Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Petite update: na mijn 3e cap begint het toch wel goed merkbaar te worden dat ik aan de DNP zit (grofweg 400-450mg in het bloed). Ik loop nu lekker rond in een zwembroek, en heb mini-fan op mij gericht voor een lekker verfrissend briesje. Op die manier kan ik het prima volhouden, en ik voel verder ook niks, behalve dan dat ik wat sneller buiten adem ben, net alsof ik een zware griep onder de leden heb, waarbij ik ook altijd zo snel buiten adem ben.

Verder is mijn urine ondertussen aan het verkleuren: het heeft een beetje de neiging om een marker-groene kleur te krijgen, net zoals het water waarmee ik de spulletjes afspoelde. Gelukkig valt het zweten nog mee, want ik hoop niet dat dat ook zo'n kleur krijgt.

Tot slot ga ik vanavond trainen. Dit is het enige puntje wat ik nog niet helemaal heb uitgedacht: Vermoedelijk wordt het ergens tussen de 8 en 12 reps, met een niet al te zwaar gewicht, en telkens 2 minuten rust. Op die manier hoop ik mezelf niet teveel te slopen als het toch niet nodig is.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Zojuist benen getraind: Het gewicht heb ik vrij beperkt gehouden, en het aantal reps was rond de 8-12. Zwaar was het wel, én harstikke warm, ik heb lekker kunnen zweten, en direct nog een verkapte vorm van cardio gedaan.

Nu lekker douchen, en queensnight vieren in sittard.

Comment

• vanochtend de 5e cap weggewerkt, en ik moet zeggen dat het alleszins nog mee vindt vallen tot nu toe, terwijl het onderhand wel redelijk in de buurt van het gestackte niveau komt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik vandaag niks dan liggen en zitten doe, maar ik kan nog normaal functioneren, en het voelt hoogstens alsof het een flink warme zomerdag is.

Verder heb ik wel flinke spierpijn in mijn benen van de training van gisteren, terwijl ik daar normaal nóóit last van heb. Het is dus wel duidelijk dat het herstel complicaties oploopt.

Oftewel: op deze manier kan ik nog wel eventjes doorhobbelen, het zal alleen een ander verhaal zijn als ik weer naar school moet. Dan zal ik het wél zwaar krijgen, maar gelukkig is de eerste schooldag na de vakantie tevens mijn laatste 'kuurdag'.

Overigens moet ik er nog aan toevoegen: Gisteravond rond een uur of 11 werd ik harstikke züchtig, en heb ik me een hamburger gehaald. En jawel hoor, niet veel later had ik het toch redelijk warm, ondanks dat ik buiten rond liep in een shirt en korte broek. :')

Comment

• Warm.

Vannacht met het raam wagewijd open geslapen, maar ondanks dat toch nog een beetje gezweet. Het lijkt overigens wel alsof het bed héél lichtjes aan het verkleuren is.

Verder heb ik vandaag nog borst/schouders getraind, en ik had bijna evenveel kracht als normaal: op hetzelfde gewicht kon ik net een repje of 2 minder maken. Verder had ik het wel behoorlijk warm, terwijl deze training normaal gesproken een aangename training is qua hittegevoel.

Wat ik nog meer ga doen vandaag, zou ik niet weten. Misschien een klein rondje fietsen, of het zwembadje opzetten en leren voor mijn examens terwijl ik daarin lig te chillen.:P

Enfin, de thee roept me.

Comment

• heb je je stats opgemeten eigenlijk voordat je begonnen bent?
            so far so good als ik het zo zie, succes man

Comment

• Alleen mijn gewicht: 84,5kg. Verder doe ik niet aan stats. (Ja, bf is ergens rond de 14% ofzo, maar da's maar een gokje.)

Comment

• Vannacht moeten overgeven. Ik had de hele dag al last van wc stops, hoewel ik daar verder geen last van had, omdat ik dacht dat het door de extra vezel-inname kwam. Maar toen moest ik om 3 uur vannacht ineens overgeven. Enfin, verder voel ik me gewoon prima, dus ik hou het op iets verkeerds gegeten.

Comment

• Na die post ging ik 'eventjes' liggen, en vervolgens tot half 2 doorgeslapen. Verder niet veel uitgevoerd vandaag, ik werd pas goed wakker na het avondeten.
                  Vanavond lekker 'op tijd' naar bed, en de wekker zetten op 1000 uur. Lekker ontbijten, en daarna eens kijken wat mijn deadlifts waard zijn. Vermoedelijk ga ik kapot, want zelfs in het begin was ik niet zo happy met benen trainen, terwijl de dosis toen nog wel meeviel.

Tot slot nog eventjes iets vermelden over het resultaat, want dat is misschien nog het allerbelangrijkste van alles: ik ben een vochtballon waarvan de spieren compleet plat gezogen zijn, maar mijn lovewings beginnen langzamerhand (met de nadruk op langzaam) te veranderen in afgetrainde obliques. Al met al een vrij aardige progressie in de voorbije dagen.

