Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je gaat nu helemaal niet meer trainen voor je wedstrijd ?? Jonge nog maar 9 dagen, time's fly men !!!
Tot zondag !
Dit was de laatste quad training voor de wedstrijd.
Zaterdag - borst / biceps / kuiten + cardio
Zondag - rug / triceps + cardio
Maandag - UB 1 + cardio
Dinsdag - UB 2 + cardio
Woensdag - UB 3 + cardio
donderdag - geen training + cardio
vrijdag - geen training + cardio (afhankelijk van mijn shape)
zaterdag - geen training + cardio (afhankelijk van mijn shape)
zondag - wedstrijd
Er hoef niet echt meer iets af alleen de kleine beetje die we eraf kunnen halen is meegenomen.
We moeten nu het lichaam blijvend laten leegtrekken dmv voeding / cardio zodat het helemaal depleted is als we gaan laden.
VP uitrekenen komt nu op ongeveer 4,3% uit met nog wat water erin en plat.
Talal zag vandaag de deuken en bijna gaten overal inzitten
Dit was de laatste quad training voor de wedstrijd.
Zaterdag - borst / biceps / kuiten + cardio
Zondag - rug / triceps + cardio
Maandag - UB 1 + cardio
Dinsdag - UB 2 + cardio
Woensdag - UB 3 + cardio
donderdag - geen training + cardio
vrijdag - geen training + cardio (afhankelijk van mijn shape)
zaterdag - geen training + cardio (afhankelijk van mijn shape)
zondag - wedstrijd
Er hoef niet echt meer iets af alleen de kleine beetje die we eraf kunnen halen is meegenomen.
We moeten nu het lichaam blijvend laten leegtrekken dmv voeding / cardio zodat het helemaal depleted is als we gaan laden.
VP uitrekenen komt nu op ongeveer 4,3% uit met nog wat water erin en plat.
Talal zag vandaag de deuken en bijna gaten overal inzitten
4,3% kerel wat een instelling is daar voor nodig, diep respect hiervoor! Hoe lang train je nou eigenlijk al?
181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Dit is ook een VP die je niet lang volhoud hoor,want je voelt je er echt niet goed bij en je je lichaam is hard aan het protesteren.
Ik train om en nabij de 4 jaar met wat pauzes tussendoor ivm werk en Lisanne's ziekte vorig jaar.
Sinds vorig jaar zomer weer alles echt serieus aan het oppakken.
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
We kunnen het nou al niet meer meten,omdat die waardes met leeftijden ect zo apart zijn.
We meteen alleen mm en soms rekening we terug in percentages en laten we andere dit doen en dat komt 9/10 op hetzelfde uit.
Maar of het nu 4 of 6 is er is gewoon bijna geen vet meer en de mm metingen zitten gewoon erg laag.
Kcals nu nog 2 dagen rond de 1900/2000 en heb nu continue honger tot pijn in mijn pens.
Nog 2 dagen en dan is het tijd om dus flink te laden
Vandaag borst / biceps gedaan met een maat van mij.
Begon een beetje stroef ,maar na een paar setjes zat ik er lekker in.
De rest van de middag geslapen ,omdat ik gewoon omviel en op het einde van de dag met Miles nog de stad in geweest.
Flat bench
set 1 - 20 reps
set 2 - 15 reps
set 3 - 10 reps super langzaam uitgevoerd
set 4 - 30 partials en 10 hele reps
incline press
set 1 - 20 reps
set 2 - 10 reps super langzaam uitgevoerd
set 3 - 20 partials & 20 hele reps
Cable cross
set 1 - 10 reps hoog & 10 reps laag
set 2 - 20 reps in het midden
set 3 - 50 reps drop set 5x10
rope chest pulldowns
set 1 - 10 reps
set 2 - 10 reps
cable curls
set 1 - 20 reps
set 2 - 15 reps
set 3 - 10 reps
set 4 - 5 reps
set 5 - 50 reps (rest/pause)
DB curls / DB hammer curl
set 1 - 10/10
set 2 - 10/10
set 3 - 10/10
ez bar curl
set 1 - 100 reps rest/pause set
2,5 uur cardio verdeeld over 2 sessies.
You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
In die 3 weeks out video doe ik hem ergens met een weerstandsband - nog veel pijnlijker.
Erg fijne oefening als finisher om het laatste eruit te persen.
Als je hem goed doet voel je hem helemaal van buiten naar binnentrekken en een erg diepe pijnlijke contractie geven.
Ik heb ook rope chest pulldowns geprobeerd, maar het is erg lastig om echt borst te trainen ipv lats.
Aandachtspuntje voor mij voor de meet.
Iedereen die ik ken heeft er moeite mee,maar nadat ik hem voor doe en hun vorm corrigeer hebben ze hem allemaal in hun schema zitten.
Als jij teveel lats voelt doe je inderdaad iets niet helemaal goed.
- rom te groot
- ellebogen niet gelocked
- armen te wijd
- polsen niet naar binnen gedraaid
- borst niet vanaf het begin aangespannen
- rug positie te ver naar voren
Tijdens de meet wil ik hem graag uitleggen
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment