Fijne vakantie pik.
Sean's Logje
Collapse
X
-
Ken het gevoel van gebrek aan motivatie pik. Doorbijten helpt inderdaad niet, neem het even wat rustiger en t.z.t. komt je motivatie wel weer terug (of niet, en dan is het ook niet erg)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
toch nog even vermelden wat ik eergisteren heb gedaan:
BP: 5x5x70, ging nog best makkelijk, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat het direct harstikke zwaar is.
Verder nog wat assistance work, het kon allemaal een tandje zwaarder dan eerst, maar da's natuurlijk omdat de BP minder zwaar was in het begin.
En voor de liefhebbert nog een leuk nummer van APC, mocht je dat kennen:
Last edited by scoobydoo; 29-05-2011, 10:02.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Afgelopen paar weken nog lekker getraind. 3 keer per week fal's UB/LB annex 4-day split routine. Eten daarintegen is wat minder. Ik krijg wel ongeveer mijn macro's binnen, maar echt heel clean is het eten niet te noemen.
Gewichten op de grote 3 tot nu toe:
Bench press 5x5x72kg
Squat: 5x5x92kg
Deadlift: zometeen 5x5x102kg
Verder schijnt cardio inlassen overbodig te zijn. Ik ken onderhand al een maandje of 2 een heel leuk meisje (niet diegene waar ik rond mijn verjaardag over schreef btw), en aangezien we beide vakantie hebben, spenderen we het gros van onze vrije tijd met elkaar, dus dat is een hoop gefiets. Later kwam ik erachter dat ze ook niet vies is van trainen, zij het vooral joggen, maar ze toont ook wel interesse in krachttraining, dus wie weet kan ik haar misschien wel lekker maken om wel eens met mij mee te gaan. Maargoed, dat is een longshot, en in eerste instantie vind ik de tijd met haar vele malen belangrijker dan via een omweg mijn eigen discipline terug te krijgen enz.
Ook heb ik de afgelopen tijd weer wat alcohol gedronken. Niet veel, maar het is toch een verschil, aangezien ik het eerst alleen met de hoogste uitzondering deed.
Dus waarschijnlijk hou ik gewoon deze balans aan: Genieten van het leven, en af en toe ook nog een klein beetje leven reserveren om lekker te genieten van het trainen. Ik boek nog altijd een minimale progressie, zolang ik mijn macro's ongeveer in orde hou, en dat vind ik al genoeg
Zoals de oude romeinen zeiden: Baden, wijn en seks vernielen onze lichamen, maar baden, wijn en seks maken wél het leven.
Tot slot nog een leuk nummertje van onze Vlaamse buren:
YouTube - ‪triggerfinger short term memory love‬‏
Hence, vorig jaar op pinkpop gezien, en ze weten er live een gezellige show van te makenÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Geen getrain vandaag, maar wel ander groots nieuws: Ik heb mijn atheneumdiploma op zak. Tegenwoordig stelt dat ook al niks meer voor, ik heb afgelopen jaar bijna niks meer gedaan, en toch heb ik het geflikt om met een gemiddelde van 6,4 te slagen.
Friesland, frankrijk, feesten, ik kom eraan!Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Na een aartsluie vakantie waarbij trainen misschien gedaan zou kunnen worden op de spaarzame momenten dat ik niet bij mijn vriendin was, ga ik weer hard knallen! (Jaja, ik klink als een huisvrouwtje in januari) En dan wel gewoon weer UD2. Mijn gewicht is verder hetzelfde gebleven, ik ben alleen ietsjes schpekkiger.
Oftewel, mon plan du campagne:
gemiddeld 3000kcal per dag,
dag 1-2 op 75% van mijn behoefte
dag 3 90%
dag 4 100%
dag 5 130%
dag 6-7 115%
dag 1 - 4.1 voornamelijk vetten als voedingsmiddel. Carbs probeer ik <100g te houden
4.2-5 vetten op <60g
6-7 vetten op 120g ofzo?
dag 1+2 twee split trainingen die samen een FB workout zijn. Highreps highsets en lowweight
dag 4 een standaard fullbody bodybuild workout
dag 6 een standaard krachtgerichte powerliftworkout.
Eventuele extratjes: Ik heb nog een hele stapel DNP liggen. Ik kan eventueel 2 caps toevoegen op dag 1 om zo de glycogeenleging wat te versnellen. Op die manier heb je geen last van de sides, maar kan het als 'wind mee' dienen. Dit is echter pas voor later zorg, ik ga eerst weer eens de oude routine oppakken. Gelukkig betekent de universiteit dat je maar 8 á 15 uur op school moet zitten, dus een beetje slim inplannen met de thuisstudie, en ik heb lekker de tijd om overdag, in de rustige uren, te trainen.
Het hoofdzakelijke doel: weer een beetje bezig zijn, mijn figuur weer wat op orde krijgen. Een vriendin is zeker leuk, een goeie is zelfs het belangrijkste aspect van iemands leven.... Maar het is funest voor de motivatie van menig puberjongetje om groot en gespierd te worden.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Eiwitten hou ik overigens op 200-250g oid.
