Reaching A-Status

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bro nogmaals, heel goed gedaan man! Soms lopen dingen eenmaal iets anders, maar het tevreden gevoel zegt iets over je voorbereiding.

We gaan gauw weer ff samen trainen!

Comment

• Veel respect en een groot voorbeeld voor anderen!

mooie shape!
      Pain is Temporary, Pride is Forever

Never Ever Give Up

Comment

• Vette foto's man, en wat leandro zegt vooral de foto met z'n drieĂ«n. bewijst maar weer dat jullie alles met zijn drieĂ«n doen. Was er een ook bepaalde reden waarom deze foto werd gemaakt?

En, wat doet rode wijn eigenlijk voor goeds voordat je op het podium gaat? Heb daar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Betere doorbloeding zal het wel mee te maken hebben
          Kan best tevreden zijn met je shape trouwens lijkt me hoor maarten, aldoende leert men en met jouw instelling moet die A-status er prima inzitten denk

Comment

• Tis toch eigenlijk wel mooi hoeveel mensen met jullie hebben meegeleefd. Op naar de volgende
            Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Mooi verhaal, dikke. Hehe, ja ik blijf je dikke noemen, omdat ik gewoon jaloers ben op je strepen op je reet..

Heb jullie al gezegd hoe fantastisch jullie gewerkt hebben. Helaas, niet wat jullie wilde, maar het begin is er. Niets anders dan respect en hulde voor wat jullie bereikt hebben in deze korte tijd.

Haha, ja inderdaad. Lis zag er ook top uit en ziet er beter uit dan de meeste 18-24 jarige. Het is dat je mijn maat bent he.. .

Allebei hadden jullie hele mooie fysieken.
              Wel jammer dat mijn mening er niet toe doet tijdens de wedstrijd en dat de poses er zo snel doorheen gebeukt werden.. Maar goed ik ben dan ook niet op de hoogte van de criteria van de jury, maar ik ben dan ook maar een leek dusja.

Inkomende A-status voor jullie
              Last edited by Iron Mind; 06-10-2014, 20:55.
              "Straight outta gym"

Comment

• Super verslag Maarten! En gelukkig ben je zelf tevreden man.
                Het was een super dag, heb enorm genoten.

Ik stond zowat naast je, wou je aanspreken, maar je was in gesprek met 2 oudere mensen, tijdens de 17;00 pauze, bij de deur naar binnenplein... Stond alleen met mn rugtas, en had een rode trui aan. Haha.

Super!!!
                In between obsessed periods

Comment

• Mooi verhaal Maarten,
                  Zoals al eerder vermeld heb ik gisteren echt genoten.
                  4de is voor een eerste keer echt een top prestatie naar mijn mening.
                  Je hebt je B licentie, dus je doelen zijn zowat behaald. Op naar die A status.

Wellicht val ik in herhaling, maar vond het echt tof om je in real life te ontmoeten. Jij en je fam. zijn echt mensen met een juist hart. Je staat open voor iedereen. Tenminste zo komt het over.

bedankt voor de dag gister. Mij heb je overtuigd...

Tot de meet
                  Stats: 74kg at 11%
                  Vision: 85kg at 8%

Comment

• Super verslag kerel, en natuurlijk super wat jullie behaald hebben. Dikke respect voor jullie omgang met andere mensen en binnen jullie gezin, echt respect voor. En mooi behaald resultaat, volkomen terecht (eigenlijk ook niet want gezien de fotos had je mijns inzien hoger moeten eindigen maargoed) en je bent zelf tevreden dat is het belangrijkst!! Nu knallen voor de Ironman!
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

• mooi verhaal, super gedaan beide #proud!
                      SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Benen vielen direct op. Ook toen je 'semi' relaxed stond mooie,diepe cuts erin.

Geniet van ff bulken!
                        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Super verslag, Maarten.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• mooi verslag man, en ook leerzaam weet ik een beetje wat ik moet gaan verwachten op de flex.

succes met je voorbereiding op de ironman
                            Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                            musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post
                              Gefeliciteerd met je 4e plek, respect!

