Originally posted by Faabjan
View Post
Sean's Logje
Collapse
X
-
Maandag 27 feb Deadliftdag
Deadlift 3x3x102kg. Gaat nog altijd niet te moeilijk. Ik mag niet klagen.
Rest is niet vooruit nog achteruit gegaan. Maar na een klein griepje waardoor ik in het weekend een dag niet heb kunnen eten, is dat nog best netjes.
Woensdag 29 februari Borstdag
Bench 3x3x85kg. Echt pittig is het nog altijd niet. Vorige keer deed ik dit in de laatste week, en was het óók nog een stuk zwaarder. Wie weet zit er dan eiiiindelijk die 100kg op de 1RM van de bench in. Dat zou echt fantastisch zijn.
Het verdere goede nieuws is dat ik afgelopen 2-3 maanden practisch niets (1 á 2kg) meer ben aangekomen, maar toch sterker ben geworden. Mijn fysiek is er ook ietsjes op vooruit gegaan, maar de verschillen zijn minimaal.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostMaandag 27 feb Deadliftdag
Deadlift 3x3x102kg. Gaat nog altijd niet te moeilijk. Ik mag niet klagen.
Rest is niet vooruit nog achteruit gegaan. Maar na een klein griepje waardoor ik in het weekend een dag niet heb kunnen eten, is dat nog best netjes.
Woensdag 29 februari Borstdag
Bench 3x3x85kg. Echt pittig is het nog altijd niet. Vorige keer deed ik dit in de laatste week, en was het óók nog een stuk zwaarder. Wie weet zit er dan eiiiindelijk die 100kg op de 1RM van de bench in. Dat zou echt fantastisch zijn.
Het verdere goede nieuws is dat ik afgelopen 2-3 maanden practisch niets (1 á 2kg) meer ben aangekomen, maar toch sterker ben geworden. Mijn fysiek is er ook ietsjes op vooruit gegaan, maar de verschillen zijn minimaal.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
-
Vandaag 3x100kg squat. 3 minuten rust, en het was toch bést pittig. Maargoed, ik moet nog maar tot 102kg gaan, dus eigenlijk valt het wel mee. Ik moet alleen eens gaan kijken voor de volgende routine, hoe ik dat met gewichten ga doen. Want nu ging ik klakkeloos uit van 2,5%=2,5kg, maar met een 1RM squat die met wat geluk richting de 130kg gaat, moet ik eens gaan kijken of het niet verstandig is om eens per 4 weken met 5kg te verhogen. Hetzelfde geldt voor de DL, die met wat geluk 140kg is.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
3x87kg bench. 3 minuten rust, repjes waren zwaar, maar niet onmogelijk. Nog 3 trainingen te gaan.
Verder was ik 'verplicht' om MP vandaag ook nog eens 3kg zwaarder te doen, omdat de 1kg schijven net door een of ander wonderschone vrouwe ingepikt waren, en ik liever op mijn gemak daarnaar kijk in mijn rustperiodes, dan dat ik de aandacht op mezelf richt en dus niet ongegeneerd kan kijken.
Enfin, MP 12x50kg. Not bad
Incline BP is helaas op 60kg blijven steken gedurende de 3x3 periode. Maar dat is ook wel logisch als ik in de twee oefeningen ervoor heb zitten verhogen.
Edit: Bij nader inzien 'moest' ik vandaag ook 85 ipv 87kg benchen, maar ik heb de lat wat hoger gelegd voor mezelf. Moet kunnen.Last edited by scoobydoo; 05-03-2012, 18:18.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Woensdag 14 maart
FUCK YEAH!
BP: 1x100kg!
Squat 1x125kg (als excuus haal ik 'ik had nog spierpijn van maandag' aan)
Tot nu toe 15kg op de grote 3 erbij. Ik hoop er nog 10kg bij te krijgen op de DL en dan ga ik van 355 naar 380kg op de grote 3, terwijl BW met maar 500 gram is toegenomen de afgelopen 2,5 maand.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Feliz met die bench, die 100 is altijd zo een soort van mijlpaal, verder goede vooruitgang gemaakt kwa kracht in 2,5 maand!
Zie je in de spiegel verschil? Ookal geeft de weegschaal maar 500g verschil aan.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Owja, en plannen voor de komende twee-drie maanden: Wéér dit schema volgen. De resultaten waren prima. Misschien niet maximaal, maar met gemiddeld 3x45 minuutjes/week trainen en een zeer simpel 'schema' voor voeding, waarbij ik niet moeilijk ga doen over een paar koekjes en/of een glas chocomel, mag ik niet klagen.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment