Help schema 16 jaar

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Enzo Gozen View Post
    Ik zou graag je Whatsapp willen prive berivht me pas als je ooit mocht stoppen hier want niemand heeft me zo kunnen adviseren ofnhelpen dan jij je was er sinds begin thanks man
    En toch moet je oppassen met advies van anderen. Recentelijk adviseerde ik je om, als het goed voelt, voorzichtig weer met deadliften te beginnen. En zie wat het gevolg is: een rugblessure. Je moet jezelf toch als verreweg de belangrijkste adviseur zien.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Originally posted by niet_hier View Post
      Tja, als het je echt niet lukt om voldoende vlees, vis, eieren, kwark etc te eten dan kan je je toevlucht nemen tot whey proteïnen shake. Zoek een whey poeder uit waar geen of weinig suiker in zit. Stel dat je per dag 150 gram eiwitten wilt eten en uit je reguliere voeding slechts 120 gram haalt, dan vul je dat aan met een shake van 30 gram whey.
      Ook tijdens de ramadan is het belangrijk om iedere dag voldoende eiwitten te eten. Het tijdstip waarop je eet maakt dit niet minder belangrijk.
      ja ik bedoelde daarmee van dat ik in 1x vol zit dus dat het helemaal moeilijk word om zoveel eiwitten te krijgen. Oké kan je een shake aanraken en wat is die uitspraak toch met "het is en blijft geen vervanger"

Comment

• Je hoeft die shake niet tegelijkertijd met je maaltijd te nuttigen. Je kunt het op een ander tijdstip drinken. En dus kan je het beter spreiden over de dag.

Gewone eiwitbronnen zoals vlees, eieren etc bevatten vele andere voedingsstoffen behalve eiwitten. Een shake bevat deze voedingsstoffen niet. Het is daarom af te raden om geen vlees etc te eten en in plaats daarvan meer shake te drinken. Probeer zoveel mogelijk vlees, vis eieren, kwark etc te eten. En pas daarna, als je niet aan je dagelijkse hoeveelheid eiwitten kunt komen, een shake te drinken.

Ik kan je geen merk aanraden want ik weet niet wat er beschikbaar is en wat het kost.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

• Naruto rulezz
          Antwoord op Naruto's log
          Naruto rulezz
          Training ging decent. Bij de squat maar 1 set gedaan (moest naar de wc nr 2, dus was niet echt fijn om dan te gaan squatten op een goed gefocuste wijze)....
          2 dagen geleden
        • skurskur
          Naaldmaat
          skurskur
          Ik wil binnekort een tren/test.e kuur doen kan iem mij miss zeggen welke naald maat ik hier voor best kqn ge gebruiken.ik injecteer in mijn been
          ...
          2 weken geleden
        • testtren
          Antwoord op Naaldmaat
          testtren
          Idd tren is niet iets voor de eerste kuur.
          maar kan ook zijn de eerste keer andere injectie spot eventueel.
          maar zoals hier vaker hoor je...
          3 dagen geleden
        • Naruto rulezz
          Antwoord op Naruto's log
          Naruto rulezz
          Deadlift:
          - 107.5kg 1x3
          - 125kg 1x3
          - 140kg 1x3

Military press:
          - 47.5kg 1x3
          - 50kg 2x2

V-bar...
          4 dagen geleden
        • ThepoManta
          Antwoord op Naaldmaat
          ThepoManta
          Ik neem aan dat dat je eerste kuur gaat worden, gezien deze vraag... Ik raad je TEN STRENGSTE af om Tren te gebruiken op je eerste kuur... of tweede,...
          6 dagen geleden
        • Naruto rulezz
          Antwoord op Naruto's log
          Naruto rulezz
          2 sec paused squat:
          - 85kg 1x6
          - 87.5kg 1x6
          - 90kg 1x2

Deficit deadlift: 15 kg schijf:
          - 100kg 1x6
          - 102.5kg...
          6 dagen geleden
        • Naruto rulezz
          Antwoord op Naruto's log
          Naruto rulezz
          Zercher squat:
          - 82.5kg 1x3 (+1 rep)
          - 85kg 1x2

Sumo deadlift:
          - 102.5kg 1x3
          - 105kg 1x3
          - 107.5kg 1x3
          ...
          1 week geleden
        • xxxtentesticularcancer
          Betrouwbaar?
          xxxtentesticularcancer
          Zijn dit soort sites betrouwbaar?
          1 week geleden
        • niet_hier
          Antwoord op Help schema 16 jaar
          niet_hier
          Je hoeft die shake niet tegelijkertijd met je maaltijd te nuttigen. Je kunt het op een ander tijdstip drinken. En dus kan je het beter spreiden over de...
          1 week geleden
        • Enzo Gozen
          Antwoord op Help schema 16 jaar
          Enzo Gozen
          ja ik bedoelde daarmee van dat ik in 1x vol zit dus dat het helemaal moeilijk word om zoveel eiwitten te krijgen. Oké kan je een shake aanraken en wat...
          1 week geleden
        Working...
        X