Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Goed dat je naar je lichaam luistert.

Uiteindelijk toch een leuk experiment toch, in ieder geval geprobeerd.
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

• mooi dat je voor jezelf gezegt hebt dat het beter was om te stoppen, je hebt altijd wel kerels die denken dat ze dat er maar moeten bijnemen en dat die 20 dagen wel snel over zullen zijn...

maar als je je er zo door voelt...

neem ff wat tijd om te herbronnen kerel en train en eet dan terug zoals je deed, want je ging goed hoor!
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
        mooi dat je voor jezelf gezegt hebt dat het beter was om te stoppen, je hebt altijd wel kerels die denken dat ze dat er maar moeten bijnemen en dat die 20 dagen wel snel over zullen zijn...

maar als je je er zo door voelt...

neem ff wat tijd om te herbronnen kerel en train en eet dan terug zoals je deed, want je ging goed hoor!
        Ik zou maar 12 dagen doen, omdat ik zelf batches van 24 capsules maak. Als ik 20 dagen door zou gaan, ben ik zéker niks meer waard. Zo ben ik ook gesloopt na een dag pinkpop enz.

Verder doe ik komende paar dagen gewoon rustig aan. Wachten tot de DNP volledig uit het bloed is duurt wel 3 dagen ongeveer. En dan maandag weer opnieuw beginnen. Misschien dat ik de UD2-bulk variant doe. Die was niet zo zwaar, en in de paar weken dat ik het probeerde, ging ik er goed op.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Verstandig kerel. Ben benieuwd wat er uiteindelijk netto uitkomt aan resultaat.

Wanneer gaan we een keer samen trainen?
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Honestly denk ik dat het een beetje tegenvalt. Komt ook omdat ik voeding niet helemaal op orde had, maarja, dat zijn vakanties he... Eigen schuld.

En wat zeg je van eind mei/begin juni? Dan heb ik alle tijd, zonder die ***examens

Comment

• Ik vind het best kid.

Ik werk meestal 's avonds en train bijna dagelijks dus ik heb altijd wel tijd, aangezien ik in 15 minuten in Sittard ben moet dat geen probleem zijn.

Laat het me wel op tijd weten want dan kan ik zorgen dat ik niet depleted ben en alleen wijven gewichten verplaatst krijg.
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Oeh okey, hoe schikken weekenden je? Want als ik UD2-bulk ga volgen, heb ik dan mijn powerworkout gepland, dus kan ik dan ook een beetje presteren.

Edit: vrijdagen zouden ook kunnen, lekker om eventjes te knallen na de examens. :')

Trouwens, in Geleen ligt er een best wel mooie gym:
                BODY IMPACT GYM GELEEN
                Ik ben er nog nooit geweest, maar van 3 gyms in Sittard ken ik ook alleen maar fitworld, omdat we daar eens geweest zijn met school. An sich ook niks mis mee, ze hebben iig 50mm materiaal.

Comment

• Toppie pik, powerworkout is natuurlijk waanzinnig.

Alle grote oefeningen, volledig loaded, maximaal knallen is altijd fijn.

Weekenden ben ik meestal ook wel beschikbaar. Kwa gym maakt het mij niet uit zolang er maar een powerrack is, maar gyms die dat niet hebben had je er waarschijnlijk al zelf uitgefilterd.
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

• Afgelopen nacht een kleine brainstorm gehad toen ik niet kon slapen. Het is niet de bedoeling om het zelf te doen, dus laat de ethische discussie svp achterwege.

Waarom wordt DNP niet geïnjecteerd ipv oraal ingenomen?

De eerste reden leek mij vrij eenvoudig: tweemaal daags een intraveneuze injectie* lijkt me geen pretje.
                    Verder kan ik zo snel zeggen of de koolzuurbuffer in het bloed de pKa van 4,11 zo gemakkelijk op kan vangen, als we praten over een hoeveelheid van 200-300mg/injectie**.

Dus, waarom zou je überhaupt injecteren, kun je je afvragen?

Ten eerste om het maagdarmstelsel te besparen: ik heb zelf gemerkt dat ik last kreeg van een versnelde stoelgang, buikkrampen, minder riekenede winderigheid en misselijkheid. Duidelijk symptomen dat je lichaam 'weet' dat het iets verkeerds heeft gegeten. Hierbij moet ik wel even vermelden dat ik sowieso al een redelijk gevoelig maagje heb, maar het is duidelijk dat maag en darmen hinder ervan ondervinden.
                    Ten tweede omdat je je lever meer zult sparen***: Zoals bij alle orals gaat DNP als eerste via de poortader naar de lever, welke vermoedelijk al een deel onschadelijk maakt, nog vóórdat het zich daadwerkelijk in het lichaam verspreidt. In dat geval zou je met injecties een grotere biologische beschikbaarheid verkrijgen, wat weer als gevolg heeft dat je kleinere hoeveelheden kunt injecteren, wat weer minder schadelijk zal zijn voor de lever.

conclusie:
                    Als bovenstaande klopt, zou je kunnen stellen dat een DNP-cycle ineens een stuk minder slopend is voor het lichaam, terwijl het toch zijn effectiveit behoudt. Het enige nadeel is dat men tweemaal daags een intraveneuze injectie zou moeten doen, en dus de ellebogen van een heroïne-junk krijgt.

