Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• STH= Somatroop hormoon= (somatropine) HGH= Humaan Growth Hormoon= (somatropine).

Comment

• Originally posted by quibus View Post
      Volgens mij de benaming.
      @knul ik raak ook beetje in de war door die bizarre logs her en der op dbb zit er nu 1 die voor elke maaltijd 10iu neemt dus 70/100iu per dag en veel meer dan 4 weken..
      maar denk dat je het beter op safe speelt hoor.
      Zijn feestje, er zijn er ook die 2000mg test zetten pw bij nog geen 100kg totaal gewicht.
      Niet vergeten: het is een opslag hormoon!
      Wat anderen doen moeten ze zelf weten, het is hun lijf en hun leven.
      7 tot 10 maaltijden x10iu, is de slin nooit uitgewerkt. Stoppen en BAM vetklep of erger.

Comment

• erg interessant frankey ik volg deze op de voet. ga je nog trainingen of foto's loggen?
        'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

• Hè q, bedoel je die gast van 21 met 10 IU nordi, en 100 IU insuline per dag op dbb? 21 jaar, niet best
          Hard work, beats talent.

Comment

• Ben ook 21 maar moet er niet aan denken
            Hard work, beats talent.

Comment

• Ok knul thnx
              idd erjede gast weegt ook 120 kilo ofzo hoor ik vind het ook bar..maar wel interessante log

Comment

• Training log vind ik niet boeiend altijd maximaal knalluh is mijn motto. Foto's komen zeker zit nu in bulk mode dus niet echt bijzonder nu hahaha. Weeg nu 100 kilo 1,78 en 15 a 16 % vet wat nu steeds harder minder wordt door de hgh. Over 2 maanden pas echt weer droger worden NU MASSA.

Uit het werk gelijk 5 iu insu gezet met 40 gr dextro ging goed.. moest wel 8 keer pissen in een uur wtf....
                Last edited by frankey; 11-01-2014, 19:39.
                Een dag niet getraind...

Comment

• Ben je nu ook voor het eerst aan de gh? of heb je dit al eerder gedaan?
                  Hard work, beats talent.

Comment

• Nee ook eerste keer HGH

Ruud: nu 2 dagen 5 iu gezet, straks 6 iu met 50gr dextro ?
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                      Nee ook eerste keer HGH

Ruud: nu 2 dagen 5 iu gezet, straks 6 iu met 50gr dextro ?
                      Frank, als je n paar berichtjes terug kijkt, zeg ik je mag alleen verhogen als je de HGH zet.
                      Jij zet toch geen HGH als je niet traint in het weekeind?
                      Maandag als je weer HGH zet en traint mag je weer verhogen met 1iu...
                      2 trainingen later mag je proberen het met 2iu te verhogen. Dan zit je op de 8iu.

Als je daar geen hinder van ondervind, Mag je van mij op de vrijdag naar je max gaan.
                      Je weegt nu 100kg, dus dan mag je vrijdag naar 10iu...

Die houden we vol tot je het n maand hebt gezet (totaal) en dan schakelen we voor n maand over naar de peptide om de hyperplasie en hypertrofie voort te laten duren.
                      Daarna gaan we weer n maand slin zetten.

Daar wil ik niet te snel over doorgaan of op ingaan, we kijken eerst hoe het verloopt.
                      Maar de 2e keer slin mag je als dit goed gegaan is sneller naar de max, waarvan ik nu al denk dat je dan naar de 11iu mag. Daar ik toch wel n knappe stijging van je vvm mag verwachten in de komende tijd.

Voel je jezelf goed?
                      Geen opvliegers, rillingen of wazig zien?
                      Slaap je goed?
                      Het kan zijn dat je af en toe spontaan je spieren vol voelt lopen (pomp bij rust) of dat je het n beetje voelt bonzen in je lijf, of dat je spontane spiertrekken krijgt die lijken op groeistuipen. Daar hoef je jezelf niet druk om te maken, dat gebeurt wel vaker en is vrij normaal. Ook de schokken in de spieren als je gaat rusten is normaal (soort stuipen).
                      Niets om je druk om te maken, het is het groeien.

Comment

• Hey,

Ik zet nu nog wel hgh 7/7 aangezien ik gelezen heb dat de eerste 1,5 a 2 maanden dit goed is om zsm je igf op zijn top te krijgen, zodra dit op stabiel het prima is om 5on 2 off te gaan. Wat is jou mening er over trouwens, eigenlijk vergeten te vragen... Zo veel vragen op het begin al! Kan je bijv als ik dag niet train dan ook 1 dag geen hgh zetten dan weer 3 dagen trainen en dan weer op rust dag geen hgh... 3on 1 off 2 on 1 off?

Voel me goed na het zetten, moet wel weg in de auto na wat eten. Ik had van alles bij me om te eten voor als ik niet lekker ging voelen hahah. Wel had het wel kouder dan normaal (was buiten en auto koud) en moest echt mega veel pissen... 2 keer moeten stoppen onderweg en ook thuis paar keer...

Ik pm je nog even
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Je mag het indelen zoals jij dat wil met de HGH Frank, ik wilde het n beetje voordelig voor je houden in gebruik.
                          Het kost nogal wat en de 5/2 werkt prima. Maar je mag natuurlijk wisselen hoe je dat wil. 3/2/1 als je maar zorgt dat je het 5x binnenkrijgt per week.

Die IGF zou ik mij niet zo druk over maken, daar ik je straks aan de IGF-1Lr3 zet in de rust van de slin.
                          Wel wat minder dan je gewent bent, daar de HGH ook zorgt voor n verhoogde IGF.
                          Dus zou mij niet te druk maken over de IGF levels.
                          Ze mogen namelijk ook weer niet te hoog zijn...... Komen we later op terug.
                          Maar het kan ook zijn, net hoe het verloopt dat je aan de CJC-1295 en de GHRP-6 gaat.
                          Zoals ik al zei, laten we er niet op vooruit lopen.
                          Maar ik zal zorgen dat de spiermassa die je gaat winnen jouw eigen word. En je niet weer naar beneden gaat.

Je vind dat je veel vragen hebt?
                          Welnee man, het gaat over je gezondheid, dan kunnen er niet genoeg vragen zijn.

Maar goed je zet het nu dus wel, dan mag je nu verhogen met 1iu en dinsdag met 2iu. En donderdag ook met 2, dan zit je op max.

Comment

• Ennuhhh beter veel pissen dan vocht vasthouden.

Comment

• Oke top thx topper !
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Uit het werk gelijk hgh 2 iu gezet en 20 min later 6 iu insuline met 50gr dextro... voelde wel wat vage warmte weven ofzo moeilijk uit te leggen.. verder gaat het prima!! 2 dagen rust whaaaaa WIL TRAINEN MAXIMAAL morgen
                                Een dag niet getraind...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X