Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Oke, even zonder kinderachtiger grappen nu. Gaat de goede kant op Tara. Ik ben zeker benieuwd hoe je er over bijvoorbeeld 1 jaar uit ziet. Basis is er, nu lekker door blijven trainen.
Ik heb mijn kortingskaart van omroep Max gescand naar hem.
Misschien dat.
En hij mag een keer mee als introducee(introducé?) op de Zonnebloem.
Hmm had hem ook al kaartjes voor de toppers aangeboden, maar had hij geen zin in helaas. Denk dat jouw uitjes en verwennerijen meer in de smaak vallen bij pesc...
Oke, even zonder kinderachtiger grappen nu. Gaat de goede kant op Tara. Ik ben zeker benieuwd hoe je er over bijvoorbeeld 1 jaar uit ziet. Basis is er, nu lekker door blijven trainen.
Mwa was indd even apart om herkend te worden maar is niet erg. Was iemand uit het zelfde leerjaar als ik. Was gewoon positief, dus werd niet ergens over aangesproken dat dit niet kon of iets in die trant.
Mwa was indd even apart om herkend te worden maar is niet erg. Was iemand uit het zelfde leerjaar als ik. Was gewoon positief, dus werd niet ergens over aangesproken dat dit niet kon of iets in die trant.
Voor de oplettende: in m'n log gedeelte van het beginnersschema van Akito heb ik voor de korte barbell destijds 10 kg gerekend maar ben erachter dat deze eerder 5 kg wegen, dat gebruik ik nu dus. Dus nee m'n ez-bar curls zijn alsnog vooruit gegaan. En het waren geen hip thrusts maar glute bridges, whoeps
Food is an important part of a balanced diet. ~Fran Lebowitz
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment