Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Goed bezig .
In de sportschool zeker?
Een homegym kan niet zonder huis hè, rooie tokkie.
haha nee in een crossfit box. nadeel is 2 abbo's bij 2 verschillende sportscholen maar t is niet anders.
vind het allebei erg leuk om te doen dus dan kost het maar wat meer zolang het kan.
What!? 50 oliebollen in een dag of 2 naar binnen gewerkt?
Is je vetpercentage nu ook een stuk omhoog gegaan of valt het allemaal wel mee?
En je wilt dus een CF wedstrijd gaan doen? Ik volg nog steeds uiteraard.
Originally posted by Aesthetic and AthleticView Post
What!? 50 oliebollen in een dag of 2 naar binnen gewerkt?
Is je vetpercentage nu ook een stuk omhoog gegaan of valt het allemaal wel mee?
En je wilt dus een CF wedstrijd gaan doen? Ik volg nog steeds uiteraard.
haha nee 50 in ongeveer 2 weken dus valt best mee... ben wel wat kilo's aangekomen van al het vreten uiteraard maar dat trainen we er weer af
verschilt waar je aan mee doet en ik weet het zelf ook nog niet precies. ondertussen ingeschreven voor een buddy wedstrijd. Vrijdag horen we wat de WOD gaat worden en die moeten we dan in onze eigen box gaan doen ( in bijzijn van een scheids) als we het goed genoeg doen hebben we 8 maart de finale.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment