Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hey,

Ja we trainen nog lekker door, alleen erg druk met van alles en nog wat... Heb besloten om me vet % zo te houden ongeveer en lekker door te knallen de winter... Ga in het voorjaar weer echt straks op de voeding, ga niet 365 dagen me zelf pijnigen om mega laag in vet te blijven zitten. Zomer is toch aardig voorbij, dus wil niet bove nde 14% komen en ga neiuwe jaar weer rustig afbouwen naar de 10% en later misschien nog wel lager!

Zit nu in mijn nakuur na een half jaar on te zijn geweest ongeveer, ben paar kilo vocht kwijt en als ik nu train staan de aders er veel meer op dan tijdens de kuur. Ik heb het idee toch altijd wat meer voch vast hou als een gemiddeld persoon, als ik on ben!

Foto zal ik wel weer eens maken
    Een dag niet getraind...

Comment

• ben benieuwd =)

Comment

• ben ook benieuwd

wat heb je nu allemaal gebruikt in een half jaar?
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Kan tattoo gedeelte niet vinden dan maar hier

Een dag niet getraind...

Comment

• Bruut man.

Comment

• Thx erg blij mee !!!
              Een dag niet getraind...

Comment

• Frankeyyyy. Ik vroeg me al af hoe het met je ging. was laatste tijd aardig stil heah haha. Hoe bevalt je nakuur? Ben je veel kracht verloren? Ben benieuwd hoe snel je herstel gaat na zo'n lange tijd onn. Zit je verder beetje lekker in je vel?
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Hey,

Ja gaat lekker alleen facking druk, 2 kinderen is echt wel druk. Gelukkig kan ik vaak op het werk trainen, anders werd het drama.

Nog week na kuren en dan over 1,5 maand eerste keer bloed laten testen. Ik voel me lekker, was on zijn ook echt zat... Nu wel weer graag on zijn want hardheid is laatste week echt minder geworden.

Kracht verlies ik altijd bankte van de week 6 X 120 viel me niet tegen en schoulder dumble press 40 kilo per kant. Dus hou het best goed vast nu nog...

Xxx
                  Een dag niet getraind...

Comment

• Lekker man! Ben erg benieuwd wat je bloedtest gaat zeggen. Ik test na na-kuur ook weer. Heb voor alles ook getest toen was alles dikke prima. Dus ben benieuwd.

Als alles meezit maart weer knallen ofzo. Jij nog plannen?

Hoezo trainen op je werk btw? Waar werk je? hebben ze een gym op je werk?

Hoe is het nu trouwens met je "gyno-probleempje"? trekt het al weg?
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Mooie tattoo
                      Vernoemd naar Jay Cutler?
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Hey,

Ja feb/maart wil ik wel weer beginnen, en dan met plan naar wedstrijd toe... Hoe en wat gaan we nog rustig bekijken alle tijd Gyno is helemaal weg zoals altijd, heb aromasin en nolva in nakuur gebruikt!

Heb nu wel weer elke spierpijn als een gek, tijden kuren amper last of alleen de ochtend... Je wordt verplicht meer rustdagen te pakken, wel jammer soms.. Oja last van me pols gewricht, hopelijk gaat dat snel over is irritant :P
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Zo daar zijn we ook maar weer eens in het logje, ben nu tijdje of weeg nu rond de 95 kilo en zit wel wat vet bij... Is wintertijd en heb geen zin om rest van me leven strikt te zijn, dus wintertime no sixpack time hahah... Ben sinds 2 weken wel weer stuk strakker gaan eten, want werden weer iets te vettig haha, nu gecontroleerd rond de 16 a 17 % vet. We gaan nu weer 1% pw naar beneden toe is het doel.

Had wel dipje gehad dat je motivatie naar de klote was, maar we zijn gewoon lekker door gegaan alleen 3 a 4 keer pw trainen. Zeker als je uit je nakuur komt kan je gewoon weg niet te vaak gaan merkte ik. Ik kreeg last van me pols en me schouder speelde weer wat op, maar goed onder controle kunnen houden en gaan nu al weer tijd minimaal 4 keer pw aan het knallen.

Planning:

Jan beginnen weer met een kuur en dan wel een Test e met Deca om flink massa te gaan pakken, Daarbij komt HGH en Insuline. Doel is einde van de kuur 10 kilo schoon bij te winnen en alles wat erbij komt is mooi meegenomen en tevens rond de 10 a 13% vet te staan, maar dat is met hgh nie zo'n probleem. Daarna gaan we verder kijken wat handig is om te doen maar off ga ik niet we gaan verder op 250mg test e tot de volgende kuur.

Wedstrijd:

Wordt even bekijken welke haalbaar wordt en wat in de planning past
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Leuk logje en heel mooie resultaten... Periodiek moeten we soms wat rustpauzes inlassen mbt dieten,... Om dan weer keihard toe te slaan... In ieder geval... Ik hou dit logje in de gaten... Keep it up...

Comment

• Yes, we gaan weer knallen en voeding is nu ook weer aardig op orde alleen nog wat feestdagen cheaten
                              Een dag niet getraind...

Comment

• verplaatst op verzoek,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X