Mooie uitvoering, die kan zo als voorbeeld dienen voor hoe het hoort.
Aj's Sheiko power log
Collapse
X
-
Thanks allemaal! Inferno ik was ook wel echt ziek blij met hoe die ging gisteren.
Koen dat antwoord is duidelijk: Nee!!!
Dat ik een chips verslaving heb wil nog niet zeggen dat ik mijn herstel in de waag ga leggen om me vol te laten lopen met bier. Dat ik de afgelopen 2 weken 2x bier op heb is al erg zat!!181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Vandaag was mijn eerste max-dag na Sheiko. Ik kan toch wel stellen dat het goed verlopen is
Paused Bench Press:
5*30 kg
3*60 kg
2*80 kg
1*95 kg
1*105 kg
1*112,5 kg (PR!!!)
1*115 kg (PR!!!)
Ziek blij mee! 6 weken Sheiko gedaan en 5 kg op de bank erbij. Cool!!
Hierna ongeveer een uurtje gewacht tot mijn maatje er waa om te trainen. Wil hierna weer overgaan op de Touch and go Bench. Besloten om die gelijk al is uit te testen.
TNG Bench:
5*20 kg
6*55 kg (wat tikt dat hard weg)
5*80 kg
3*90 kg
3*105 kg (PR!!)
Hoop hier snel naar de 120 kg of meer te gaan. Oude TNG PR is 1*115 kg.
Pull Ups:
12*BW
2*8*BW
Incline Dumbell Press:
8*32,5 kg
6*37,5 kg (PR!)
8*37,5 kg (PR!!!)
Wow 3x pw Incline doen heeft geholpen zeg.
Ez-bar Curl:
12*37 kg
10*42 kg
10*37 kg
Rating: 9/10
Helemaal kapot zeg! Maar wat een training.
Ik moet nog gaan beslissen wat ik hier na wil gaan doen qua schema. Mijn doel wordt niet meer zozeer PL, maar lekker genieten van het trainen en gewoon het zo sterk mogelijk worden op de TNG Bench, DL en SQ.
Morgen is de Squat aan de beurt. Ik ga voor de 160 of meer181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Originally posted by okidoki71 View PostGefeliciteerd met je pr's! en succes morgen
Originally posted by Mushrambo View PostGefeliciteerd! Ben benieuwd naar je squats. Wanneer ga je deadlift doen?
Hoe is het trouwens met je ohp?
Originally posted by TaraSmit View PostGefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar wat je morgen gaat neerzetten181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Originally posted by TaraSmit View PostGefeliciteerd! Ben ook benieuwd naar wat je morgen gaat neerzettenOriginally posted by FitnessEcto View PostGoed je best gedaan. Ben trots op je.
Originally posted by Gus View Postnetjuhzz man, dikke pr regen181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Originally posted by Gus View PostDadelijk de laatste training van week 4 #37, pak dan nog 31 en dan maxen, dus halverwege december ongeveer
Oke dit is shit!!
Vanmiddag de Squat gemaxt. Had er echt veel vertrouwen in. De 160 bleek echter te veel te zijn. Eerste x was een faal. De 2de x kwam ik iets verder maar kwam ik ook niet door het stickingpoint heen. Daarna nog de 157,5 kg gedaan, maar dat werd hem ook niet. Balen!
Nu bepalen wat ik hierna ga doen. Sheiko gaf op de bank een topresultaat. Op de Squat alleen blijkbaar niet. Dl wilde ik maandag doen, maar die ging veel slechter dan de Squat dus dat is niet de moeite. Benen herstelde ook gewoon niet zo goed.
Weet nog niet helemaal wat ik ga doen, maar ik denk dat ik weer over ga op een UB/LB. Sheiko vond ik met al die lichte gewichten ook niet zo leuk om te doen. Ik denk dat het het volgende wordt:
Schema is lekker basic. Alle poepoefeningen links laten liggen en een grote focus op de grote 3.
Ma: UB Volume
Bench Press: 8*4
Pull Ups: 5*5
Incline Dumbell Press: 5*6
Dumbell Row: 4*8
Dumbell Curl: 3*8-12
Di: LB: Squat
Squat: 3*3 (relatief zwaar)
SLDL: 6*6
Front Squat: 5*4
Abs
Do: UB Intensity:
Bench Press: 3*3 (heel zwaar)
Pull Ups: 3*max
Floor Press: 5*5
Dumbell Row: 5*6
Dumbell Curl: 3*8-12
Vr: LB: Deadlift
Conventional Deadlift: Iguana schema
Squat: 6*4
Paused Squat: 5*4
Abs181 cm 85 kg 14%
Comment
-
Soms kan het even tegen zitten, wellicht had je die 160 op een andere dag wel gehaald, kan van verschillende factoren afhankelijk zijn natuurlijk( Rust/herstel/energie/afleiding etc.)
Even over dat schema, ik zie 2x curls erbij staan maar verder geen extra aandacht voor je triceps in de vorm van dips/cgbp/skullcrushers of extensions . Met een reden gedaan?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment