Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Omlaag brengen is altijd betere techniek dan het optillen bij mij. Zwaartekracht rules!! :P
Realiseer me nu pas...ik heb de 500kg totaal nu :O
Bij mij dus niet. Omlaag brengen is juist funest voor mijn rug, trekken van het gewicht is geen probleem. Daarom doe ik ook geen DL meer. Het laten zakken van zware gewichten is niet te doen.
Ben ik ooit uit de race geweest dan? Heb je toch altijd redelijk close kunnen volgen
Niet overdrijven flapje...
Je vorm is altijd slechter dan de mijne geweesd. True, je laat me ver achter qua beenkracht, maar verder kan ik je nog steeds aan (naturel wel teverstaan).
Kreeg van een aantal anderen die 300+ tillen de opmerkingen dat het nog een ruime voldoende was en goed bezig ben. Een aantal zeiden dat er nog wel meer in zou zitten. Dus...
Morgen een schouder dagje. Maandag even kijken wat ik met borst doe. Misschien ook gewoon schema afwerken en schouder extra rust geven. Of 130-140kg pogen op de bench. Vrijdag ook even aankijken of ik de 200kg squat ga proberen. We shall see...
hmm....220 dead, 200 squat, 140 bench klinkt niet slecht zo vroeg al in de kuur :P
Keek naar je filmpje en begreep op zich wel waarom ik van anderen hoor dat mijn rug te bol was met deadliften (bij zware gewichten),
zie in jou filmpje ook nogal een bolle rug, is dit fout of gewoon goed? IK zou zelf niet weten hoe ik het anders moet doen.
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Comment