Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zeg ook dat ik dit wat overdreven vind. Hij houdt zijn rug niet goed recht. En ik hou hem altijd in een arched positie en leun naar achter en word als het ware een beetje omhoog gegooid maar door de steunen blijf ik zitten en daarna zo hard mogelijk naar achter trekken. Naar je borst toe, vasthouden en weer omhoog.
jep je word omhoog gegooid en dat moet je in mijn ogenvoorkomen want je kan dan makkelijker naar achter gaan hangen en meer kracht gooien...
maar als het voor jou werkt waarom niet
was gewoon echt even benieuwd en weet nou hoet het zit
succes kerel!
Ik deed hem altijd op 80 max. En hoe de beste ezel dat doet in het filmpje is helemaal fout. Wil jij je rug "niet" trainen en blessure oplopen dan moet je dat vooral doen.
Edit:
Geen idee hoeveel ik zou kunnen doen als ik de oefening zoals hem zou uitvoeren. Kijk eens naar hem.. een ecto die een beetje met gewichten loopt te gooien. Ik zie ze wel vaker zo..
trouwens wat cheaten voor rug geeft niet hoor... zolang je die lats keihard voelt werken dat is het belangrijkste, lat pulldown is nu ook nie bepaald zo'n blessuregevoelige oefening
zijn heel wat andere oefeningen waar stricte vorm veel belangrijker voor is
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Latpull is toch om de wijdte van je lat's te trainen?
Op de manier van het filmpje of zoals jij dat doet talal is het meer in mijn ogen een soort van seated ROW en train je eerder de dikte dan de wijdte van je lats..
Waarom niet gewoon iets gewicht er af halen en correct uitvoeren???
Latpull is toch om de wijdte van je lat's te trainen?
Op de manier van het filmpje of zoals jij dat doet talal is het meer in mijn ogen een soort van seated ROW en train je eerder de dikte dan de wijdte van je lats..
Waarom niet gewoon iets gewicht er af halen en correct uitvoeren???
Waarom al die rare trainingen ??
Voelt een beetje als een aanval maar hoop dat je het niet zo bedoeld.
Cheaten bij rug is imo gewoon ok. En ik let echt wel op me vorm hoor. Ik voer hem correct, ik heb een tijd gewoon op 60 kg getraind. En als je een beetje kan cheaten en toch je lats stimuleert dan is er toch geen probleem?
En wat bedoel je met rare trainingen?
jammer dat er zo gereageerd word, denk triple de enige die me beetje goed begrijpt
Ikzelf veer ook iets mee om hem nog dieper te kunnen trekken voor maximale contractie in de lats. Liever dan iets mee veren, zodat ik dieper kom met een zwaarder gewicht. Dan even diep met minder gewicht of minder diep met evenveel gewicht.
At Appliance Repair Service, we specialize in providing expert repair services for a wide range of household appliances. Our team of highly trained technicians...
Vidalista pills are a trusted solution for treating erectile dysfunction (ED), offering various strengths to suit individual needs. Vidalista 20mg is...
An Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Comment