Aj's Sheiko power log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mdejonge View Post
    Haha, maakt niet uit kerel. Die 150 gaat je zeker spoedig lukken. Je haalt me dus snel in ben ik bang.
    Gaat de Squat bij jou nog wel vooruit sinds die PR van 150 kg?

Training van vanochtend:

Squat (Wendler 5,3,1):

5*90 kg
    5*105 kg
    7*117,5 kg (PR!)

Wel een PR op de Squat, maar wat ik had vandaag ik weet het niet. Ging hier veel te ver naar voren toe. Mijn core trok het gewicht denk ik niet ofzo. Van de week de belt van Fitnessecto gebruikt. Wat een verademing is dat zeg ten opzichte van mijn belt. Ben er nu eindelijk achter dat die B en F belt van mij echt ruk is! Snel die Fortius belt bestellen

SLDL:
    5*90 kg
    2*5*100 kg

Tja.

Front Squad:
    6*70 kg
    6*90 kg
    7*90 kg

Kijk dit lijkt er meer op!

Lying Leg Curl:
    10*30 kg
    2*8*30 kg

Standing Calf Raise:
    3*10*80 kg

Ab Rollouts:
    3*10

Jammer dat mijn core niet meewerkte vandaag, maar voorderest wel een lekkere train
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Jammer van je core. Ik denk sowieso dat je je core aanzienlijk moet versterken.

Nee, mijn squat staat na die 150 echt stil, denk zelfs iets afgenomen. Maar vind dat niet zo erg op dit moment. DL progressie is er wel.
      In between obsessed periods

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
        Jammer van je core. Ik denk sowieso dat je je core aanzienlijk moet versterken.

Nee, mijn squat staat na die 150 echt stil, denk zelfs iets afgenomen. Maar vind dat niet zo erg op dit moment. DL progressie is er wel.
        Mijn core moet zeker verbeteren. Methode die ik nu gebruik is zoveel mogelijk mijn belt af doen. Doe hem alleen om bij de zwaarste set Squat en SLDL.Elke LB-training Rollouts en veel SLDL voor de onderrug. Core lijkt al wel wat te verbeteren. Bij de Squat heb ik normaal nooit een probleem. Eerste keer dat ik wat voorover ging bij het Squatten. Heb jij nog iets voor de core?

Oh dat is niet mooi. Ik zou daar persoonlijk echt niet tegen kunnen. Hoe komt het? En moet je de boel dan niet wat veranderen?
        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
          Mijn core moet zeker verbeteren. Methode die ik nu gebruik is zoveel mogelijk mijn belt af doen. Doe hem alleen om bij de zwaarste set Squat en SLDL.Elke LB-training Rollouts en veel SLDL voor de onderrug. Core lijkt al wel wat te verbeteren. Bij de Squat heb ik normaal nooit een probleem. Eerste keer dat ik wat voorover ging bij het Squatten. Heb jij nog iets voor de core?
          Ja, front squats. In plaats van die leg extensions.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Oh dat is niet mooi. Ik zou daar persoonlijk echt niet tegen kunnen. Hoe komt het? En moet je de boel dan niet wat veranderen?
            Voor de core adviseer ik gewoon heavy lifts als SQ en DL. Verder zelf niks gedaan.

Nah, mijn trainingen zitten structureel goed in elkaar, het is nu ook stabiel hoor.
            Mijn focus ligt op de DL, volgende bulk gaat de focus naar BP en SQ. Dus dan trekt het snel genoeg bij.

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
              Ja, front squats. In plaats van die leg extensions.
              Front Squat staat 2x per week in mijn schema. Leg Extensions heb ik de laatste weken af en toe gedaan omdat ik wat weinig motivatie had. Vanaf nu sla ik de Front Squat niet meer over

Originally posted by mdejonge View Post
              Voor de core adviseer ik gewoon heavy lifts als SQ en DL. Verder zelf niks gedaan.

Nah, mijn trainingen zitten structureel goed in elkaar, het is nu ook stabiel hoor.
              Mijn focus ligt op de DL, volgende bulk gaat de focus naar BP en SQ. Dus dan trekt het snel genoeg bij.
              Heavy lifts dat zit bij mij wel goed. 2x pw front Squad, 2x pw Squat, 1x pw DL, 2x pw SLDL.

Is een focus op 3 lifts tegelijk niet mogelijk? Wanneer je focust op de DL dan heeft dit toch geen invloed op de Bench bijvoorbeeld? Hoe eerder dat je focust op de BP, hoe eerder die toch in verhouding komt?
              Last edited by Arend-jan; 28-06-2015, 11:09.
              181 cm 85 kg 14%

Comment

Front Squat staat 2x per week in mijn schema. Leg Extensions heb ik de laatste weken af en toe gedaan omdat ik wat weinig motivatie had. Vanaf nu sla ik de Front Squat niet meer over

Heavy lifts dat zit bij mij wel goed. 2x pw front Squad, 2x pw Squat, 1x pw DL, 2x pw SLDL.

Is een focus op 3 lifts tegelijk niet mogelijk? Wanneer je focust op de DL dan heeft dit toch geen invloed op de Bench bijvoorbeeld? Hoe eerder dat je focust op de BP, hoe eerder die toch in verhouding komt?
                Dat zit wel goed dan inderdaad.
                Focus op +1 lifts werkt voor mij niet. 1 per keer is goed.

Comment

In schema's zoals MadCow ligt de focus op alle compounds. Dat heeft heel goed gewerkt voor een heleboel mensen. Er zijn ook schema's die wat verder gaan waarbij de progressie van 1 oefening centraal staat en dan zul je concessies moeten doen. Als je bijvoorbeeld 4x per week gaat bankdrukken dan is het niet realistisch om daarnaast ook je OHP te willen verbeteren.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    In schema's zoals MadCow ligt de focus op alle compounds. Dat heeft heel goed gewerkt voor een heleboel mensen. Er zijn ook schema's die wat verder gaan waarbij de progressie van 1 oefening centraal staat en dan zul je concessies moeten doen. Als je bijvoorbeeld 4x per week gaat bankdrukken dan is het niet realistisch om daarnaast ook je OHP te willen verbeteren.
                    Nee oke in dergelijke gevallen snap ik het, maar Mdejonge en ik doen beide een variant waarbij je de spiergroepen 2x per week aanpakt en maar enkele spieren per training aanpakt. Dan kan ik me niet echt er iets bij voorstellen dat je bij een focus op de DL je niet ook de focus kan hebben op de bank. Je doet ze tenslotte in een andere training.
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

Nee oke in dergelijke gevallen snap ik het, maar Mdejonge en ik doen beide een variant waarbij je de spiergroepen 2x per week aanpakt en maar enkele spieren per training aanpakt. Dan kan ik me niet echt er iets bij voorstellen dat je bij een focus op de DL je niet ook de focus kan hebben op de bank. Je doet ze tenslotte in een andere training.
                      Zal er mee te maken hebben dat hij nu wat gezeik met zijn schouder heeft gehad en de focus niet op de bank/deadlift kon hebben. Verder ben ik het ermee eens dat squat en DL niet altijd even goed samen gaan maar dat het wel mogelijk is om op beiden (goede) progressie te maken.

Comment

• Push hypertrophy van vanmiddag:

Morgen laatste dagje school. Had mijn toetsen al klaar qua leren dus had echt zin om lekker ff te beunen in de gym.

Paused Bench Press:
                        5*70 kg
                        3*95 kg (PR!!)
                        1*100 kg (PR!!)

Ja deze ging lekker vandaag. Bij de 100 faalde ik nipt oo de 2de rep. Een faal op de lock-out. Laatste tijd is de Floor Press er wat bij ingeschoten. Faal normaal nooit op de lock-out. Die dus weer fanatieker meepakken.

Incline Dumbell Press:
                        10*32,5 kg (PR!)
                        2*5*35 kg

Lekkoe

Floor Press:
                        2*4*90 kg
                        5*90 kg

Matig matig. Weer focus hierop.

Military Press:

3*6*50 kg

Rope Pushdowns:
                        12*35 kg
                        9*40 kg (PR)
                        10*40 kg (PR)

Lekkere training!
                        181 cm 85 kg 14%

Comment

• Logisch dat floor press matig ging, na een paused bench press PR en daarna nog een incline DB BP PR .
                          Congratz op alle PR'en !

Comment

• Originally posted by Naruto rulezz View Post
                            Logisch dat floor press matig ging, na een paused bench press PR en daarna nog een incline DB BP PR .
                            Congratz op alle PR'en !
                            Paused waren niet zoveel reps he. Dan sloop je je niet zo als met hogere reps

Vandaag weer lekker getraind.

Pull hypertrophy:

Pull Ups:
                            6*BW+17,5 kg
                            5*BW+22,5 kg
                            4*BW+22,5 kg

Lekker!!

Dumbell Row:
                            2*8*32,5 kg
                            6*37,5 kg

Focus op techniek nu. Ik haalde te veel. Hoe strict vinden jullie dat een row moet?

Close Grip Pulldowns:
                            10*120 kg (misgeladen)
                            2*10*100 kg

Seated Row:
                            10*100 kg
                            2*10*110 kg

Aardig volu op de rug vandaag. Wil wat meer volume voor de rug gaan toevoegen hier, omdat ik bij de UB Power geen ruimte heb voor 3 rugoefeningen. En moet wel in verhouding blijven natuurlijk.

Preacher Curl:
                            11*15 kg
                            9*15 kg
                            6*15 kg

Concentration Curl:
                            8*15 kg

Realiseerde me dat ik bij deze oefening en ook bij de Preacher Curls mijn schouders in een verkorte positie zet. Beetje nutteloos om dat bij 2 oefeningen te doen. Dus Hammer Curls gaan doen.

Hammer Curls:
                            8*12,5 kg
                            10*12,5 kg

Static Holds:
                            30 sec * 100 kg
                            15 sec * 120 kg

Valt zwaar dit na een rug/bicepstraining.

Heb mn motivatie en discipline weer terug gevonden. Fysiek wordt er daardoor ook weer beter van gelukkig.
                            181 cm 85 kg 14%

Comment

• LB training van vanavond:

Pfoe wat was het heet zeg, maar toch gewoon wezen trainen.

Sumo Deadlift:
                              5*60 kg
                              5*90 kg
                              3*110 kg
                              1*140 kg
                              3*160 kg (PR!!)

Hoppatee, Sumo is echt de bom! Aan het einde van de 2de rep kreeg ik moeite met de grip, daardoor trok ik de 3de rep wel een beetje met bolling. Vergat mijn magnesiumpoeder, dat was de reden van de grip. Echt blij ermee dat die nu goed lijkt te gaan qua kracht en techniek.

Squat:
                              3*5*100 kg

Lying Leg Curls:
                              15*30 kg (PR!)
                              2*6*35 kg

Front Squat:
                              5*60 kg
                              5*80 kg
                              5*90 kg

Ab Rollouts:
                              3x max

Ook nog wat geoefend met Standing rollouts. Blijft vooralsnog alleen bij de negatieven hahah.

Hier na echt badend in het zweet. De gym maar gaan uitbreiden met een airco
                              181 cm 85 kg 14%

Comment

• lekkere benen training. En mooi dat de sumo voor jou werkt
                                Goed gejat is het halve werk!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X