En succes met je verdere doelen, ik blijf natuurlijk volgen.
                              Bedankt maat!

Originally posted by quibus View Post
                              Top verslag maat.
                              waren 14 deelnemers btw.
                              4 vd 14 is niet verkeerd

Originally posted by tik_tok View Post
                              Wow Maarten. Je kunt echt trots zijn op jezelf en ook op Lisanne! Jullie hebben het echt fantastisch gedaan. En vind het nog steeds super tof van je dat je dit allemaal zo leuk en uitgebreid met ons wil delen. Ik blijf je natuurlijk volgen, en ik kijk uit naar 14 december
                              Bedankt Dennis ,ik blijf lekker loggen en alles bijhouden voor iedereen die er interesse in heeft.

Originally posted by leandero10 View Post
                              Mooi verslag en super foto's! Helemaal die foto van jullie drieen op het podium!!
                              Nogmaals een top prestatie van jullie beide en ik blijf dit log vol interesse volgen!! ( en ben benieuwd naar het nieuws)
                              Gaat Lis ook meedoen met ironman/ironmaiden? Je stond er top bij!
                              Lis is niet geplaatst als B atleet en de Ironman / maiden is alleen een B wedstrijd.
                              Ze gaat de week ervoor de flexcup doen.

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Bro nogmaals, heel goed gedaan man! Soms lopen dingen eenmaal iets anders, maar het tevreden gevoel zegt iets over je voorbereiding.

We gaan gauw weer ff samen trainen!
                              Thanks maat ,binnenkort zeker weer trainen.
                              Ik ben erg tevreden over mijn prep en wat we voor elkaar hebben gekregen.
                              B was het hoofddoel en dat is gelukt.

Originally posted by Tjikaboom View Post
                              Veel respect en een groot voorbeeld voor anderen!

mooie shape!
                              Bedankt

Originally posted by emielos View Post
                              Vette foto's man, en wat leandro zegt vooral de foto met z'n drieën. bewijst maar weer dat jullie alles met zijn drieën doen. Was er een ook bepaalde reden waarom deze foto werd gemaakt?

En, wat doet rode wijn eigenlijk voor goeds voordat je op het podium gaat? Heb daar nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
                              Rode wijn is voor de aders extra eruit te laten springen.
                              Foto's waren voor wat lokale kranten die een stukje over BB en gezinsleven wilde.

Originally posted by akito View Post
                              Betere doorbloeding zal het wel mee te maken hebben
                              Kan best tevreden zijn met je shape trouwens lijkt me hoor maarten, aldoende leert men en met jouw instelling moet die A-status er prima inzitten denk
                              Ik was compleet tevreden met mijn shape.
                              Zowel droogheid als hardheid en volheid was onpoint.

Onderrug / glutes / hams / quads zaten er allemaal goed in.
                              Dat er bovenop massa bij moet om mijn benen en schouderbreedte te compenseren is iets waar ik tijdens mijn prep al een paar keer heb aangegeven dat dat een verbeterpunt is.
                              Dat was ook niks nieuws en ik denk dat ik niet meer hebben kunnen doen dan dat ik gedaan heb.

Ik ben blij - Churandy Martina voice

Originally posted by east1977 View Post
                              Tis toch eigenlijk wel mooi hoeveel mensen met jullie hebben meegeleefd. Op naar de volgende
                              Thanks M. woensdag begint het feest weer.

Originally posted by Iron Mind View Post
                              Mooi verhaal, dikke. Hehe, ja ik blijf je dikke noemen, omdat ik gewoon jaloers ben op je strepen op je reet..

Heb jullie al gezegd hoe fantastisch jullie gewerkt hebben. Helaas, niet wat jullie wilde, maar het begin is er. Niets anders dan respect en hulde voor wat jullie bereikt hebben in deze korte tijd.

Haha, ja inderdaad. Lis zag er ook top uit en ziet er beter uit dan de meeste 18-24 jarige. Het is dat je mijn maat bent he.. .

Allebei hadden jullie hele mooie fysieken.
                              Wel jammer dat mijn mening er niet toe doet tijdens de wedstrijd en dat de poses er zo snel doorheen gebeukt werden.. Maar goed ik ben dan ook niet op de hoogte van de criteria van de jury, maar ik ben dan ook maar een leek dusja.

Inkomende A-status voor jullie
                              Iedereen kan en moet ook een mening hebben alleen de jury beslist en je veranderd er niks aan.
                              Het incasseren van een resultaat is voor sommige een zwaardere opgave dan de prep

Iedereen reageerd op zijn eigen manier ,maar voor mij is het gewoon al 2 dagen geleden en move on.

Originally posted by mdejonge View Post
                              Super verslag Maarten! En gelukkig ben je zelf tevreden man.
                              Het was een super dag, heb enorm genoten.

Ik stond zowat naast je, wou je aanspreken, maar je was in gesprek met 2 oudere mensen, tijdens de 17;00 pauze, bij de deur naar binnenplein... Stond alleen met mn rugtas, en had een rode trui aan. Haha.

Super!!!
                              Goed om te horen man,maar je had me echt ff aan mijn haren (hahahaha) moeten trekken.
                              Vond het echt jammer dat je niet gezien heb!

Bedankt voor je steun man!

Bij de meet dan maar?!!

Originally posted by gripmaster View Post
                              Mooi verhaal Maarten,
                              Zoals al eerder vermeld heb ik gisteren echt genoten.
                              4de is voor een eerste keer echt een top prestatie naar mijn mening.
                              Je hebt je B licentie, dus je doelen zijn zowat behaald. Op naar die A status.

Wellicht val ik in herhaling, maar vond het echt tof om je in real life te ontmoeten. Jij en je fam. zijn echt mensen met een juist hart. Je staat open voor iedereen. Tenminste zo komt het over.

bedankt voor de dag gister. Mij heb je overtuigd...

Tot de meet
                              Bedankt voor je woorden maat! betekend veel!
                              Top om je te ontmoeten

Originally posted by Rickbeen View Post
                              Super verslag kerel, en natuurlijk super wat jullie behaald hebben. Dikke respect voor jullie omgang met andere mensen en binnen jullie gezin, echt respect voor. En mooi behaald resultaat, volkomen terecht (eigenlijk ook niet want gezien de fotos had je mijns inzien hoger moeten eindigen maargoed) en je bent zelf tevreden dat is het belangrijkst!! Nu knallen voor de Ironman!
                              Bedankt Rick en namens jou duw ik er nog een paar frikandellen in!
                              Die foto's zijn de eerste vergelijkingen en niet de 1st call out ,dus die heb ik allemaal achter me gelaten.

Originally posted by jobr View Post
                              mooi verhaal, super gedaan beide #proud!

Originally posted by Ruhl View Post
                              Benen vielen direct op. Ook toen je 'semi' relaxed stond mooie,diepe cuts erin.

Geniet van ff bulken!
                              Bedankt maat,.. ik heb mijn best gedaan om de strepen in mijn reet te krijgen voor je
                              Benen / hams / glutes en rug waren imo en vele andere een stuk beter dan de rest.
                              Mijn mijn bovenlichaam proberen wat bij te trekken deze korte periode.

Originally posted by Beaudien View Post
                              Super verslag, Maarten.
                              Thanks beadier

Originally posted by Wengstertje View Post
                              mooi verslag man, en ook leerzaam weet ik een beetje wat ik moet gaan verwachten op de flex.

succes met je voorbereiding op de ironman
                              Jij ook succes en ik zie je op de Flex ,want die doet Lisanne
                              Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                              Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Haha strepen in je reet voor mij?
                                Dat doe je voor je jury

Je hebt beetje zelfde probleem als mij qua ub. Triceps blijven kut en die zie je net in bijna elke pose
                                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X