Fallus "Health Centre"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Je moet de rug in 2 delen opsplitsen. Bovenin een stukje en de rest er onder. Een bolle rug betekend dat het deel van je ruggegraat bol gaat staan. Dit is ongezonde spanning op de wervels en dat is heel slecht. Dat de bovenkant een beetje naar voren komt is niet erg. Zie je wel bij meerdere deadlifters op zwaar gewicht. Het betekend dat je bovenrug iets aan de zwakke kant is, maar zolang het niet ver naar beneden hangt zullen je schouders en armen niet er af gerukt worden. Dus dat is niet zo'n probleem.

Comment

• Vrijdag had ik het dus over steken na het bankdrukken/incline barbel bench press. Toen was ik dus vroegtijdig gestopt om het niet erger te maken just to be safe. De steken zijn weg en heb geen pijn of iets. Maar je ziet de schade nog wel visueel. Na wat vraag naar foto op MSN en zo plaats ik hem even hier. Foto is paar mins geleden gemaakt. Het is me rechter bovenarm/schouder.
      Attached Files

Comment

• Is dit een mogelijk voorteken voor erger?
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Doet me denken aan het welbekende gescheurde borst verslag.
          OUch.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

• Trekt wel weer weg Fallus. Heb het zelf erger gehad.

Maar dude even zonder gein, je mag dan wel veel wegen (respect) maar je vp is wel overdreven hoog. Maar ach als je er zelf geen problemen mee hebt.

Gooi er over een maand een mooie cut in en over drie maanden een mooie cut kuurtje bij en je staat er super bij.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              Ik meen me een 170kg te herinneren die ook niet bepaald geweldig qua techniek was
              Dat was in het verleden.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                Trekt wel weer weg Fallus. Heb het zelf erger gehad.

Maar dude even zonder gein, je mag dan wel veel wegen (respect) maar je vp is wel overdreven hoog. Maar ach als je er zelf geen problemen mee hebt.

Gooi er over een maand een mooie cut in en over drie maanden een mooie cut kuurtje bij en je staat er super bij.
                25% is bij mij de bovengrens. Daar zit ik nog net niet op. En wat is overdreven hoog. Voor een bodybuilder is dat 14+ voor een strongman/powerlifter is mijn vet% behoorlijk acceptabel en gangbaar en zit dus in de regio waar ik hoor te zitten. Met deze kuur zal ik er wel overheen gaan vermoed ik. In het voorjaar een cut kuur tot 15% en dan vind ik het weer laag genoeg qua vet%. Zit al beetje rond te kijken wat een goede kuur voor zoiets zal zijn.

Vanacht op die schouder geslapen. Heb nu de hele tijd een zuurderige pijn alsof ik net gesport heb en me spier helemaal op is en nu moet gaan herstellen. Gelukkig was ik al van plan vanavond bij de schouderdag rustig aan te doen om te kijken hoever het kan.

Comment

Zit al beetje rond te kijken wat een goede kuur voor zoiets zal zijn.
                  Wat dacht je van voeding?! Geef je lichaam wat rust na al dat spul wat je erin gepspoten en geslikt heb.
                  Go heavy or go home!

Comment

• Ik zeg voorjaar. Dus dat duurt nog wel even hoor :S
                    En voeding is leuk en aardig, maar ik wil geen massa/kracht gaan verliezen in een cut. Wil op zijn minst qua massa/kracht quit spelen en op voeding alleen lukt dat niet meer.

Comment

Ik zeg voorjaar. Dus dat duurt nog wel even hoor :S
                      En voeding is leuk en aardig, maar ik wil geen massa/kracht gaan verliezen in een cut. Wil op zijn minst qua massa/kracht quit spelen en op voeding alleen lukt dat niet meer.
                      Eer je klaar bent met deze kuur en nakuur is het ook eind januari ofzo?
                      dan zal daarna je wellicht 2 maanden off zijn maar dan nog zou ik de rust nemen.

Dit zijn consequenties van kuren, als je kuurt ben je sterker als je stopt heb je enige terugval maar je zal er sterker uitkomen dan voor je begon.
                      Terugval na je kuur is er sowieso of je nu cut of niet.
                      Go heavy or go home!

Comment

• Als je cut is de dip groter. Dus ik blijf nog zeker door vreten tot het eind van me na-kuur. Dan pas me kcal inname verlagen. En dan maart-april de cut-kuur er bij.

Comment

• Is goed man, hoe dan ook wens ik je succes he
                          Go heavy or go home!

Comment

• gast dat ziet er echt niet gezond uit..

Comment

• Lijkt het nou dat je bij je oksel vochtophoping hebt? anders zou ik toch echt even laten nakijken

Comment

• Originally posted by Tjaaaa View Post
                                Lijkt het nou dat je bij je oksel vochtophoping hebt? anders zou ik toch echt even laten nakijken
                                Dat is vet
                                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X