Hoi tara, heb je hier al pics van jezelf gepost?
Trainingslog ProudPizza
Collapse
X
-
Originally posted by rain View PostNee joh, het is helemaal niet negatief of sarcastisch bedoeld.
Gewoon een grapje, niks meer en niks minder.
Je moet jezelf niet te serieus nemen, dat scheelt een hoop stress maar levert wel lol op.
En 'je'is in dit geval algemeen hoor, voor ik iemand beledig.
Weer een PR?
Ik ben trots op je , mijn zoon.
Hopelijk wel een curl vpr?
Sorry voor de spam tara!181 cm 85 kg 14%
Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostHoi tara, heb je hier al pics van jezelf gepost?
Originally posted by FitnessEcto View PostSLDL van achteren gefilmd?
Hoe kwam het dat je de squat nu beter in de glutes voelde?
Die kutjes met voornemens zijn hopelijk snel weg. Prima training!
En ik hoop het ook, was een mierennest...
Ben zelf trouwens ook erg leergierig ingesteld, vandaar
Filmpje: https://youtu.be/so9JPfifMdg
Is dit goed? Of moet ik meer focussen op benen gestrekt houden en dan minder diep gaan als dat niet meer lukt?
En geen probleem, mag hier gebept wordenFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Ik vind het er prima uit zien. Ik zou persoonlijk de benen net even iets rechter houden (niet heel veel rechter), maar je moet natuurlijk zelf even experimenteren wat goed aanvoelt.
Probeer bij elke rep van de SLDL de glutes goed te activeren. Ik wou dat ik dat ook had gedaan in het verleden .
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostIk vind het er prima uit zien. Ik zou persoonlijk de benen net even iets rechter houden (niet heel veel rechter), maar je moet natuurlijk zelf even experimenteren wat goed aanvoelt.
Probeer bij elke rep van de SLDL de glutes goed te activeren. Ik wou dat ik dat ook had gedaan in het verleden .Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Originally posted by FitnessEcto View PostSqueezen heeft geen toegevoegde waarde. Maar als je door het squeezen daarna beter te glutes weet te activeren is prima. Bij te weinig glutes activatie kan er te veel rek op de hamstrings komen wat blessures tot gevolg kan hebben. Welterusten.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Ik vind het er niet zo goed uitzien. In zoverre ik heb mijn verwachtingspatroon wat omhoog geschroefd. Je zwalkt een beetje als je goed kijkt dat is nooit handig (ook geen drama hoor) en je moet dan veel herstellen in je bewegingsbaan. Schouders meer naar achteren en borst vooruit/omhoog. Nek neutraal houden en spanning op je core. En dan idd gewoon duwen vanuit je heupen ipv trekken aan de stang.
Gewoon denken dat je een robot bent met maar 1 scharnierBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Pesc, bedankt voor je feedback. Ga proberen er op te letten want ik zie het zelf ook, misschien minimaal, maar beter vanaf het begin goed want heb geen zin om net zoals met mijn squats van een paar maanden terug m'n rug te pesten. En dat laatste zinnetje moet helpen, ik moet denken in zulk soort termen terwijl ik de oefening uitvoer, dat is makkelijker dan zo'n heel verhaalFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
6/1/2016 - Week 1, dag 3 (B)
BP
2x5 20 kg
1x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg
BOR
2x5 20 kg
1x5 20 kg
1x3 25 kg
1x2 30 kg
3x5 35 kg
Lichter omdat ik mezelf de laatste paar keer op t-rex rows betrapte. Gebeurde nu niet
Deadlift
2x5 25 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
1x4 70 kg
Hip trust (1st time)
3x8 25 kg
Volgende keer maar kleinere 10 kg schijven pakken want m'n rom was nu best beperkt vind ik
Bicep curl
1x8 15 kg
1x7 15 kg
1x6 15 kg
Pomp was niet normaal
Rolling triceps extension (1st time)
3x8 5-7-7 kg per kant
Voelde aan het einde wel goed maar ik zwenk nog wel heel erg met de dumbells
Heb echt uren moeten wachten totdat ik een ez-bar had voor biceps en daarna voor een bankje voor triceps. Verschrikkelijk. Gozer werd ook boos dat ik z'n ez-bar pakte terwijl die in het rek hing, hij stond gewoon op z'n telefoon ernaast, weet ik veel...
---
Vandaag begonnen met cutten. Heb er zin in! Ben erg benieuwd naar hoe ik m'n lichaam kan gaan vormen. Pesc heeft een heel mooi schematje gemaakt:
Maaltijd 1 (ontbijt): 300 ml halfvolle melk & 30gr brinta / havermout & 30gr whey
kcal: 367 ekv: 37/35/8
Maaltijd 2 (middageten):
2x bruinbrood & 25gr pindakaas
kcal: 377 ekv: 13/36/19
Maaltijd 3 (avondeten):
75 gr rijst óf pasta / 200 gr aardappelen
200gr groenten & 15ml olijfolie
150 gr kip/vis/mager vlees/rundergehakt
kcal: 776 ekv: 42/72/34 (max)
kcal: 498: ekv: 31/53/15 (min)
Maaltijd 4 (voor het slapen):
250gr magere kwark & 25gr ongezouten pinda's
kcal: 308 ekv: 29/17/13
Tussendoor:
2 appels
kcal: 116 ekv: 1/28/1
Totaal:
kcal: 1944 ekv: 132/188/75 (max)
kcal: 1666 ekv: 121/169/56 (min)
kcal: 1761 ekv: 123/179/60 (meestal)
Max is voor mager rundergehakt (14-15% vet) met pasta & min voor kabeljauwfilet met zoete aardappel
Stats van 4/1/2016: 66.6 kg, taille 69, heup 87 (bij 1.77 of 1.78 cm en 18jr)
Foto's volgen
Wil nu echt voor defenitie gaan. Drie weken geleden tot aan nu heb ik met ongeveer 200 kcal overschot gezeten per dag (muv de feestdagen, dat was meer haha). Merk dat ik in de laatse paar weken van SS voor m'n gevoel wat meer massa in vooral benen gekregen hebFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Last edited by ProudPizza; 29-12-2016, 18:29.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-