Sean's Logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    Wat is dat nou voor onzin? Jij moet een krat pils per dag drinken, je helemaal klem zuipen want je bent nog jong en je moet genieten van het leven!
    Not sure if sarcasm.
    Verder ben ik nooit zo'n carnavalliefhebber geweest. In die 2 jaar dat ik het leuk vond, was het toch vooral de drank. En sowieso is stappen in zijn algemeen niet meer zo leuk als je een vriendin hebt en dus alleen maar mag kijken. :')

Originally posted by burnedice
    Ga je die foto's plaatsen?
    Ik zal eens kijken of ik een dezer dagen een nieuwe maak. Maar dan zorg ik wél dat ik goed heb gestookt + warm gedoucht vantevoren, dan zie je tenminste nog een adertje op de biceps lopen

Originally posted by general
    Klinkt allemaal goed gabber. Keep it up.
    Thanks, eigenlijk mag ik inderdaad niet klagen, als ik zie hoe ik de afgelopen 4 maanden heb gebulkt. 8kg bijgekomen en misschien 1 á 2kg vet ervan. Nu zit daar ook wel een deel herstel naar het oude niveau in, maar volgens mij helpt de seks op reguliere basis ook best mee met de natuurlijke test - of het is gewoon het ouder worden wat atm in mijn voordeel werkt.
    Last edited by scoobydoo; 16-02-2012, 02:02.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Enfin, volgende keer niet meer mijn oortjes vergeten en oogcontact met mensen vermijden. :')
      Haha, je moet zulke mensen gewoon maximaal trollen! Heerlijk, hoe dikker hoe beter.

Ik ga ook weer 2 dagen carnavallen, ben benieuwd. Lekker zuipen is altijd prima

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
        MP blijft helaas steken op 45kg. Schouders lijken toch wel een zwak punt te blijven. Zowel qua fysiek als qua kracht helaas.
        45kg met MP is toch best netjes?

Originally posted by seanl94 View Post
        Not sure if sarcasm.
        Verder ben ik nooit zo'n carnavalliefhebber geweest. In die 2 jaar dat ik het leuk vond, was het toch vooral de drank. En sowieso is stappen in zijn algemeen niet meer zo leuk als je een vriendin hebt en dus alleen maar mag kijken. :')
        Gewoon naar een ander postcode gebied gaan, want dan mag het namelijk wel
        Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by slik
          Haha, je moet zulke mensen gewoon maximaal trollen! Heerlijk, hoe dikker hoe beter.
          Zalig zijn de onwetende, en ik wil ze niet slecht laten voelen. Meestal volg ik toch Robert Dowsey Jnr's advies op:

Originally posted by Toph View Post
          45kg met MP is toch best netjes?
          Tsja, I stand corrected. Armen en schouders zijn wel degelijk vooruit gegaan, maar dat wist ik nog niet zo voordat ik foto's had gemaakt. het is immers al zó lang geleden.

Originally posted by toph
          Gewoon naar een ander postcode gebied gaan, want dan mag het namelijk wel
          Been there, done that. En ik voelde me nog maandenlang schuldig totdat ik het bekende. Dus ik ga het geen tweede keer proberen.

Enfin, kleine vergelijkingsfoto. Belichting is anders, pose is íets anders, maar ze zijn wel alvast naast elkaar gezet en op dezelfde grootte gemaakt om iig de contouren makkelijker met elkaar te vergelijken.
          Last edited by scoobydoo; 16-02-2012, 12:35.

Comment

• Belichting zegt een hoop.

Comment

Zalig zijn de onwetende, en ik wil ze niet slecht laten voelen. Meestal volg ik toch Robert Dowsey Jnr's advies op:

Tsja, I stand corrected. Armen en schouders zijn wel degelijk vooruit gegaan, maar dat wist ik nog niet zo voordat ik foto's had gemaakt. het is immers al zó lang geleden.

Been there, done that. En ik voelde me nog maandenlang schuldig totdat ik het bekende. Dus ik ga het geen tweede keer proberen.

Enfin, kleine vergelijkingsfoto. Belichting is anders, pose is íets anders, maar ze zijn wel alvast naast elkaar gezet en op dezelfde grootte gemaakt om iig de contouren makkelijker met elkaar te vergelijken.
              Dat postcode ding was een grap... Maareh, probeer eens belichting gelijk te krijgen. Schouders zien er rechts iets groter uit, maar helaas is ook je BF hoger?
              Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Belichting zegt een hoop.
                Originally posted by toph
                Maareh, probeer eens belichting gelijk te krijgen.
                In dat geval zullen jullie moeten wachten tot ik op een mooi zonnige dag overdag tijd en zin heb om een fototje te maken.

Enja, bf is helaas hoger ja, maar dat had ik al verteld.

Comment

• Leuk kapsel. Nou ja de achterkant in ieder geval dan!

Comment

• Goede rug, en belichting is inderdaad niet optimaal op de 3e foto maar zie wel degelijk verschil in vorm.

Keep it up !

Comment

• Ziet er puik uit gabber.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• UPDATE

Vrijdag gebencht. 3x3x82kg, was best te doen.

Daarna nog twee dagen flínk gepilst, en deze carnaval maar liefst 8 biertjes gehad! Kunnen jullie misschien zeggen of ik hier heel veel vet mee aanzet, want ik vind het eigenlijk wel lekker om elke week zoveel te gaan pilsen, maar ik wil niet dat mijn training hierdoor verneukt wordt... Dankjulliewel...

Woensdag 22 februarie 3x3x97kg gesquat. Verder leek het wel alsof alle oefeningen weer ietsjes beter gingen.

Morgen weer 3x3x82kg benchen. Easy does it.

Comment

UPDATE

Vrijdag gebencht. 3x3x82kg, was best te doen.

Daarna nog twee dagen flínk gepilst, en deze carnaval maar liefst 8 biertjes gehad! Kunnen jullie misschien zeggen of ik hier heel veel vet mee aanzet, want ik vind het eigenlijk wel lekker om elke week zoveel te gaan pilsen, maar ik wil niet dat mijn training hierdoor verneukt wordt... Dankjulliewel...

Woensdag 22 februarie 3x3x97kg gesquat. Verder leek het wel alsof alle oefeningen weer ietsjes beter gingen.

Morgen weer 3x3x82kg benchen. Easy does it.
                          Geweun lekker buizen baink!
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                            mooie aanvulling knurft.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                              Het was eigenlijk sarcasme.

En bruinwerker, voor iemand die net lid is heb je wel flink wat capsones richting mods...

Comment

Maak anders een nieuw topic er over aan, die vraag hebben we nog niet gehad

OT: Lekker bezig man! Ik ga vanaf zondag ook 3x3 doen. Volgens mij is dat wel fijn.
                                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X