dat je hem gaat pakken op de Enercup.

Comment

• Ben veilig aangekomen maarten, ik wens je nog veel succes met de voorbereidingen en hoop binnenkort eens wat foto's van de enercup te zien.

Comment

• Enjoy
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Enjoyed every sec! Nog ff volhouden man je ziet er top uit!

Comment

• Mooie clip, krijg meteen zin om ijzer te vreten! Weet alleen niet wat Lisanne zei want geluid stond uit, heb wel gewoon braaf zitten luisteren...

Comment

• Vette video man! Je ziet er bruut uit. De laatste loodjes wegen het zwaarst maar brengen wel het meeste resultaat! Succes!

Comment

• Super vette video man! Zet hem op, je gaat hem pakken!
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Nice man brute film.

Comment

• Leuke video!

To be continued… ?
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Elke week toch..

Comment

• Zo die 4 min waren zo voorbij!!!! Gaat echt mega man kan niet wachten op 5 okt
                            Een dag niet getraind...

Comment

• Vetste filmpje tot nu toe maatje echt vet om te zien zeg! Stront rustdag wil nu trainen haha...
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

• Mooi filmpje man, mooi gemaakt en je staat er super bij zeg! Wanneer komt de volgende?
                                181 cm 85 kg 14%
                                Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X