Ik ben me heel bewust van de effecten van DNP, vandaar dat ik het ook pak op het moment dat ik vakantie heb. Op die manier heb ik geen verplichte activiteiten, en kan ik, indien het nodig is, gewoon lekker de hele dag spenderen in het buitenbadje wat ik vantevoren op ga zetten. Als ik na 2-3 dagen merk dat ik het niet trek, dan kan ik alsnog ervoor kiezen om het hele kuren af te blazen, of door te zetten op een lager niveau.
Voor sommigen misschien nog interessant: het logje van Krieltje: Kriel op DNP - Pagina 2 - DutchBodybuilding.com forum
Hierin lees ik echter 2 belangrijke verschillen:
1: Krieltje is bezig op op 600mg per dag
2: hij supplementeert T3
Beide zorgen voor een toename in de warmteproductie, dus ik gok dat mijn cycle lichter zal zijn. Neemt uiteraard niet weg dat ik niet verwacht dat de cycle loeizwaar zal zijn.
Enfin, misschien dat ik zometeen de rest van het plan de campagne plaats, als ik tijd heb.
Voor sommigen misschien nog interessant: het logje van Krieltje: Kriel op DNP - Pagina 2 - DutchBodybuilding.com forum
Hierin lees ik echter 2 belangrijke verschillen:
1: Krieltje is bezig op op 600mg per dag
2: hij supplementeert T3
Beide zorgen voor een toename in de warmteproductie, dus ik gok dat mijn cycle lichter zal zijn. Neemt uiteraard niet weg dat ik niet verwacht dat de cycle loeizwaar zal zijn.
Enfin, misschien dat ik zometeen de rest van het plan de campagne plaats, als ik tijd heb.
Comment