Originally posted by (van Dyno)dinsdag/woensdag: (behoefte -25%)
2250 kcal, eiwit 212.5g, carbs 100g, vet 110g
donderdag: (behoefte)
3000 kcal, eiwit 225, carbs 100g, vet 188g (cardio 40 minuten)
vrijdag ochtend/middag: 1500 kcal: eiwit 100g, carbs 50g, vet 100g
vrijdag middag/avond: 3000 kcal: eiwit 150g, carbs 500g, vet 44g
zaterdag: 4000 kcal: eiwit 250g, carbs 600g, vet 66g
zondag: 3300 kcal: eiwit 250g, carbs 450g, vet 66g
maandag: 3100 kcal: eiwit 250g, carbs 400g, vet 66g
Trainingen moet ik nog eventjes bekijken.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Dynobankdrukken/chest press: 3x12-15
Incline bankdrukken: 2x12-15
peck deck: 2x12-15
shoulder press: 3x12-15
lateral raise: 2x12-15
tricep dips: 2x12-15
tricep pushdown: 2x12-15
calf raise seated: 4x12-15
calf raise standing: 3x12-15
(totaal 23 sets)
training woensdag (depletion):
Leg press: 5x12-15
leg extension: 2x12-15
leg curl: 5x12-15
seated row: 4x12-15
lateral pulldown: 3x12-15
rear lateral: 2x12-15
biceps curl: 4x12-15
(totaal 25 sets)
training vrijdag (tension):
leg press: 3x8-10
leg curl: 3x8-10
calf raise: 3x8-10
chest press/bankdrukken: 2x8-10
incline bankdrukken: 2x8-10
seated row: 2x8-10
chin ups: 2x8-10
rear laterals: 1x8-10
lateral raise: 2x8-10
biceps: 2x8-10
triceps: 2x8-10
(totaal 24 sets)
training zondag (power workout):
fullsquat: 4 sets van 4-6 reps
bankdrukken: 3 sets van 4-6 reps
Seated cable row: 2 sets van 4-6 reps
Incline bench press: 2 sets van 4-6 reps
Weighted chin ups: 3 sets van 4-6 reps
calve raise: 3 sets van 4-6 reps
shoulder press/mili press: 3 sets van 4-6 reps
SLDL/RDL: 3 sets van 4-6 reps
close grip bench press: 2 sets van 4-6 reps
biceps curls: 2 sets van 4-6 reps
______
En om nog even kort op de voeding te komen: ik heb wel een grof vreetschema, maar het is niet echt interessant om dat hier te plaatsen.
______
Komende paar maanden gewoon weer lekker in de routine blijven van trainen, eten, slapen, uni, leren, en mijn vriendin. Zou geen probleem mogen zijn, toch?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostZeker niet seanl, je hebt altijd al discipline gehad. Dus komt zeker goed met je. Nu ff weer plezier erin krijgen en knallen. suc6 blijf je gwn elke training loggen ?
Anyway, eerste training ging niet echt denderend: de gewichten waren 5 á 10% lager dan op hun toppunt - maar dat had ik verwacht.
Nu tijd voor depletion pt2 en daarna door naar mijn vriendin. Morgen heb ik de hele dag vrij, en dus ook genoeg tijd om te loggen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Nou, vandaag was een zware dag: Doordat ik me in een normaal schoolritme moet proppen, heb ik 2 dagen achter elkaar zo'n 5 uur geslapen, wat voor mij toch wat weinig is. Tel daar ook nog eens 2 depletiontrainingen bij, en je kunt concluderen dat ik behoorlijk gaar was toen ik bij mijn vriendin aankwam. Na het avondeten (het vervelende is dat ze daar voornamelijk carbs als avondmaal opdienen) lekker een uurtje geslapen daar, en dat deed me goed.
Tot dusver mijn dagboekje.
Ook de depletiontraining van vandaag viel weer een beetje tegen qua gewicht. Soms moest het net allemaal een standje lichter, en soms zelfs een paar. Verder ben ik zo gemeen geweest om maar 20 van de 25 sets te doen, want ik had totaal geen zin meer. Onder andere doordat ik nog verrek van de spierpijn van maandag, en omdat ik harstikke vermoeid was. Morgen lekker wat relaxen, en dan eens kijken wat donderdag voor me in petto heeft.
Maar eerst: SLAPENÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Net getraind... Het was een dag later om de volgende redenen:
- Gisteren verrekte ik van de spierpijn in mijn hamstrings, dus dat ging em niet worden.
- Volgende week moet mijn hele planning een dag worden opgeschoven omdat ik maandag totaal geen tijd heb. (onderweg of aanwezig bij de uni van 9:30 tot 19:00)
Verder kan het makkelijk dat je van de 7 daagse cyclus 8 dagen maakt. Een extra dagje depleten kan zeker in je bulk makkelijk, omdat je toch niet zo een heel groot tekort hebt.
Tot slot de training: Gewichten waren weer (bijna) normaal. Straks meer uitleg, maar ik verwacht binnen enkele minuten bezoek, en moet nog douchen.
Adios.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
de verdere uitleg is gewoon hoeveel gewicht ik had:
leg press: 3x8-10 220kg
leg curl: 3x8-10 70kg
calf raise: 3x8-10 260kg
chest press/bankdrukken: 2x8-10 55, 60kg
incline bankdrukken: 2x8-10 50kg
seated row: 2x8-10 60kg
chin ups: 2x8-10 60kg
rear laterals: 1x8-10 -> doe ik niet
lateral raise: 2x8-10 8, 10kg
biceps: 2x8-10 17,5, 20
triceps: 2x8-10 17,5, 20
*dagboekje*
Al met al vond ik het zo slecht nog niet. Het motiveert iig. Nu lekker carbloaden, morgenmiddag genieten van mijn vrije tijd. 's avonds met mijn vriendin naar een feestje (uiteraard geen alcohol, da's een van de weinige dingen waar ik me altijd aan heb gehouden.) van een goede vriend van me, en zondagochtend lekker trainen, en dan de namiddag/avond weer gewoon vrij.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-