Tot slot nog iets over hoe ik me voel qua warmte: 15 graden zonder wind voelt aan als hoogzomer, dus voor mijn gevoel lijkt het wel juli. Niet dat dat erg is, want ik ervaar het alsof ik in een zuid-europees land zit, inclusief de bijbehorende, relaxte levensstijl.

Comment

• Vannacht kwam ik tot de conclusie dat het overgeven van de nacht ervoor door de warmte kwam. Dit omdat ik vannacht weer enigsinds misselijk wakker werd. Toen ik eventjes uit het raam hing, en omarmd werd door de koude lucht, ging het echter al een stuk beter.

Oplossing: de ventilator voor het raam zetten, om zo proberen de kamertemperatuur tot een graad of 10-12 terug te brengen gedurende de nacht. O wat verlang ik ernaar om een deken nodig te hebben als ik ga slapen.

_____

Vandaag nog gaan trainen btw: Deadliften + pulldowns

Rond de 10 herhalingen gedraaid, op een gewicht wat zo'n 15% lager was als mijn 'normale' kunnen. Prettig was het niet, en ik heb dan ook maar een halve training gedaaid. Nu lekker relaxen en wat studeren.

Comment

• Gaat nog wat worden dan de komende dagen met die warmte....van 't weekend kan het 27 graden worden....zweten maar.
                      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                      There is no failure except in no longer trying

Comment

• Als het serieus 27 graden gaat worden, neem ik gewoon een paar mensen mee naar het zwembad. Dan is het vast wel uit te houden.
                        Edit: hier in zuid-limburg blijft het gelukkig 'maar' een ruime 20 graden, al is dat nog altijd niet zo geweldig. Ik wil 11 graden en zware bewolking/regen!

Ik kijk alleen wat minder uit naar de dagen die ná het weekend komen: dan zit de DNP nog in het bloed, maar heb ik nergens verkoeling tot mijn beschikking.

Enfin, het is toch de laatste schoolweek voor de examens, dus de enige belangrijke dag is dan vrijdag 13 mei, met de examenstunts... Tot die tijd kan ik mezelf misschien nog een paar dagen extra vakantie inplannen, mocht het nodig zijn.

Comment

• Blegh, ik vraag me af in hoeverre T3 productie met slaap te maken heeft, want ik slaap nu echt met gemak 12+ uur per dag, en dan ben ik nóg moe.

Verder heb ik de laatste paar dagen eigenlijk nergens meer echt zin in, maar dat kan ook komen omdat er echt geen ene flikker te doen is hier, en iedereen op vakantie is.

Enfin, ik kijk het nog eventjes aan.
                          Last edited by scoobydoo; 04-05-2011, 18:13.

Comment

• Ik heb besloten de plug er maar uit te trekken, ik voelde me er simpelweg niet goed meer erbij. Welgeteld 7 dagen @400mg gezeten, dus zo bijster veel heb ik ook niet ingenomen. Het sloopt je wel helemaal: alsof je een zware griep onder de leden hebt, zo'n gevoel heb je in je benen. Ook de hitte speelde me parten, dus áls ik er ooit nog eens aan wil beginnen, is het in de winter, zodat ik niet direct in een zwembroek rond hoef te lopen.
                            Korte opsomming van wat ik heb ervaren qua sides:

-Hitte
                            -Misselijkheid/overgeven. (Dit door de opbouwende hitte als je slaapt)
                            -Diarree-achtige symptomen.
                            -Slaperigheid (Het is eenvoudig om 12-14 uur/dag te slapen.)
                            -Slapte
                            -Hoofdpijn
                            -Chagerijnig (Hoewel dat waarschijnlijk meer van de sides, dan van de DNP zelf komt)

De resultaten: ik schat dat er wel een procentje of 2, misschien 3 af is gegaan, maar dat zie ik wel als ik minder 'balonnig' ben.

Enfin: 'DNP, bezint eer ge begint.' De sides zijn minstens net zo krachtig als het middel zelf.

PS: Men beweert dat de halfwaardetijd van DNP 36 uur is, maar als ik kijk naar de accumulatiesnelheid, en de snelheid waarmee de hitteproductie weer afneemt, zou ik eerder zeggen dat het rond de 30 uur is. Slechts een gok, maar ik heb het iig anders ervaren

Comment

• Nu word het dus tijd voor een nieuw plan voor de komende tijd. Géén idee wat dat zal worden, maar eerlijk gezegd is me de zin eventjes over.

Na het weekend zal ik wel verder kijken. Tot die tijd nog wat relaxen met een paar hele aardige mensjes.

YouTube - Dream Theater - The Count of Tuscany
                              Bovenstaand epos is perfect voor mensen die in een dipje zitten en eventjes de spreekwoordelijke zon weer door de wolken willen zien schijnen.

Comment

• Goed dat je gestopt ben...

Lijk mij een hel om zo te moeten leven ..heftig spul..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X