Persoonlijk vind ik 3 maaltijden per dag wat karig omdat je dan niet genoeg kunt afwisselen tussen voedingstoffen. Ik zal ongetwijfelt de wind van voren krijgen van Atta en Linda maar goed, dat is nu eenmaal mijn mening. Ik hoop iig toch dat het je progressie een boost kan gaan geven. Succes!
AlphaMuscles Log
Collapse
X
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostPersoonlijk vind ik 3 maaltijden per dag wat karig omdat je dan niet genoeg kunt afwisselen tussen voedingstoffen. Ik zal ongetwijfelt de wind van voren krijgen van Atta en Linda maar goed, dat is nu eenmaal mijn mening. Ik hoop iig toch dat het je progressie een boost kan gaan geven. Succes!AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Bij deze het trainingsschema voor de komende tijd. Voor de grote drie volg ik een variatie op de westside barbell.
Week 1 : Dynamic Effort
Week 2: Max Effort
etc...
Max effort oefeningen:
Deadlift 4 x 1 (90-100% 1RM)
Bench 4 x 1 (90-100% 1RM)
Pinned bench bottom position 4 x 1 x Max
Frontsquat 4 x 1 (90-100% 1RM)
Voorbeeld Dynamic effort week:
Maandag
Speed Deadlift 8 x 2 x 65%1RM
Pullups 4 x max aantal reps
Dumbell Row 5 x 5
Static Hold 3 x max seconden
Biceps
Kuiten
Woensdag
Speed Bench 8 x 3 x 65%1RM
Dumbell Flyes 4 x 6
Cable X-over 4 x 10
Military Press 5 x 5
Side raise 4 x 8
Rear delt raise 4 x 8
Triceps
Kuiten
Vrijdag
Speed Frontsquat 8 x 2 x 65%1RM
Stifflegged Deadlift 5 x 5
Legcurl 4 x 8
Extensions 4 x 8
ShoulderPress 4 x 8
Rear delt raise 4 x 8
Triceps
Kuiten
Op en aanmerkingen zijn welkom.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Originally posted by AlphaMuscles View PostWat bedoel je precies met het afwisselen van voedingsstoffen? Het IF leek mij eerst ook erg vreemd. Het is echter wel goed onderbouwd. En als je het zelf nooit uitprobeerd kom je er ook niet achter.Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Training van vandaag:
Benen:
Opwarmen: Fiets/extension/60 kg frontsquat
Frontsquat
1 x 90
1 x 100
1 x 120
2 x 100
Stifflegged deadlift:
5 x 5 x 140 kg
Hakte er goed in. Kreeg al een kotssmaak in mijn mond.
Leg Extension:
4 x 8 x 95 kg
Seated calve raise:
3 x 18 x 40 kg
Smith calve raise:
4 x 6 x 190 kg
Rear delt raise:
3 x 8 x 10 kg
Inverse cable X-over:
4 x 12 x 12 kg
Shoulderpress:
3 x 8 x 20 kg
1 x 10 x 22 kg
1 x 8 x 22 kg
superset decline extension/ bent-ver triceps extension
verschillende reprange
De frontsquat en stifflegged DL namen zo goed als al mijn energie.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostME en DE opzet van WSB met regelmatig afwisseling in oefeningen werkt goed. Maar zie ik het goed als je 2 oefeningen Max doet op dezelfde dag? Is dat niet counter produktief op langer termijn?AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Bedoelde meer dat je zowel deadlift als bench ME hebt op dezelfde dag en dan 3 DE dagen. Normaal is het zo dat je 2 ME en 2 DE dagen hebt. Dat je sticky point oefent na ME bench qua motivatie is begrijpelijk, maar rest snap ik even niet. Squat en Deadlift kun je qua dynamic effort op 1 dag doen. En dan de lower body max effort is 2 weken een squat variant en dan 2 weken een deadlift variant omdat die 2 redelijke overdracht hebben op elkaar.
DE dagen zijn dan soort van actief herstel-achtig trainen. En vermoed dat de ME Deadlift en Bench verdelen over 2 aparte dagen meer resultaat zou boeken omdat je CZS nog vers is voor de tweede oefening.
Dus ben gewoon benieuwd naar je motivatie in de aanpassingen
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostBedoelde meer dat je zowel deadlift als bench ME hebt op dezelfde dag en dan 3 DE dagen. Normaal is het zo dat je 2 ME en 2 DE dagen hebt. Dat je sticky point oefent na ME bench qua motivatie is begrijpelijk, maar rest snap ik even niet. Squat en Deadlift kun je qua dynamic effort op 1 dag doen. En dan de lower body max effort is 2 weken een squat variant en dan 2 weken een deadlift variant omdat die 2 redelijke overdracht hebben op elkaar.
DE dagen zijn dan soort van actief herstel-achtig trainen. En vermoed dat de ME Deadlift en Bench verdelen over 2 aparte dagen meer resultaat zou boeken omdat je CZS nog vers is voor de tweede oefening.
Dus ben gewoon benieuwd naar je motivatie in de aanpassingen
De ene week is dus max effort en de andere Dynamic effort. Denk dat er dan genoeg tijd tussen zit om goed te herstellen. Heb er rekening mee gehouden dat de meeste Westside barbell leden zwaar aan de AS zitten.
Voorbeeld van de max effort week.
Maandag:
Max effort Deadlift
Woensdag
Max effort Bench
Vrijdag
Max effort Squat
De week daarop:
Maandag
DE deadlift
Woensdag
DE Bench
Vrijdag
DE squat
Repeat.AlphaMuscles.com - Dé Goedkoopste webshop voor Bodybuilders!
Comment
-
Geloof dat je beetje voorbij gaat aan het WSB princiepe alfa
Idee is meer (even makkelijk met 4 dagen gezegd)
ma; ME-BP
di; DE-lower body
wo; off
do; DE-upper body
vr; ME-SQ/DL of variatieThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Ik geef me lichaam 60-75mins tijd om het voedsel nog enigsinds te verteren voor er getraind word. Ben wel benieuwd hoe dat op IF uit pakt, want gister zat ik voor me gevoel bomvol na de tweede maaltijd en had moeite om de laatste maaltijd nog weg te werken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment