Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dankjewel mannen
Hahaha nee het wordt dit weekend op de zaterdag gevierd dus vandaag nog niet met gebak haha. Zaterdag gaat er natuurlijk wel een oranjekoek stukje in
Nog gefeliciteerd Nick , zie dat het nog steeds lekker gaat. je uitstijgt me straks qua gewicht :P
If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Nou toch maar geprobeerd te trainen, ondanks de last van mijn enkel en schouder.
Misschien niet heel slim, voelde op diverse momenten toch wel wat van mijn schouder en enkel ging nog wel redelijk. Fullbody geprobeerd, niet alle oefeningen gedaan die ik normaal wel doen, toch wat uit voorzichtigheid..
Back squat:
10 x 10
10 x 20
10 x 40
10 x 50
10 x 60
5 x 5 x 75
Conventional deadlift:
10 x 40
10 x 60
3 x 3 x 85
Flat barbell bench press:
10 x 40
5 x 5 x 60, laatste set van laatste rep fail zonder spotter = nog hardere fail
In plaats van incline dumbell press, dumbell flyes gedaan.
4 x 8 x 9,5
Pendlay row:
10 x 30
4 x 10 x 40
Bicep curl:
4 x 7 x 28
Full rom lateral raise (jawel inferno en iron mind)
3 x 12 x 2,5 beide handen een schijf van 2,5.. Heel voorzichtig met mijn schouder geprobeerd zoals je kan zien.
Barbell shrug
4 x 10 x 50
Commentaar: Training ging matig, squat was weer zoeken naar de goede stand van de benen etcetera. Deadlift ging redelijk dramatisch, heb maar 3 x 3 gedaan maar wel met 5 kg verhoging. Bench press keiharde faal met laatste set, moest godverdomme 60 kilo van mijn 60 kilo wegende lichaam proberen te krijgen ........ Flyes deden best zeer aan de schouders, jawel beide schouders, techniek is dus niet goed (daarna met schouderbladen op het bankje gehouden en ging beter...... uiteraard, met bench press moet dat dus ook hier!) Pendlay ging wel Bicep curl gaat ook wel redelijk Full rom lateral raise is echt een pittige oefening en wil er echt heel voorzichtig mee zijn met mijn schouder. Barbell shrug 8 reps er bij gevoegd
Decline gaat hem niet worden aangezien ik thuis train en het bankje alleen flat en incline kunnen @rainman
@gyzz, ja gvd rust is kut man hahahah wel nodig...... Wil weer eens knallen zonder die kutschouder
Wij hebben ook geen decline bankje op de sportschool maar ik leg plastic schijven onder de voet.
Ik weet natuurlijk niet of jouw bankje dan ook net zo stabiel staat als een normale benchpress.
Zou het inderdaad een keer kunnen proberen, maar ik dacht juist dat decline meer druk legt op de schouder??
Kan het in ieder geval eens proberen, met 30 kg ofzo dan kan ik altijd nog corrigeren
Nee,juist niet.
Als je je armen onder een hoek van bv 45° hebt is veel minder belastend voor je schouders dan onder een hoek van 90°(of iets minder als je flink archt)
Aangezien mijn armen vind ikzelf nogal achterlopen, ja achterlopen zelfs met mijn skinny body.
Zou ik ze graag wat meer aanpakken dan alleen via 1 isolatie oefening.
Nou weet ik dat als je ze teveel traint je de groei weer beperkt, maaaar ik heb het gevoel dat ik ze niet goed genoeg aanpak. Wat ik nu doe:
barbell bench press: deels tricep
incline dumbell press: deels tricep
close grip bench press: vooral tricep
chin up: deels bicep, best veel
bicep curl: vooral bicep (eigenlijk alleen maar)
Is er nou nog een oefening die ik nog kan bijvoegen?
Skullcrushers bij tricep en hammer curl bij bicep bijvoorbeeld?
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment