Log Frankey road to 10% and 95 Kilo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gaat goed vooruit en tevens heel interessant. Knul, je weet duidelijk waar je mee bezig bent. Ik wist niet dat slin en hgh protocollen zo ingewikkeld waren. Ga zo door, mannen. Wat is je doel nu, frank? 110kg 10%? En tegen wanneer.

als dit kuurtje eropzit, dan is de winst aldus verkregen? Moet je daarna nog speciale dingen ondernemen qua dieet. Veronderstel dat oa kcal intake moet aangepast worden aan nieuwe vvm en je dan zonder ondersteuning quality massa kunt behouden?

Hier leren we nog iets bij...

Comment

• Daarom was ik ook nooit zo snel aan dit begonnen als ik geen goede begeleiding achter mij had. Daarbij heb ik alles ook zelf proberen te lezen he.. Wat ik kon vinden want zelf moet je grote lijnen ook goed kennen natuurlijk! Daarom log ik ook nu maand insuline, alleen ben geen ster in verhalen tiepen zoals andere mensen hier helaas.
      Een dag niet getraind...

Comment

• In ieder geval beter dan ik met mijn trainingslog, hehe.Maar gaat lekker en log maar door zo.

Comment

• Ik ben momenteel nogal lui omdat ik op de mobiel zit, maar ik neem aan dat je ook androgenen erbij zet? En (ik mag toch hopen) hcg?
          Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Hey scooby:

Pak provirion erbij en zet nu geen hcg, aangezien ik aan de hgh zit... Laat de vrouw zo vaak mogelijk mijn ballen checken of ze goed blijven hahah... Toch krimpen heb ik hcg bij de hand
            Een dag niet getraind...

Comment

• Ik denk eerder dat hij met androgenen bedoeld de steroiden die mannelijke kenmerken veroorzaken.
              AAS Anabole Androgene Steroiden.

Ikzelf heb bij gebruik van HGH geen HCG nodig, maar dat verschilt per persoon.
              Je kuur word lang zat dus kunnen we ff, aankijken, het nakuren is nog lang niet aan de orde.
              Maar idd zodra je t merkt dat ze krimpen zetten.
              Je zit nu ook aan de test/deca en dus ligt je eigen productie plat.

Comment

• Zo update:

HEERLIJK benen geknalt tering wat een drive zeg.... SQ 180 a 6 reps in smit dan wel, maar ontloop niet zo veel alleen vind het safer als ik alleen train! Toen legpress normaal opbouwend welke opbouw kan na 1 e keer max en daarna 22,5 kilo extra opgelegt wat ook echt de max is.... en toen 4x 8 reps gedaan woot Zo ging het eigenlijk hele training, ook biceps nog gepakt normaal is je eerste oefening dat je flinke kilo's pakt en gaande weg wordt je slapper...NOT gewoon maximaal doorknallen had het idee dat me biceps zouden afscheuren wat een pomp en een kracht helemaal lijp

Vandaag ook weer 6 iu insuline gepakt met 50gr dextro ( glutamine en bcaa altijd ook bij he ) Ik voel wel wat, maar kan het niet echt omschrijven, maar niks vervelends ofzo.

Kan niet wachten morgen borst te gaan killen !

Morgen naar de 8 iu ben echt benieuwd op de 10iu ben wat er dan nog gaat doen haha
                Last edited by frankey; 13-01-2014, 20:58.
                Een dag niet getraind...

Comment

• Aha het is begonnen. Werkt wel ff anders dan je dacht he maatje?
                  Dat de gains met U mogen zijn..

Comment

• Ja werkt echt mega zeg, ghrp en cjc gedaan en igf/mgf maar dit in met niks te vergelijken en ik zit nog maar in de opbouw hahah.

Zonet heerlijk borst geknalt, sportschool houder liep naar me toe gaat ie lekker Frank hahah

Dus net 8 iu insuline gezet en 70gr dextro enz... Gaat prima nergens last van weer!

Knul morgen dus weer 8 iu en dan donderdag 10 iu pakken ? steeds 10gram minder dextro houden ? daarna tijdje op 10 iu zit bijv 20gr minder dextro te pakken om zo te kijken waar ik goed op ga ?
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Voel je je ook heel anders van Slin?
                      Hard work, beats talent.

Comment

• Ja morgen nog n gewen dagje op 8iu, en dan naar de max van 10iu.
                        Idd nog even aanhouden met 10gram minder dextro, kijken hoe het gaat.
                        Hou de dextro wel in de buurt het eerste half uur tot 3 kwartier. zo dat je kunt nemen zodra je iets merkt van wat ik zei.
                        Het is niet de slin alleen hoor die je zo idioot sterk maakt maar het totaal van je stack, Test/deca/provi/HGH/slin.

Ik wist wel dat het je zou bevallen.
                        Nu is het zorgen dat er massa aan komt, kijk naar de weegschaal wat het doet.
                        Zodra je tegen de 110kg zit mag je van mij naar de 11iu... Ik verwacht al snel een stijging in de vvm.
                        Pas bij elke stijging de voeding evenredig aan. Je voeding is nu van grootste belang.
                        De kracht moet nu idd al aardig gaan stijgen (en het gaat nog verder).
                        Maar sloop jezelf aub niet. Laat het over je heen komen, niet te veel forceren.
                        Zou verschrikkelijk zijn als je nu tegen n blessure aanloopt, waardoor je opnieuw kunt beginnen.

Comment

• Nee voel me niet anders van de slin, na het zetten voel je het wel in je lichaam maar niks vervelends ofzo!

Ja dextro altijd bij me hahah alles staat goed klaar ! Gewicht blijft rond de 99 a 100 wordt wel droger dus vvm stijg ik wel, wordt tijd dat ik me voeding nog hoger ga zetten...

Nog even vraagje na de insuline 5 min erna dextro enz dan 15 min eiwit shake en dan na 20 a 30 min maaltijdje... kan ik dan na een uur gewoon flinke maaltijd naar binnen gooien al?

Nee sloop me zelf niet, vroeger vaak genoeg me kop gestoten hahah... Wel altijd buiten de sportschool om maar toch blessure pas ik altijd maximaal voor op!
                          Een dag niet getraind...

Comment

• Ja hoor als je maar oppast met vetten in die tijden.
                            En ja alle gain moet via de bek naar binnen. Heb je honger? Eten!

Comment

• Oke de vrouw wordt nu al gek van me... De w.c ook trouwens, lang leven de baby billen doekjes
                              Een dag niet getraind...

Comment

• Een echte vent veegt met kranten Frankey!!

Ik lees btw ook mee, vind het leuk hoe je ook alles verteld hier tegen knul/ons, hoe je je voelt etc

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X