En het doel van deze post? Een discussie starten voor de geïnteresseerden, want mijn medische kennis is zeer gebrekkig, en zal dus vermoedelijk vol foute aannames zitten.

*Intraveneus en niet intramusculair: als het middel op waterbasis is zal dit geen problemen op moeten leveren lijkt mij zo? Bovendien zal intramusculair vermoedelijk toch wel een hoop afgestorven weefsel wegens zuurstofgebrek op kunnen leveren. Ook kun je op deze manier méér injecteren, waardoor je de oplossing beter kunt verdunnen, want voor zover ik weet lost DNP niet zo heel denderend op.

**Afhankelijk van de waarheid van pro-injectie argument twee

***Dit zijn speculaties: om dit te testen zou ik radioactief gelabeld DNP moeten slikken, om vervolgens in het ziekenhuis te kijken waar het zich precies ophoopt. Ik ga er in dit geval vanuit dat het de lever zal zijn die de DNP vervolgens omzet tot andere, minder schadelijke stoffen.

PS: Ik voel me weer prima, ik kan mezelf weer als clean&healthy bestempelen. Maandag begin ik weer, en hopelijk met dezelfde motivatie als die wat ik in het begin van het jaar had!

Comment

• Ik was toch even benieuwd naar wat jij heb gebruikt en las een artikel over DNP....

Pfff echt heftig spul.. er was zelf iemand na 5 dagen gebruik overleden..

Goed dat je er mee gestopt ben man....

Comment

• Er zijn wel meer mensen aan overleden hoor, maar dat is ook het geval bij (een overdosis) caffeïne. Dat heb je nu eenmaal met cutmiddelen, daar willen mensen nog wel een mee omkiepen als ze het verkeerd gebruiken.

Enfin, terug naar het begin. Het is maandag, en ik heb besloten mezelf een 2e week meivakantie te geven voor de examens, dus tijd zat.

Het plan voor de komende weken qua training:

Credits voor het schema gaan naar dyno, ik copy/paste ze enkel vanuit zijn logje.
                        Training maandag (depletion):

bankdrukken/chest press: 3x12-15
                        Incline bankdrukken: 2x12-15
                        peck deck: 2x12-15
                        shoulder press: 3x12-15
                        lateral raise: 2x12-15
                        tricep dips: 2x12-15
                        tricep pushdown: 2x12-15
                        calf raise seated: 4x12-15
                        calf raise standing: 3x12-15
                        (totaal 23 sets)

training dinsdag (depletion):

Leg press: 5x12-15
                        leg extension: 2x12-15
                        leg curl: 5x12-15
                        seated row: 4x12-15
                        lateral pulldown: 3x12-15
                        rear lateral: 2x12-15
                        biceps curl: 4x12-15
                        (totaal 25 sets)

training donderdag (tension):

leg press: 3x8-10
                        leg curl: 3x8-10
                        calf raise: 3x8-10
                        chest press/bankdrukken: 2x8-10
                        incline bankdrukken: 2x8-10
                        seated row: 2x8-10
                        chin ups: 2x8-10
                        rear laterals: 1x8-10
                        lateral raise: 2x8-10
                        biceps: 2x8-10
                        triceps: 2x8-10
                        (totaal 24 sets)

training zaterdag (power workout):

squat: 4 sets van 4-6 reps
                        bankdrukken: 3 sets van 4-6 reps
                        Seated cable row: 2 sets van 4-6 reps
                        Incline bench press: 2 sets van 4-6 reps
                        Weighted chin ups: 3 sets van 4-6 reps
                        calve raise: 3 sets van 4-6 reps
                        shoulder press/mili press: 3 sets van 4-6 reps
                        SLDL/RDL: 3 sets van 4-6 reps
                        close grip bench press: 2 sets van 4-6 reps
                        biceps curls: 2 sets van 4-6 reps

Supplementen
                        Eerst dacht ik eraan om op de maandagen wat DNP te supplementeren, ter ondersteuning van de depletiondagen, maar naderhand leek me dit toch geen strak plan, dus gaat dit gewoon op eigen kracht gebeuren.

Tijdsduur
                        Dit schema hou ik voor onbepaalde tijd vast. Nu de examens in zicht komen, heb ik ritme en discipline nodig, zodat ik ook nog goed kan leren. Ik zal dus minimaal 3 weken hiermee draaien, en maximaal 6 weken, want dan ga ik op vakantie.

