Competition Sakura vs INVITED!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Foto's zien er zeer goed uit kerel, moet alleen wel zeggen... harder voor rug werken. Ook lekker droog, zo droog ben ik niet.

Greetz.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
      Foto's zien er zeer goed uit kerel, moet alleen wel zeggen... harder voor rug werken. Ook lekker droog, zo droog ben ik niet.

Greetz.
      ik ook niet
      van mij komt morgen, heb nu weinig tijd meer, leren voor school en moet nog ff wat eiwitten bestellen

@leo1988
      verder rug meer aandacht geven, en je buik puilt ook uit of niet? mss beetje overontwikkeld?
      je quads vindt ik het beste
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

• Leo is gewoon een binnenvetter. Dan krijg je dat hij wel wat uitsteekt, maar je de abs nog wel redelijk ziet. Heeft niets te maken met overontwikkeld of niet, gewoon met vetpercentage.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Leo zit al gewoon dik 2 jaar aan hgh zonder wat te vertellen die bastard.

Bodybuilder

Hehehe, wij zijn dan de twee dikzakken, of ze ik je nu in een bootje waar je niet thuis hoort? Hahaha

Btw ik ben opeens wat lager in mijn vp gaan zitten. <<<<<<<
          Last edited by Nex-; 01-12-2008, 20:28.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
            Leo zit al gewoon dik 2 jaar aan hgh zonder wat te vertellen die bastard.

Bodybuilder

Hehehe, wij zijn dan de twee dikzakken, of ze ik je nu in een bootje waar je niet thuis hoort? Hahaha

Btw ik ben opeens wat lager in mijn vp gaan zitten. <<<<<<<
            je vriendinnetje nex, nice
            ben geen vetzak nexie, abs zie je, morgen zul je het zien, niet zo goed als bij leo, heb wel wat meer vet, procentje of 13/14, tenminste droger als de foto's die ik toen heb gepost, alleen met hetzelfde gewicht.
            gehehhe, sinds ik meer ben gaan eten, ben ik alleen droger gaan worden, niet zo heel veel, maar tog
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

• @ nex 1e post: dankjewel man Voor rug werk ik al keihard:
              chin ups wide
              pendlay row wide
              bor dumbell neutral
              low row small
              goodmornings

en op benendag regular deadlifts. Zijn 6 oefeningen voor rug (tegenover 3 voor borst) en moet zat zijn. Maar zoals ik al zei, ik ben echt diep teleurgesteld in de foto's. Voor mn gevoel ben ik veel groter.

@ bb over de uitpuilende buik: ik heb van nature een grote holling in mn rug, waardoor mn buik altijd uitpuilt. Zelfs bij een vp van bijv 9% of minder puilt hij nog uit als een gek (en rug dus hol). Als ik het zaakje recht trek is het verdwenen, maar kost me veel energie om dat lang vol te houden. Vandaar dat ik ook zoveel buik train.

en bedankt dat je mn mening over mn quads deelt Ik werk er hard voor

@ gen: zie boven

@ nex 2e post: kut je hebt me door Ben ik nou gediskwalificeerd?
              22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• @leo:
                je hebt voor de buik ook vacuum, is een oefening, denk dat dat wel wat zou helpen. denk ik
                verder heb ik ook het probleem dat rug kut is en schouders zijn ook kut bij mij
                nu eerst maar ff leren, anders wordt het helemaal niks meer
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

• ziet er goed uit leo
                  vind je buik er ook erg goed uitzien
                  de rest loopt mooi met je hele bouw mee vind ik
                  ben benieuwd naar je eind russeltaad
                  wel netjes van je ook dat je gewoon als eerste even je foto's zomaar post
                  maar moest er geen krante knipsel bij staan met datum of kijk ik er over heen haha
                  Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• ik ben echt diep teleurgesteld in de foto's. Voor mn gevoel ben ik veel groter.
                    ken het voor mijn gevoel groei ik wel enzo maar foto's merk je nix van

en viel me ook op van je buik maarja d8 al dat dat je bouw was
                    Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by martin27 View Post
                      ziet er goed uit leo
                      vind je buik er ook erg goed uitzien
                      de rest loopt mooi met je hele bouw mee vind ik
                      ben benieuwd naar je eind russeltaad
                      wel netjes van je ook dat je gewoon als eerste even je foto's zomaar post
                      maar moest er geen krante knipsel bij staan met datum of kijk ik er over heen haha
                      Wat mij betreft schrappen wij die bullshit van die kranten. Ik geloof iedereen hier. Maak gewoon je foto's en zet ze online, wat mij betreft hoeft krant niet meer, daar moet sakki alleen wel mee over eens zijn.

Btw Martin jij deed toch ook mee of heb ik wat gemist?

Leo

Hmm hgh junk. Maar evem serieus ik vind je abs juist zeer goed maar op die side foto steekt het inderdaad wat uit voor de rest niks mis mee, wou dat de mijne zo goed zichtbaar waren.

@ bd1991

Als je abs er nog door heen komen ben je geen dikzak zoals ik, je hoort helaas niet bij de (Nex- gangsters) club.
                      Last edited by Nex-; 01-12-2008, 22:47.

Comment

• hoor ik er wel bij ?

en die krant wou ik al op mijn voorhoofd plakken ofzo want wist niet echt waar ik hem moest houden
                        morgen ga ik warschijnlijk ook ffies foto's fixen of anders woensdag.
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• @ bb: hehe tsja ik kan het wel proberen. Maakt eigenlijk wel sense: je duwt je ingewanden wat meer naar boven/achter. Het is maar de vraag of ze er door die beweging vaak te doen ook blijven zitten

@ martin: thnx man Ik doe ook goeie oefeningen voor buik en sinds ik die doe is er ontiegelijk veel massa op mn buik gekladst

@ ijsblok: klopt ja, foto's vertekenen sowieso en maken lijnen minder goed en andere juist weer beter te zien (heeft enorm veel te maken met lichtinval, wat door de lens toch anders is dan in het echt).

@ nex: jij ook bedankt man voor je complimenten

2e post ijsblok: tuurlijk hoor je erbij man gewoon lekker je foto's erop smijten en je resultaat vergelijken met een paar maanden later.
                          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• ik doe meeeeeeeeeee!

Comment

• Vacuums trainen vooral je transversus abdominis en obliques en die helpen je buik in te houden. De oefening heeft alleen niet zo gek lang trainingseffect.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• heey nex jonguh
                                ik zou mischien wel mee doen, maar ik blijf lekker voor mij zelf trainen
                                ik ga je wel lekker op de voet volgen, ook met je andere topic
                                ben al een kleine fan van je bro
                                trainse
                                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X