I have this picture in my mind

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik ben kas kapot. Moe en wil het liefst enkel liggen en niet bewegen. Net 40 minuten in de zon gelegen om langzaam aan dat zomerkleurtje te werken. Nu slapen tot het eten dan wat studeren en dan ergens nog 30minutem cardio doen. Dan slapen. Morgen nog 60min cardio in de ochtend en dan in de avond tension workout. Nog even doorbijten voor deze week.

Ben blij dat ik student ben. Ik zie mezelf echt niet werken in deze toestand. Als ik op de fiets zit voel ik wel dat ik op de pedalen trap, maar er zit geen kracht achter. Lopen is al uitputtend. Dat is momenteel mijn energieniveau door die low carb. Zelfs lage intensiteits cardio doen is een opgave. Ben al zo op dat ik niet eens ga proberen hartslag 120-130 te halen, want ik kom nou niet verder dan 90-100bpm anders donder ik van de fiets af.
    Last edited by Iron Mind; 12-06-2014, 16:53.
    "Straight outta gym"

Comment

• Net gegeten tot er niks meer bij kon, maar ik heb nog steeds honger. Zucht.

Trekt wel weer weg, maar is wel weer mindfuck.
      "Straight outta gym"

Comment

• Net extra cardio gedaan

Ging beter dan verwacht, morgenavond laden. Zin in
        "Straight outta gym"

Comment

• Jij bent dedicated bro.

Vet om te lezen steeds.

Succes nog.
          Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Net ochtend cardio gedaan op de hometrainer op nuchtere maag. 30 minuten.

De resterende 30 minuten haal ik ruimschoots vandaag door andere activiteiten gedurende de dag.

Vanavond tension workout en laden, letterlijk en figuurlijk thank God it's friday
            Last edited by Iron Mind; 13-06-2014, 06:17.
            "Straight outta gym"

Comment

• Hoe staat het met libido?

je hebt zeker wel zin maar te moe?
              Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

• Lekker bezig hoor! Weet je al wat de plannen zijn na je cut?(misschien heb je dat al vermeld maar heb ik er overheen gelezen)
                Ernstig noh!

Comment

• Originally posted by Ruhl View Post
                  Hoe staat het met libido?

je hebt zeker wel zin maar te moe?
                  Haha, inderdaad. Maar een keer onderop is ook wel lekker hoor

Originally posted by bvds View Post
                  Lekker bezig hoor! Weet je al wat de plannen zijn na je cut?(misschien heb je dat al vermeld maar heb ik er overheen gelezen)
                  Ik ga rustig me kcal opbouwen. Eerst weekje rondom onderhoud om te kijken of ik nog wat kan/moet finetunen voor de pics voor de Bodymania. Daarna langzaam per week 100-200kcal ophogen.

Ik zit nu te eten. Zometeen pre-workout shake, dan tension workout dan gym en dan voetbal kijken als ik op tijd terug ben.
                  "Straight outta gym"

Comment

• mocht je deze nog niet gezien hebben hopelijk helpt het je erdoorheen.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                      mocht je deze nog niet gezien hebben hopelijk helpt het je erdoorheen.
                      Thanks, bro.

Net tension workout en had 0.0 energie. Ik voelde me futloos en heb maar 1 rep hier en daar meer gepakt dan voorheen.
                      Zometeen mijn maaltijd voor de nacht en ik zit nu al in m'n ogen te wrijven vanwege de vermoeidheid.
                      "Straight outta gym"

Comment

• Zo, 2e meal voor vandaag gaat er zo in.

Fantastisch die carb-load. Ik drink tegenwoordig wel vaak 1-2 bekers koffie, omdat ik anders in slaap val door die insuline pieken... Verder voel ik me tijdens de load vaak fit, maar de ochtend erna toch juist weer moe.

Nomnom, hele dag eten.
                        Last edited by Iron Mind; 14-06-2014, 07:50.
                        "Straight outta gym"

Comment

• geniet ze vandaag
                          ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• HEERLIJK is dat he, carb load. Ik ben er nu ook aan gewend, kan niet stoppen met eten die dagen.

Veel plezier hèhè
                            Stats: 74kg at 11%
                            Vision: 85kg at 8%

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
                              geniet ze vandaag
                              Thanks, komt goed.

Originally posted by gripmaster View Post
                              HEERLIJK is dat he, carb load. Ik ben er nu ook aan gewend, kan niet stoppen met eten die dagen.

Veel plezier hèhè
                              Haha, zeker weten. Hele dag met een vol gevoel lopen. Dat kan ik wel waarderen tijdens een cut.

Na morgen nog 2 weken te gaan en dan heb ik er alweer 12 weken van m'n cut op zitten. Nog nooit eerder zo lang gecut met iets als UD2.0. Een flinke uitdaging is het geweest tot nu toe, maar nog even doorbijten (3.06 minuut)

http://www.youtube.com/watch?v=VXcKT...DTjNg&index=24
                              Last edited by Iron Mind; 14-06-2014, 13:10.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Orgasme bij elke maaltijd?

heb je foto shoot gepland bij professionele fotograaf?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X