Doel
                        Ongeveer op gewicht blijven. Een klein beetje aankomen mag wel, maar is niet de bedoeling, dus zal hoogstens het gevolg zijn van een inschattingsfout in qua kcalverbruik. Verder hoop ik er gewoon een tikkeltje droger van te worden in de tijd dat ik hiermee werk.

Voeding
                        Het standaard UD2-bulk protecol, met een wat lagere inname op de eerste 2-3 dagen.

Anyway, tijd voor een UB depletion training, maar eerst nog wat koffie drinken om extra te knallen!

Comment

• bankdrukken/chest press: 3x12-15 50kg
                          militairy press: 3x12-15 27,5kg (was iets teveel, volgende keer 25kg)
                          Incline bankdrukken: 2x12-15 40kg
                          peck deck: 2x12-15 7,5kg
                          lateral raise: 2x12-15 6kg - 7kg (volgende keer 7kg)
                          tricep pushdown: 2x12-15 17,5kg
                          calf raise: 5x12-15 250, 240, 220, 220, volgende keer 230kg

Al met al een redelijke training, zij het dat het psychologisch slopend is voor mij om dergelijke kutgewichten te moeten hanteren.

Verder ben ik blij dat ik weer een keiharde discipline aan kan houden qua voeding, met het vorige schema liep het steeds meer van de rails.

Comment

• Lekker toch, kom op dude .

suc6 nog man

Comment

• Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik afgelopen week niet echt goed heb opgelet qua voeding, en dan bedoel ik dus vooral de carbload, helaas. De examenstunts vandaag werkten ook niet mee. Hier komt overigens nog een leuk filmpje van, als een vriend van me het morgen tenminste uploadt.

Verder moet ik wel nog eventjes vermelden dat de LB depletion en de tensiontraining goed gingen: ik heb toch zeker 5-10% meer kracht gekregen op die 8 weken van fal's schema.

Verder komt morgen de powerworkout, hier verwacht ik niet teveel van, mede door de slechte carbload, maar daar komen we morgen wel achter. Het leuke is wél dat een vriend mee gaat trainen, dus ik zal mijn best doen hem een flinke lading spierpijn te bezorgen. Op die manier heb ik tenminste iets leuks te doen in mijn lagne rustperiodes.

Comment

• Wegens leuke en minder leuke omstandigheden afgelopen weken weer niet veel gebakken van de training. Maar nu heb ik vakantie, en omdat ik nu 3 maanden lang geen ene flikker hoef uit te voeren, ga ik eens kijken wat ik zoal kan trainen.

Nu was mezelf opgevallen dat ik de afgelopen tijd motivatie verloor. Eerst wilde ik me erover heen zetten, maar ik besefte nu dat ik de oorzaak dieper moet zoeken: Ik begon de lol in trainen te verliezen. Dus in plaats van tegen mezelf te zeggen 'suck it up' ga ik eens kijken naar hoe ik het leuker kan maken.

Ook ga ik freediven eens serieus oppakken, want ik heb afgelopen zomervakantie gemerkt dat het een leuke sport is, waar ik volgens mij wel wat aanleg voor heb. En ik ben van mening dat iemand de homme universalis geen slechte gedachte was, dus ik ga me hier ook eens op werpen.

Tot slot valt samen met school mijn 75km/week fietsen weg. Tijd dus om cardio in te lassen, een beetje conditie kan nooit kwaad.

Schema (grofweg):

maandag; krachttraining
                                dinsdag: Zwemtechnieken oefenen en HIIT training
                                woensdag: krachttraining
                                donderdag: Static apnea oefenen
                                vrijdag: krachttraining
                                zaterdag: zwemtechnieken/buitenduik en HIIT training
                                zondag: static apnea en ademtechnieken

In dit logje ga ik alleen in op 'krachttraining'. Static apnea ed worden besproken in het freedivelogje. Overigens moet daar niet teveel bijzonders van verwacht worden, aangezien mijn kennis over freediven nog láng niet op een goed niveau is. Hiervoor moet ik eerst een aantal instructieboeken, en fora afstruinen. HIIT wordt ook niet besproken, en ook hier moet ik me nog wat verder in verdiepen.

Krachttraining: Wederom het schema van fal, hier heb ik mooie progressie mee geboekt.

Voeding:
                                maandag: 3500kcal high carb
                                dinsdag: 3500kcal low carb
                                woensdag: 3500kcal high carb
                                donderdag: 3000kcal low carb
                                vrijdag: 3500kcal high carb
                                zaterdag: 3500kcal low carb
                                zondag: 3000kcal low carb

Mijn doelen? In eerste instantie ietsjes sterker worden, ietsjes zwaarder/droger, en nog een beetje fatsoendelijke progressie in conditie/onder water zwemmen.

Maar lekker genieten van de vakantie. Ik kan nu immers 2x per week patsen in het zwembad, los van de uitjes erheen die ik met vrienden heb.
                                Last edited by scoobydoo; 25-05-2011, 22:22.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X