Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vrouwen zien er heel erg mooi uit , zeker die rechtse foto kan zo in een supplementenreclame .
^ wat ruhl zegt vraag ik me ook af , al denk ik dat het vaak jury afhankelijk is .
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
Bij de laatste jury seminar waren ze erg duidelijk over het feit dat het niet te hard mag zijn.
Dus geen (te) zichtbare abs / triceps.
Bij een back pose hoeven ze niet eens hun haar weg te halen ,omdat er toch niet naar rug definitie gekeken word.
In de groep heeft Nieske vereweg de beste abs en Lisanne de beste quads / hams.
Ze heeft echt een enorme potentie en het mooie is dat zoveel Nieske als D de Enercup doen en Lis en ik.
Soort van dubbel date (bikini 2 klasse / MAP / BB)
Net thuis van een lange en zware dag.
dit was er eentje om snel te vergeten en hopelijk gaat het morgen weer beter.
Training was schouders ne wat ab werk - 15/20 reppers
smith machine shoulder press
cable side raises
seated db front raises
bent over rear delta
cable ab crunches
cable oblique crunches
Daarna wat geposeerd en Jer zei dat ik moe / grijs / leeg en dood eruit zag,dus hij was tevreden
klein plannetje gemaakt mbt water manipulatie en laden.
training is volgende week maandag t/m woensdag
vanaf woensdag vol laden.
Water gaan we vanaf maandag langzaam leegtrekken.
video stills voor deze week
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Zou je, als je tijd en zin hebt, en of dit toegestaan is door Jerry, wat info en ervaringen willen schrijven over water manipulatie? Vind dit een erg interessant onderwerp alleen heb nog niet zo direct goeie info gevonden dus lijkt een gebruikservaring me erg tof!
Je delts knallen er echt ziek uit. Je lijkt inderdaad wel erg moe en duf uit je ogen haha, hou je taai maatje en zo doorgaan, alles voor die eerste plek!!!!!
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
zondag ook nog een shoot gedaan met Lisanne en Nieske.
allebei doen ze dus de Enercup alleen in verschillende lengte klasse.
Na de enercup ga ik ze editten.
Zou je, als je tijd en zin hebt, en of dit toegestaan is door Jerry, wat info en ervaringen willen schrijven over water manipulatie? Vind dit een erg interessant onderwerp alleen heb nog niet zo direct goeie info gevonden dus lijkt een gebruikservaring me erg tof!
Je delts knallen er echt ziek uit. Je lijkt inderdaad wel erg moe en duf uit je ogen haha, hou je taai maatje en zo doorgaan, alles voor die eerste plek!!!!!
Ik zal zeker beschrijven wat ik doe om water te droppen en te loaden.
Bijna net zo droog he hahaha
Ik sta inmiddels op de 4%
Nou staat ze er eigenlijk year round zo droog bij. Ze bulkt tot de laatste dag voor haar wedstrijd
Er zijn weinig mensen die zo een relaxte voorbereiding hebben als haar.
(nou traint ze eigenlijk ook year round 7 dagen per week kei hard)
Ben super benieuwd naar de rest van de fotos!
Super leuk log trouwens. i'm in!
Ps, ik heb een sneak preview gezien van Maartens posing op de gym, gaat een goeie knaller worden!
Bedankt D.
Zowel jij als Nieske zien er top uit en zijn allebei super relaxt!
Wij zijn blij dat we dit allemaal kunnen delen met elkaar en vooral de chickies hebben elkaar helemaal gevonden
Zie je zondag!!!
Vandaag weer 2 x 60 min cardio gedaan en wat bicep werk.
trainen slaat op dit moment nergens meer op en een pomp of wat dan ook krijg ik nergens meer van.
Veel lactaat opbouw in de hogere reps ,maar fysiek technisch gebeurd er niks.
Alles gaat sloom en voelt te zwaar of ik voel helemaal niks.
volgende week is het een beetje UB de laatste 3 dagen en thats it.
Morgen eerst nog de laatste quad training voor de wedstrijd met niemand minder dan mijn homie Talal.
Weer een tijdje geleden dat ik hem gezien heb en ik ga weer eens zijn kant op om te trainen.
Daar heb ik wel super veel zin in!!
Voor de rest nog een dikke naar Quibus en Ironmind die de hele dag mijn gejankt moeten aanhoren en met positieve comments komen!
(of me belachelijk maken )
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment