Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Facking bruut filmpje weer, helemaal super. Haai je taai toppers
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Hey maarten een vraagje geen idee of die al is gesteld.. Je cardio doe je die Lit of doe je hit of een mix? en stel lit let je op je hartslag? ( hoe hoog of laag is die)
Gaaf man, Echt top dat je het in beeld brengt allemaal. Dat onderscheidt deze log echt van andere
Succes allebei nog.
Thanks,.ik probeer echt mijn best te doen om een inzicht te geven wat wij allemaal doen en ervoor doen.
Met videos en foto's word het allemaal wat interessanter.
Het kost me nu erg veel tijd en energie,maar ik weet waarom we het doen en waardeer het des te meer wanneer ik al lees dat men op een update wacht
We zijn al bezig met depletion trainingen,maar het echte depleten / laden / sodium verhaal bespreken we vanavond door.
Dan zijn we 1,5 voor de wedstrijd en kunnen we bepalen of en wanneer we alles gaan doen,nadat we mijn shape bekeken hebben.
alles is nu al erg leeg,plat en slap aan het worden ,dus de trainingen werpen hun vruchten af ,dus waarschijnlijk gaan we na vanavond alweer iets omhoog in carbs.
Vanmorgen om 06:00 weer 90min cardio gedaan en het was weer gezellig druk
Avond eten deze week bestaat uit:
Tilapia
Rijst
Asperges
Kruiden
Bos ui
Lisanne gaat ook nog steeds top en haar trainingen blijven zo goed dat ze zich steeds verbeterd en PR na PR zet.
zondag ook nog een shoot gedaan met Lisanne en Nieske.
allebei doen ze dus de Enercup alleen in verschillende lengte klasse.
Na de enercup ga ik ze editten.
Vanavond naar Jerry voor een training / meting / posing / cardio en een plan van aanpak gesprek over de laatste dagen
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment