Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
legs:
front squat
8x60kg
8x80kg
7x90kg(hier kreeg ik commentaar dat ik te diep inzakte en dat 90%graden beter was. goed teken duss lekker full alles)
6x95kg
10x60kg
jumpsquat
10x40kg
8x50kg
8x55kg
8x60kg(pr)
7x60kg+1normale squat(geen shit meer om te springen)
enkel benig legpress quads waren lekker vol dus 4sets om en om zonder pauze om ze helemaal dood te maken. set 3 hoor ik iemand schreeuwen in de gym. ik reageer niet omdat ik concentratie ben het geschreeuwd was tegen mij. kontenlikker" is die stang van jouw(wijzend naar de olympishce barbel om de dipmachine)punani"gooi hem er maar af hoor(geirriteerd was bezig met me set!)kontenlikker begint te schelden dat ik me eigen spullen moet opruimen enzo. ik maak me set af en pak de barbel zonder wat te zeggen en leg hem terug.Maak me laatste set legpress. Daarna stonden goodmornings op programma en je raad het al de kontenlikker was bezig op de packdeck.dus ik loop naar de barbel en leg hem weer op de dipmachine. dit soort dingen maken me erg boos!
gm
10x40kg
8x60kg
7x70kg
8x75kg
6x80kg(Pr)
enkelbenig leg curl 4sets 8-12hh
staandkuitheffen 5sets hele stapel+80kg
legpress kuitheffen 3sets 12+ hh
bor
8x50kg
8x90kg
8x100kg
8x110kg(cheated)
12x60kg
db rows
10x40kg
10x40kg
8x40kg
8x40kg
backexention. geen deadlifts voor onderrug. benen waren te moe. 4sets stang in de nek met wat lichte gewichten 8hh
reardeltsheffen met kabels 3sets 8-12hh
shrugs 5sets 8-12 hh 240lbs
21 met barbel(de goede nu)
30kg
30kg
30kg
incline curls
8x15kg
8x18kg
6x18kg(hier trappen ik perongeluk de dumbels van het dumbel rek. schrok hiervan daarom ging ik niet door)
25x9kg(wedstrijdje of ik de 25hh zou kunnen maken. uiteraard gehaalt)
21-en met 30 kilo netjes, is dat dan 2x een schijf van 15 kilo aan de barbell, ook nette bor 100 kilo is netjes, doe de oefening pas sinds een week of 2-3 en lukt bij nu met 80 kilo
21-en met 30 kilo netjes, is dat dan 2x een schijf van 15 kilo aan de barbell, ook nette bor 100 kilo is netjes, doe de oefening pas sinds een week of 2-3 en lukt bij nu met 80 kilo
Grtz
nee 10kg beide kanten. stang weegt ook 10kg.lijkt makkelijker dan het is
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment