Originally posted by Mushrambo
View Post
Log / vraagbak - 1964
Collapse
X
-
Kan niet = wil niet
-
Vandaag UB dag:
BP:
5x3x70
Vorige week nog werksets met 67,5, dus gaat (langzaam) vooruit.
Alleen eerste set een spotter helaas, gym was al leeg.
Hierna moest ik vrij snel omdat de sportschool bijna dicht ging.
BOR:
5x3x60
OHP:
4x4x42,5
1x3x42,5
Fack, weer die 5x4x42,5 niet gehaald, als was dit wel met de helft van de rust die ik normaal pak en met supersets lat pulldown tussendoor.
Lat pulldown
10x49
10x49
10x49
9/10x49
CGBP:
8x50
9x50
9x50
Superset met ez-bar curl
EZ-bar curl:
10x17,5
10x17,5
6x17,5
Moest allemaal erg snel, ondanks dat ging het best goed. Werksets bankdrukken +2,5kg, op naar de 5x5x70. Viel 8 dagen terug me nog op dat ik weer wat vet kwijt leek te zijn, echter na paar dagen stappen e.d. lijkt dat weer wat minder. Misschien dat ik, als ik zo slordig cut, mijn voeding ietsje ga verlagen zodat het gemiddeld nog wel ok is.Kan niet = wil niet
Comment
-
OHP's ss met lat pulldowns, ga al kapot bij de gedachte
Hoelang heb je hier dan uiteindelijk over gedaan? 25 minuten?
Als je bank maar rustig aan omhoog kruipt zit er in ieder geval een stijgende lijn in, dus lekker blijven doorgaan zoFood is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Gister nog LB getraind
Back Squat:
5x5x45
Nergens last van
RDL:
5x5x70
Idem
Leg press SS Seated leg curl
4x10x106 4x10x70
Calf raise smith
4x10x62,5
Best training sinds tijden, beetje stijve knie nog maar die pijn is zo goed als weg.
Zou vandaag UB doen maar zwaar nachtje gehad dus dat doe ik morgen of zondag even. Die squatschoenen beginnen me echt goed te bevallen, moest even wennen aan het feit dat de hak wat dunner was dan de schijfjes waar ik tot voorkort op stond maar dat gaat snel.Kan niet = wil niet
Comment
-
Waardeloze training gehad vandaag. Lag 8 uur in m'n bed vanmorgen, half 3 wakker en 3 uur richting sportschool, verwachte er ook niet al te veel van.
BP:
10x60
7x60
10x60
3x60
Nou dit ging al prima
Lat pulldown:
10x49
10x49
10x49
8x49
OHP ss Chest supported dumbell rows:
12x30 / 12x20 (per hand)
12x30 / 12x20
8x30 / 12x20
9x30 / 12x20
Rope pushdown ss Hammer curls
12x15 / 12x10
12x15 / 12x10
Nou hier was ik er wel weer klaar mee. Vind overdag trainen maar kut, liever in de avond als ik al de hele dag heb kunnen eten. Merk ook dat ik veel en veel te weinig slaap, ga hier wat beter op letten, ga dit weer langzaam wat op proberen te voeren. Gemiddeld 7 uur per nacht is doel voor de komende week en week erop half uurtje erbij enz. Rest van de dag studeren en hopelijk beetje op tijd naar bed, morgen proberen 47,5kg te squatten. Mocht dit goed gaan dan volgende week voor het eerst sinds weet ik hoe lang een setje met 50kg te doen.Kan niet = wil niet
Comment
-
Haha je geniet lekker van het studentenleven zo te horen haha. Donderdag goed feestje gehad? Denk al te weten waar je hem had. Dit aangezien ik al iets buiten had zien hangen aan het einde van de middag.
Maar toch nog nette training na zo weinig slaapMijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Originally posted by emielos View PostHaha je geniet lekker van het studentenleven zo te horen haha. Donderdag goed feestje gehad? Denk al te weten waar je hem had. Dit aangezien ik al iets buiten had zien hangen aan het einde van de middag.
Maar toch nog nette training na zo weinig slaap
Zit nu in een pittige minor, naderend afstuderen en een voorbereiding op een volgende studie. Hierdoor zit ik in de nabije toekomst grotendeels met mijn neus in de boeken. Dit is erg lekker te combineren met strak diëten en trainen (voor mij iig), dit ga ik dan ook weer lekker doen. Nu geniet ik nog evenKan niet = wil niet
Comment
-
Was overigens onderweg naar die biggym van jou omdat die tot 5 uur open is. Kwam alleen onderweg langs mijn eigen sportschool en toch maar mijn training in een klein uurtje gepropt en in mijn eigen sportschool getraind. Was er na een uur ook wel klaar mee gelukkig.
Echt jammer dat bijna alle sportscholen zo vroeg dichtgaan in het weekend. Grote + aan de ACLO, die is geloof ik gewoon tot 9 - 10 uur open in het weekend.Kan niet = wil niet
Comment
-
Originally posted by 1964 View PostWas overigens onderweg naar die biggym van jou omdat die tot 5 uur open is. Kwam alleen onderweg langs mijn eigen sportschool en toch maar mijn training in een klein uurtje gepropt en in mijn eigen sportschool getraind. Was er na een uur ook wel klaar mee gelukkig.
Echt jammer dat bijna alle sportscholen zo vroeg dichtgaan in het weekend. Grote + aan de ACLO, die is geloof ik gewoon tot 9 - 10 uur open in het weekend.
Tot hoelaat was die van jou open dan? 3 of 4?Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html
Comment
-
Vandaag benen getraind, was zowaar een keer op tijd en goed uitgerust.
Back Squat:
5x5x47,5
Voel het enorm aan de binnenkant van mijn benen nu ik meer met de goede vorm bezig ben. Gaat wel steeds beter.
RDL:
5x5x72,5
Leg press:
4x8x115
Leg Curl:
4x10x70
Calf raise smith:
4x10x65
Seated calf raise smith:
4x10x55
Verder nog wat leg raises e.d. Doe voor buikspieren niet een vaste routine, maar als ik zin heb na benen een of twee oefeningen.
Gaat nog steady vooruit met benen, steeds minder last en kan steeds meer gewicht aan. Dat rek en strek gebeuren voor het squatten elke keer helpt enorm. Doe veel gepauzeerde reps e.d. tussendoor en let goed op mijn uitvoering, hoop dat als ik weer helemaal hersteld ben daar een voordeel uit kan halen. Morgen misschien die baggertraining van zondag nog eens overdoen als de spierpijn een beetje weg is.Kan niet = wil niet
Comment
-
Merk zelf ook altijd vrij veel van de binnenkant van m'n benen tijdens het squatten. Nice dat het nu de goede kant opgaat, gewoon rustig progressie maken in gewicht en form in de gaten houden. Film je jezelf ook wel eens om achteraf te kunnen kijken hoe het ging met squatten? Of gaat het gewoon op gevoel?Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
-
Kan toch wel eens verrassend zijn denk ik. Hoeft ofcourse niet op internet als je dat niet wilt, maar alleen al even om te checken of het er vanaf de zijkant er net zo uit ziet als je in je hoofd hebt zitten. Plus je kan het terugkijken en nagaan wat er bij dit gewicht minder goed/beter ging als je straks een stuk meer squat.Food is an important part of a balanced diet.
~Fran Lebowitz
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment