Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dexie View Post
    Een echte vent veegt met kranten Frankey!!

Ik lees btw ook mee, vind het leuk hoe je ook alles verteld hier tegen knul/ons, hoe je je voelt etc
    Das wel een geruststellende gedachte Dexieman,dan kan jij eventueel bijsturen indien nodig.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Zo leert idd iedereen er wat van toch, precies en blij dat dexie mee leest mocht toch iets zijn hij laatste redding van het aas forum!
      Een dag niet getraind...

Comment

• Zo weer heelijk los gegaan in de sportschool, weer 8 iu insu erin gegaan... Gaaat allemaal perfect!

Morgen op naar de 10 iu en moet nu echt gaan vreten maar krijg vandaag echt me bak niet rijst weg bleh
        Een dag niet getraind...

Comment

• Moet je eens zoete aardappel proberen, in plakjes in de oven net chips man, kan er wel een kilo van op

Comment

• Ja waarom niet, kan me best voorstellen dat n keer de rijst je strot uitkomt. Dat bevorderd ook niet het eten.

Comment

• je moet eens met dyno praten man, die maakt mooie maaltijden van pasta,rijst,aardappel etc super afwisselend en heel goed vol te houden.

Comment

• Heb al heel schema van hem liggen, gebruik 80 a 90% van dat schema soms niet alles toe te passen.
                Een dag niet getraind...

Comment

• nou dan kun je die kutrijst toch paar dagen skippen, ik maak nu zelf ook een kilo nasi met veel kipfilet en ei erin, doet het ook goed moet ik zeggen.

Comment

• ja klopt of pasta's pak ik nu ook met veel mager gehakt voor de afwisselen.
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Moet je door die gehakt eens knoflook..basilicum..peterselie..paprikapoeder doen das focking nice

Comment

• Of hamburgers maken van die gehakt en grillen.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Update: Insuline nu op 10 iu 90 gr dextro enz... Trainen gaat heerlijk alleen schouders klapte na 1 oefening helemaal vol hahah... Had ook 1,5 na zetten ineens beetje raar gevoel zweten als een mongool en trillen, ik direct handje gummy beertjes genomen en dextro en nog paar snoepjes gelijk gebruik van maken hahah Trok na zo veel min weer weg, maar was wel echt helemaal zeik nat!

Sportschool kijkt iedereen wel een beetje raar hahah 101,5 op de weegschaal en zeker begin van de kuur zo 4 a 5 % vet weg... dus vvm gaat goed, nu vreten zodat ik niet in vet daal want moet MASSA OP
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by frankey View Post
                            ik direct handje gummy beertjes genomen
                            Alleen al daarvoor neem je zeker insuline, hnnnnggg beertjes.

En leuk toch dat ze kijken

Comment

• rapport van de .cn die wij hadden

Comment

• en de .com.cn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X