Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Leo is gewoon een binnenvetter. Dan krijg je dat hij wel wat uitsteekt, maar je de abs nog wel redelijk ziet. Heeft niets te maken met overontwikkeld of niet, gewoon met vetpercentage.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Leo zit al gewoon dik 2 jaar aan hgh zonder wat te vertellen die bastard.
Bodybuilder
Hehehe, wij zijn dan de twee dikzakken, of ze ik je nu in een bootje waar je niet thuis hoort? Hahaha
Btw ik ben opeens wat lager in mijn vp gaan zitten. <<<<<<<
je vriendinnetje nex, nice
ben geen vetzak nexie, abs zie je, morgen zul je het zien, niet zo goed als bij leo, heb wel wat meer vet, procentje of 13/14, tenminste droger als de foto's die ik toen heb gepost, alleen met hetzelfde gewicht.
gehehhe, sinds ik meer ben gaan eten, ben ik alleen droger gaan worden, niet zo heel veel, maar tog
@ nex 1e post: dankjewel man Voor rug werk ik al keihard:
chin ups wide
pendlay row wide
bor dumbell neutral
low row small
goodmornings
en op benendag regular deadlifts. Zijn 6 oefeningen voor rug (tegenover 3 voor borst) en moet zat zijn. Maar zoals ik al zei, ik ben echt diep teleurgesteld in de foto's. Voor mn gevoel ben ik veel groter.
@ bb over de uitpuilende buik: ik heb van nature een grote holling in mn rug, waardoor mn buik altijd uitpuilt. Zelfs bij een vp van bijv 9% of minder puilt hij nog uit als een gek (en rug dus hol). Als ik het zaakje recht trek is het verdwenen, maar kost me veel energie om dat lang vol te houden. Vandaar dat ik ook zoveel buik train.
en bedankt dat je mn mening over mn quads deelt Ik werk er hard voor
@ gen: zie boven
@ nex 2e post: kut je hebt me door Ben ik nou gediskwalificeerd?
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
@leo:
je hebt voor de buik ook vacuum, is een oefening, denk dat dat wel wat zou helpen. denk ik
verder heb ik ook het probleem dat rug kut is en schouders zijn ook kut bij mij
nu eerst maar ff leren, anders wordt het helemaal niks meer
ziet er goed uit leo
vind je buik er ook erg goed uitzien
de rest loopt mooi met je hele bouw mee vind ik
ben benieuwd naar je eind russeltaad
wel netjes van je ook dat je gewoon als eerste even je foto's zomaar post
maar moest er geen krante knipsel bij staan met datum of kijk ik er over heen haha
ziet er goed uit leo
vind je buik er ook erg goed uitzien
de rest loopt mooi met je hele bouw mee vind ik
ben benieuwd naar je eind russeltaad
wel netjes van je ook dat je gewoon als eerste even je foto's zomaar post
maar moest er geen krante knipsel bij staan met datum of kijk ik er over heen haha
Wat mij betreft schrappen wij die bullshit van die kranten. Ik geloof iedereen hier. Maak gewoon je foto's en zet ze online, wat mij betreft hoeft krant niet meer, daar moet sakki alleen wel mee over eens zijn.
Btw Martin jij deed toch ook mee of heb ik wat gemist?
Leo
Hmm hgh junk. Maar evem serieus ik vind je abs juist zeer goed maar op die side foto steekt het inderdaad wat uit voor de rest niks mis mee, wou dat de mijne zo goed zichtbaar waren.
@ bd1991
Als je abs er nog door heen komen ben je geen dikzak zoals ik, je hoort helaas niet bij de (Nex- gangsters) club.
en die krant wou ik al op mijn voorhoofd plakken ofzo want wist niet echt waar ik hem moest houden
morgen ga ik warschijnlijk ook ffies foto's fixen of anders woensdag.
@ bb: hehe tsja ik kan het wel proberen. Maakt eigenlijk wel sense: je duwt je ingewanden wat meer naar boven/achter. Het is maar de vraag of ze er door die beweging vaak te doen ook blijven zitten
@ martin: thnx man Ik doe ook goeie oefeningen voor buik en sinds ik die doe is er ontiegelijk veel massa op mn buik gekladst
@ ijsblok: klopt ja, foto's vertekenen sowieso en maken lijnen minder goed en andere juist weer beter te zien (heeft enorm veel te maken met lichtinval, wat door de lens toch anders is dan in het echt).
@ nex: jij ook bedankt man voor je complimenten
2e post ijsblok: tuurlijk hoor je erbij man gewoon lekker je foto's erop smijten en je resultaat vergelijken met een paar maanden later.
22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Vacuums trainen vooral je transversus abdominis en obliques en die helpen je buik in te houden. De oefening heeft alleen niet zo gek lang trainingseffect.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
heey nex jonguh
ik zou mischien wel mee doen, maar ik blijf lekker voor mij zelf trainen
ik ga je wel lekker op de voet volgen, ook met je andere topic
ben al een kleine fan van je bro
trainse
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment